bolek21 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Witam! Mam problem z moją Audi A4 2.0 FSI . Problem polega na tym ,że nie ma wogóle ciepłego nawiewu z klimatronika .Przewody od nagrzewnicy przy temperaturze 90 stopni jeden zimny ,drugi ciepły. Po podłączeniu komputera nie wskazuje żadnych błędów.Proszę o szybką pomoc,ponieważ nadchodzi zima.
zbigok Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 A, co ze stanem płyn chłodzącego? Jest w normie, czy ubywa? Można też odpowietrzyć nagrzewnicę, ale zapowietrzona (zagazowana) nagrzewnica może wskazywać na większy problem np. z uszczelką pod głowicą (moje doświadczenie). Ponadto jest na forum płukanie nagrzewnicy http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=109917.0;highlight=nagrzewnicy
bolek21 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 Auto było sprawdzane pod kątem uszczelki i wszysko jest ok. A czy jesli nagrzewnica była by zatkana to przewody do niej były by jeden zimny jeden ciepły??? Mechanik mi powiedział ze nagrzewnica odpada , ponieważ chociaż troche by grzało , chociaż letnim powietrzem , a tu poprostu lód takie zimne. Mechanik zauważył również że możliwe że był montowany gaz ale czy to ma jakis związek z ciepłym pow???[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 17:22_________________________________________________A stan płynu jest cały czas w normie
zbigok Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Jeżeli jeden przewód do nagrzewnicy jest ciepły a drugi zimny, to znaczy, że jest problem z obiegiem płynu w nagrzewnicy. U mnie obecnie tak się dzieje.
bolek21 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2012 No mechanik mi mówił że mam słaby obieg w układzie . No jak myślisz co by tu pomogło??? Bo już mam ból głowy z tego powodu !
tomaszstn Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 A silniczek climatronika (ten ciepło-zimno) działa? sprawdzałeś?
Fr0styyy. Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Może klapki od klimy się zawiesiły?
bolek21 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 No własnie nie wiem , jak sprwdzić te klapki?? Silniczek jak przełączam z HI na LO to słychać jak coś pracuje ale czy poprawnie nie wiem , jak to innaczej sprwdzić?? Mój zaprzyjażniony mechanik mówił że miał identyczny przypadek tylko z audi a6 ale też silnik 2.0 i szukał przyczyny 10 dni i nie znalazł po wymianie termostatu zaczeło grzać ale tylko na wysokich obrotach . Nie wiem czy sprawdzał nagrzewnice!! Pow mi żebym lepiej podjechał do serwisu ale wiem ile bd musiał tam zapłacic
MarianekZg Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Zrób Nastawy Podstawowe Klimatronika - opis jest na forum (będzie potrzebny VAG)[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 08:52_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=71163.0;highlight=podstawowe+nastawy+klimatronika
bolek21 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Byłem juz u elektryka wczesniej i pod kompem nie pokazywało żadnych błedów , nastawy podstawowe to wogóle co innego??[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 10:10_________________________________________________jeszcze dodam że temperatura szaleje , bardzo powoli dochodzi do 90 stopni, a jak juz dojdzie to są momenty że nagle spadnie do 60 stopni , a dzisiaj nawet pokazywało 90 stopni i właczyły sie wiatraki i słychać było gotujący sie płyn . Co to może być czyzby termostat ???
Fr0styyy. Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Byłem juz u elektryka wczesniej i pod kompem nie pokazywało żadnych błedów , nastawy podstawowe to wogóle co innego??[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 10:10_________________________________________________jeszcze dodam że temperatura szaleje , bardzo powoli dochodzi do 90 stopni, a jak juz dojdzie to są momenty że nagle spadnie do 60 stopni , a dzisiaj nawet pokazywało 90 stopni i właczyły sie wiatraki i słychać było gotujący sie płyn . Co to może być czyzby termostat ??? Termostat i G62.
bolek21 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 co to jest G62 ?? czujnik temperatury cieczy dobrze pamietam?? jak tak to został wymieniony [br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 12:29_________________________________________________termostat jak do mego modelu kosztuje 566zł troche drogo , jak myslicie wymieniać ten termostat?? czy lepiej poczekac? Pomóżcie .[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 14:45_________________________________________________jest jeszcze jedna wada nie moge wyłaczyc przycisku econ , ale nie wiem czy te rzeczy sa jakos ze soba powiazane
bogdansky Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Nie może tak być żeby wąż z nagrzewnicy był zimny a drugi ciepły, to może wskazywać zatkaną nagrzewnicę , a słabe ciśnienie w układzie chłodzenia może wskazywać walniętą pompę wody
bolek21 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 Nie może tak być żeby wąż z nagrzewnicy był zimny a drugi ciepły, to może wskazywać zatkaną nagrzewnicę , a słabe ciśnienie w układzie chłodzenia może wskazywać walniętą pompę wody Mam pytanie czy jak nagrzewnica jest zatkana to nie bd słabe Cisnienie??
luibuki Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 kolego ja mialem podobnie ale wyczyscilem caly uklad i teraz jest juz wszystko dobrze
bogdansky Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 a co masz na myśli "wyczyściłem układ" ?
bolek21 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 Witam ponownie chciałbym wszyskim podziekować za podpowiedzi , problem został rozwiazany , problem tkwił w termostacie i pompie wodnej . Pozdrawiam i zamykam temat i jeszcze raz wielkie dzieki!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się