master2099 0 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Witam wyskoczył mi na Vagu taki błąd może to wina sterownika na komputerze ktoś może miał coś podobnego lub się orientuje co to może być i czy to może być przyczyna wpadania w tryb awaryjny? Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No: 028 906 021 GN Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1437 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 VCID: 61C2A7DA8713BC14 1 Fault Found 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent Readiness: N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 sprawdz wezyk w ecu czy nie jest rozwalony i nie zalewa ecu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 i przy okazji wyczyść ten wężyk od ecu bo może byc od oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozek1810 0 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 mi wpadla tez w tryb awaryjny, a od pewnego czasu nawe turbina mi sie właczal dopero przy 3 tys.obr. i tak z gupoty jak moj kolega czyscił sobie przeplywke w golfie, to przy okazji sobie tez wyczyscilem była mocno zasyfiona, po zalozeniu jej spowrotem jak sie przejechalem samochochodem samochod nie do poznania całkiem inna dynamika jazdy i najwaznejsze ze przestal wchodzic w tryb awaryjny i turbo normalnie pracuj szczerze mowiac bylem w szoku , bo juz sie przejmowalem ze to bedzie droga naprawa, a tu przez zasyfiona przeplywke sie okazalo , nie spodziewałem sie tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam wyskoczył mi na Vagu taki błąd może to wina sterownika na komputerze ktoś może miał coś podobnego lub się orientuje co to może być i czy to może być przyczyna wpadania w tryb awaryjny? Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No: 028 906 021 GN Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1437 Coding: 00002 Shop #: WSC 06435 VCID: 61C2A7DA8713BC14 1 Fault Found 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent Readiness: N/A tak moze byc to przyczyna ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hollandplus 0 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Dzis po standardowej wymianie wszystkich filtrów i oleju po przejechaniu 10 km autko wpadło w tryb awaryjny - turbina wyłaczona maxymalna prędkość do osiągnięcia to 100 km/h. Troszke mnie to zmartwilo. Czy mechanik coś zle poskładał?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Dzis po standardowej wymianie wszystkich filtrów i oleju po przejechaniu 10 km autko wpadło w tryb awaryjny - turbina wyłaczona maxymalna prędkość do osiągnięcia to 100 km/h. Troszke mnie to zmartwilo. Czy mechanik coś zle poskładał?????? zbieg okolicznosci pewnie. Chyba ze cos uszkodzil... to zalezy jak wpada w tryb awaryjny jeszcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Przy wymianie filtra mogły jakieś paprochy się przedostać do turba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Przy wymianie filtra mogły jakieś paprochy się przedostać do turba. I co by zrobiły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikk01 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 podejrzewam ze standardowa przyczyna a mianowicie geometria w turbo do wyczyszczenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal-oracz 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Albo mechanik jak coś wymieniał uszkodził przewody od ciśnienia i to tez moze byc efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się