Jump to content
IGNORED

LEON CUPRA 2.8


Nowek

Recommended Posts

No w końcu nadszedł czas na nowe auto. Niestety to juz nie audi ale według mnie to jego jedyna wada;p Chciałem mocna benzyne bez turbiny z napedem na 4 no i mam, padło na Leona Cupre 2.8 vr6 204KM rocznik 2002, przebieg aktualnie równe 100 tysiecy km udokumentowane, wyposażenie seryjne CUPRY, fotele recaro, elektrycznie składane lusterka, czujnik deszczu, komputer itp itd;p

Co do planów:

-Ściema wszystkich szyb

- Fajna 18"

- Dokładka od cupry

- Środkowy panel carbon

aaaa... no i oczywiście gaz, gdyż nie stać mnie na zalewanie go ciagle benzyna.

Moja wcześniejsza a4:(

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_oooo_a4_nowka-t95621.0.html

no i to chyba na tyle :)

c212058883.jpg

c212058882.jpg

c212058886.jpg

dsc02305dl.jpg

c212058885.jpg

20120109230.jpg

mg0284e.jpg

mg0281.jpg

Aktualne:

20120305268.jpg

20120305269.jpg

20120305270.jpg

20120305272.jpg

mg0260.jpg

mg0269b.jpg

mg0268.jpg

mg0271w.jpg

mg0275.jpg

Filmik:

Link to comment
Share on other sites

Czemu taka skrzywiona minka na Recaro?:P

Puki co lata dobrze nawet bardzo dobrze i dźwiek jak dla mnie powala, fajnie ze przebieg ma mały i prawdziwy.

Link to comment
Share on other sites

Czemu taka skrzywiona minka na Recaro?:P

Puki co lata dobrze nawet bardzo dobrze i dźwiek jak dla mnie powala, fajnie ze przebieg ma mały i prawdziwy.

jak miałeś wcześniej TDI to teraz cieszysz się dźwiękiem jak dziecko pewnie :decayed:
Link to comment
Share on other sites

No bez porównania, szczególnie ze moja a4 strasznie głośno w sumie chodziła nie wiem czemu, i ten dźwiek mnie załamywał a teraz to niebo a ziemia :kox:

Link to comment
Share on other sites

minka na Recarosy tylko i wyłącznie dla tego, że ostatnio coraz częściej ludzie kupują/pokazują autka, w których są Recarosy a ja nie mam :confused4: a też bym chciał :decayed: :decayed: :decayed::polew: :polew: :polew:

Link to comment
Share on other sites

haha a myślałem ,że może masz złe wspomnienia czy coś i już sie zaniepokoiłem :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

No bez porównania, szczególnie ze moja a4 strasznie głośno w sumie chodziła nie wiem czemu, i ten dźwiek mnie załamywał a teraz to niebo a ziemia :kox:

oj wiem co czujesz kolego , ja tylko prze nicale 3 lata mialem TDI na PD i sie dziki niemu raz na zawsze z dyszla wyleczylem. Nawet 3.0 TDI po odpaleniu chodzi jak traktor a o kulturze racy zimnego PD to juz wogole nie wspomne.

Leonik super chyba jedno z najladniajszych aut tamtego okresu , i tak na dobra sprawe dal mnie sie wogle nie zestarzal.Dalaj wygala swietnie.

Link to comment
Share on other sites

fajny, szkoda ze nie 1,8t :naughty:

zarabiste te siedzenia, tylna kanapa przekox :kox: on jest zarejestrowany na 4 osoby?

Link to comment
Share on other sites

fajny, szkoda ze nie 1,8t :naughty:

Jak nie ma zamiaru modzić w silnik to zdecydowanie lepszy wybór niż 1.8T, zwłaszcza ma kulturę pracy i dźwięk którego nie ma 1.8T.

Link to comment
Share on other sites

wiem ze dzwiek zdecydowanie lepszy, kultura pracy tez, mniejsza awaryjnosc. tylko te 200km troche malo:)

aaale, jak po czasie zabraknie mocy to przeciez uturbione vr6 gniecie 1,8t:)

Link to comment
Share on other sites

gratuluje Michał nowego auat;) jest kozak!;)

Link to comment
Share on other sites

Karol, Ty też się pochwal :gwizdanie:

Piękny Leonik :kox:

Link to comment
Share on other sites

Nie chciałem 1.8t bo one nie mają napędu na 4 a jednak to było dla mnie ważniejsze niż KM a jak narazie te 200KM robi na mnie duże wrażenie, niby a4 140KM 300Nm dobrze szła i niektórzy twierdza ze w dieslu ten moment jest najważniejszy ale jak sie przesiadłem to nie ma porównania, a4 jeszcze mam i miałem okazje przejechać sie nią odrazu po przejażdżce cupra to nie ma w ogóle porównania, cupra miażdży przyśpieszeniem, nie wspominając o wspaniałym dźwieku vr6. Na początku ogólnie chciałem s3 albo s4, byle zostać przy audi, s4 odpadło z powodu 2 turbin (chciałem wolnossącą benzyne,a co dopiero biturbo :P) s3 odpadło z powodu 2 drzwi, a wiem ze to jest uciążliwe gdyz miałem kiedyś 3 drzwiowe auto :P Ogólnie w silniku modzić nie mam zamiaru nic :)

Auto jest niby zarejestrowane na 5 osób ale ja napewno w tyle jeździł nie będę gdyz uważam je za 4 osobowe ze względu własnie na tą przekozacką (nie skromnie uważając) kanapą hehe :>

Chciałem akurat ten silnik 2.8 a występuje on w niewielu autach szczególnie z 6 biegową skrzynia (w passatach była 5 biegowa), wiec został golf, bora, i leon, a wiadomo pod względem wizualnym z góry zostało postanowione że będzie o leon :tongue4:

Dziękuje bardzo za gratulacje! ;) Zobaczymy jak się będzie sprawował :)

P.S no właśnie Karol pochwal sie co tam kombinujesz :D

Link to comment
Share on other sites

wiem ze dzwiek zdecydowanie lepszy, kultura pracy tez, mniejsza awaryjnosc. tylko te 200km troche malo:)

aaale, jak po czasie zabraknie mocy to przeciez uturbione vr6 gniecie 1,8t:)

Po co uturbiać. Wsadzasz kompresor i masz niezłego potwora. Moment prawie podwójny :naughty: i ok. 400km. Tylko taki zestawik to jakieś 4000.... nie nie PLN, ale EURO czy FUNA he już nie pamiętam :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Ile to ma do 100km/h albo ile miało :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Ile to ma do 100km/h albo ile miało :decayed:

7 sek

Link to comment
Share on other sites

Czyli podobnie jak B5 2.8 30V 193KM :cool1:

Link to comment
Share on other sites

Świetnie się prezentuje :wink4:

Siedzenia wymiatają :good:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...