dsz1985 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 witam. myslalem ze to olej wali z pod korka. pare dni temu wyczyscilem szmatka brudne miejsca, dzisiaj okrecajac oslone silnika zauwazylem ze egr i jego okolice sa uwalone w oleju. Teraz pytanie czy egr wymianiac na nowy ? czy moze sa tam jakies uszczelki z pod ktorych moglo by cos wylatywac ? zdjecia: Link to comment Share on other sites More sharing options...
chudy13101980 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 tak samo się z tym borykam puki co wyczyściłem i zobaczę co się będzie dziać czy wymieniać mój temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=234705.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaseq1 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 normalna przypadlosc w tdi, kup w aso uszczelke (oring) wyczysc egr i poskladaj, umnie pomoglo, dziala juz 7 miesiecy Link to comment Share on other sites More sharing options...
enjoypoznan 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Tak , tylko ciekawe skąd się tam ten olej bierze. Przecież EGR nie jest smarowane olejem. Dodam tylko że u mnie też się poci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielo 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Tak , tylko ciekawe skąd się tam ten olej bierze. To nie jest żaden olej to spaliny i syf który ze sobą wydalają to normalne dla naszych klekotów :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
chudy13101980 1 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 No właśnie skąd ten olej :gwizdanie:[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 17:20_________________________________________________daniel_sen4 w tym samym momencie napisaliśmy już wiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
marekg 4 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Tak , tylko ciekawe skąd się tam ten olej bierze. To nie jest żaden olej to spaliny i syf który ze sobą wydalają to normalne dla naszych klekotów :gwizdanie: To jest olej pochodzący z dwóch źródeł - z odpowietrzenia skrzyni korbowej (kiepsko wymyślony sposób podłączenia odpowietrzenia przed turbinę) oraz olej wydmuchiwany z turbiny. To pierwsze jest typową przypadłością tych silników, drugiej sprawie należy się przyglądać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maverick215 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 u mnie też się poci w pasku awx , wymieniłem uszczelki przeczyściłem go chwila spokoju była i znowu wróciło ale z mniejszym skutkiem , dlatego nie zwracam już na to uwagi , a w audi awx mam suchutki ale i przebieg mam przez pół co w passacie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dsz1985 0 Posted January 7, 2012 Author Share Posted January 7, 2012 jaki jest numer uszczelki do egr ?? avf 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikszak 2 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 i jak zdemontować EGR. Sa jakieś trudności. Może ktoś opisze co i jak trzeba zrobić żeby wymienić te uszczelki Link to comment Share on other sites More sharing options...
pakotomasz 0 Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 W dziale Warsztat znajdziesz opis demontażu EGR (link poniżej) http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=83037.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
peyo32 0 Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 po co komu jest potrzebny egr? Zbędne ustrojstwo zaślepić całkowicie i po problemie. Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now