Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak mój projekt wyjdzie tak jak oczekuję, to też wkleję wykres AL+GTB2260vk 08r. (3.0 TDI)+FMIC (230x550x65) z orurowaniem 57mm+DP i przelot 65mm na jednym tłumiku. Sprzęgło seria. Ile wyjdzie - nikt tego nie wie.. Są wykresy na octavia klub po ponad 270ps na takim setupie na pompkach race i zmodzonym sprzęgle. Auta mają po 350-360Nm przy 2000rpm. Ja oczywiście tyle mocy nie oczekuję :D

Opublikowano

Wklej te wykresy:naughty: chociaż w octavii silnik inaczej leży i cos mi sie zdaje że to zaleta

Opublikowano

Golf, Leon, Ibiza, Octavia, A3 - silnik leży poprzecznie. Dolot jest nieco krótszy jeżeli zastosujesz kolektor ssący z wzdłużnego.

Jeden user Leona ARL 4x4 osiągnął 248/540 na w/w setupie i co lepsze na seryjnych pompkach AL, ale silnik po kapitalce. AL znoszą ciśnienie 2 barów na tej turbinie.

ASZ (130) i ARL (150) dla niewtajemniczonych to to samo, z takim wyjątkiem, że ARL wyposażony jest w nieco wydajniejszą turbosprężarkę (gt1749vb) dmuchającą w serii 1.5bara i fmic.

Wykresów poszukam jutro...

Opublikowano

Słuchajcie a czy jest jakaś granica mocy i wydajności pomp wtryskowych z silników 1Z/AHU ??

Chodzi konkretnie o takie zestawienie: wtryski AHF, kolektor AWX, jednomas, wycięty kat, seryjna pompa 1Z/AHU, FMIC + sterownik 16 bitowy i turbo AWX do granicy 140-150 hp o ile jest ona możliwa na tej pompie

Opublikowano

Teraz cos odemnie... MOC i Nm to nie wszystko....

po wszystkich naszych kreskach ze spotów wywnioskowalismy ze kazde 100 KG wiecej masy działa jak 10 KM mniej w aucie.

te 10 KM czy 100 KG robi różnice w postacji 1,5 długosci auta. mowa tutaj o jezdzie 30-180 km/h

tak ze Np takie B5 , czy Ibiza 6l która wpada do nas na spota juz na samym starcie w porównaniu do B6 ma jakies 4-5 długosci do przodu przy takiej samej mocy.

1250 KG 1200 KG i 1620 kG

pierwszy cos koło 195 KM i ponad 400 Nm... Ibiza 175 i z 380 Nm i 188KM i 390 Nm

Opublikowano

Mierzył ktoś z was o ile stopni zmniejsza się temperatura w dolocie w przypadku montażu nadkola od S4 ??

Opublikowano
Mierzył ktoś z was o ile stopni zmniejsza się temperatura w dolocie w przypadku montażu nadkola od S4 ??

ciezko to stwierdzic,napewno troche szybciej sie wychladza,poza tym zalezy to tez od wielu czynnikow.

Opublikowano

To nadkole S4 to nic nie daje wg mnie. Miałem to w swoim byłym AFNie i nic to nie pomagało schładzać powietrza seryjnemu coolerowi.

Opublikowano
To nadkole S4 to nic nie daje wg mnie. Miałem to w swoim byłym AFNie i nic to nie pomagało schładzać powietrza seryjnemu coolerowi.

Dokładnie cudów nie oczekujcie

Opublikowano

a ja kiedys mierzylem ... roznice w dolocie dochodzily do 10 stopni ... przy wywaleniu halogenow w zdearzaku to juz wogole robilo robote ....

Opublikowano

To jeszcze zależy jakie się ma doładowanie :) u mnie przy 1.9bara i 23cm FMIC pomaga jeszcze tylko wentylator klimy :P hehe temperatura przy pałowaniu dochodzi do 45-48st (przy zewn temp 27-30st.). Map zamontowany jest w kolektorze ssącym więc mierzy właściwą temp, którą dostaje silnik. Przy normalnej jeździe do 150kmh temp max 40-42st. oczywiście przy temp. zewn. ok. 30st.

Opublikowano

Ciekawi mnie też czy w S4 były dwa icki po bokach, bo sprzedawca w ASO zaproponował mi też nadkole na drugą stronę. Jak sądzicie mały przeciąg po prawej stronie w TDI, tam gdzie jest turbo, może przynieść jakiś skutek(ogólny) czy to już przesada ??

Opublikowano

a to nie byly dwa icki obok siebie?

Opublikowano
Ciekawi mnie też czy w S4 były dwa icki po bokach, bo sprzedawca w ASO zaproponował mi też nadkole na drugą stronę. Jak sądzicie mały przeciąg po prawej stronie w TDI, tam gdzie jest turbo, może przynieść jakiś skutek(ogólny) czy to już przesada ??

Ale jakiego Ty efektu/skutku oczekujesz?

Opublikowano

No dlatego zapytałem w kontekście S4, czy tam są dwa icki i dlatego dają dwa "dziurawe" nadkola czy tylko jeden...

Opublikowano

Koledzy mam pytanie, jak doładowanie macie ustawione w AFN'ach z turbinką z AWX'a?

Opublikowano

Z seryjnymi wtryskami myślę, że max to 1.35-1.4. Jak będziesz miał 0.216 to wtedy większość daje 1.5bara

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...