dejf Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Jak mój projekt wyjdzie tak jak oczekuję, to też wkleję wykres AL+GTB2260vk 08r. (3.0 TDI)+FMIC (230x550x65) z orurowaniem 57mm+DP i przelot 65mm na jednym tłumiku. Sprzęgło seria. Ile wyjdzie - nikt tego nie wie.. Są wykresy na octavia klub po ponad 270ps na takim setupie na pompkach race i zmodzonym sprzęgle. Auta mają po 350-360Nm przy 2000rpm. Ja oczywiście tyle mocy nie oczekuję
Kowi87 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Wklej te wykresy:naughty: chociaż w octavii silnik inaczej leży i cos mi sie zdaje że to zaleta
dejf Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Golf, Leon, Ibiza, Octavia, A3 - silnik leży poprzecznie. Dolot jest nieco krótszy jeżeli zastosujesz kolektor ssący z wzdłużnego. Jeden user Leona ARL 4x4 osiągnął 248/540 na w/w setupie i co lepsze na seryjnych pompkach AL, ale silnik po kapitalce. AL znoszą ciśnienie 2 barów na tej turbinie. ASZ (130) i ARL (150) dla niewtajemniczonych to to samo, z takim wyjątkiem, że ARL wyposażony jest w nieco wydajniejszą turbosprężarkę (gt1749vb) dmuchającą w serii 1.5bara i fmic. Wykresów poszukam jutro...
Tommy Gun Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Słuchajcie a czy jest jakaś granica mocy i wydajności pomp wtryskowych z silników 1Z/AHU ?? Chodzi konkretnie o takie zestawienie: wtryski AHF, kolektor AWX, jednomas, wycięty kat, seryjna pompa 1Z/AHU, FMIC + sterownik 16 bitowy i turbo AWX do granicy 140-150 hp o ile jest ona możliwa na tej pompie
dejf Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 http://www.imgupload.pl/images/15462125411619405376.jpg W/w setup + pompki race na 2.0 tdi Octa. Auto prawdopodobnie bez przeplywki, ale to wiekszej roznicy nie robi.
MAGIC87 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Teraz cos odemnie... MOC i Nm to nie wszystko.... po wszystkich naszych kreskach ze spotów wywnioskowalismy ze kazde 100 KG wiecej masy działa jak 10 KM mniej w aucie. te 10 KM czy 100 KG robi różnice w postacji 1,5 długosci auta. mowa tutaj o jezdzie 30-180 km/h tak ze Np takie B5 , czy Ibiza 6l która wpada do nas na spota juz na samym starcie w porównaniu do B6 ma jakies 4-5 długosci do przodu przy takiej samej mocy. 1250 KG 1200 KG i 1620 kG pierwszy cos koło 195 KM i ponad 400 Nm... Ibiza 175 i z 380 Nm i 188KM i 390 Nm
janek070188 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 ibiza lekka dobrze zawijała nawet mimo najmniejszej mocy audi ociazałe 1650 kg
Tommy Gun Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Mierzył ktoś z was o ile stopni zmniejsza się temperatura w dolocie w przypadku montażu nadkola od S4 ??
Piotrek98igo Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Mierzył ktoś z was o ile stopni zmniejsza się temperatura w dolocie w przypadku montażu nadkola od S4 ?? ciezko to stwierdzic,napewno troche szybciej sie wychladza,poza tym zalezy to tez od wielu czynnikow.
dejf Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 To nadkole S4 to nic nie daje wg mnie. Miałem to w swoim byłym AFNie i nic to nie pomagało schładzać powietrza seryjnemu coolerowi.
Kowi87 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 To nadkole S4 to nic nie daje wg mnie. Miałem to w swoim byłym AFNie i nic to nie pomagało schładzać powietrza seryjnemu coolerowi. Dokładnie cudów nie oczekujcie
spanky Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 a ja kiedys mierzylem ... roznice w dolocie dochodzily do 10 stopni ... przy wywaleniu halogenow w zdearzaku to juz wogole robilo robote ....
dejf Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 To jeszcze zależy jakie się ma doładowanie u mnie przy 1.9bara i 23cm FMIC pomaga jeszcze tylko wentylator klimy hehe temperatura przy pałowaniu dochodzi do 45-48st (przy zewn temp 27-30st.). Map zamontowany jest w kolektorze ssącym więc mierzy właściwą temp, którą dostaje silnik. Przy normalnej jeździe do 150kmh temp max 40-42st. oczywiście przy temp. zewn. ok. 30st.
Tommy Gun Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Ciekawi mnie też czy w S4 były dwa icki po bokach, bo sprzedawca w ASO zaproponował mi też nadkole na drugą stronę. Jak sądzicie mały przeciąg po prawej stronie w TDI, tam gdzie jest turbo, może przynieść jakiś skutek(ogólny) czy to już przesada ??
dejf Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Ciekawi mnie też czy w S4 były dwa icki po bokach, bo sprzedawca w ASO zaproponował mi też nadkole na drugą stronę. Jak sądzicie mały przeciąg po prawej stronie w TDI, tam gdzie jest turbo, może przynieść jakiś skutek(ogólny) czy to już przesada ?? Ale jakiego Ty efektu/skutku oczekujesz?
Tommy Gun Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 No dlatego zapytałem w kontekście S4, czy tam są dwa icki i dlatego dają dwa "dziurawe" nadkola czy tylko jeden...
Piotrek98igo Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 2 dziurawe ic po bokach,nic nie da poza wydanymi $$
radimm Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 Koledzy mam pytanie, jak doładowanie macie ustawione w AFN'ach z turbinką z AWX'a?
dejf Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 Z seryjnymi wtryskami myślę, że max to 1.35-1.4. Jak będziesz miał 0.216 to wtedy większość daje 1.5bara
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się