Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty
36 36

    829 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Jak wiadomo silnik 1,9 czy to na pompie czy na pompowtryskach jest łatwy w tunnigu, co pewien czas ktos pyta sie co za ile i ile będzie. Postanowiłem zgromadzic informacje w jednym wątku. Decydujac sie na tunnig diesla pamietajcie BOX to ZŁO

    Dyskusje prowadzimy również na FB, zapraszam wszystkich w temacie, z chęciami i z projektami

    https://www.facebook.com/groups/1997220653854418/

    Silniki VP

    W skrócie

    25498319_1496772083725957_34026975353780

     

    Silniki AFN/AVG, w przypadku AHU/1Z jest nieco inaczej na poczatku, trzeba przerobić turbo na wersje z VNT wysterowac układ podcisnien i zmienić kompa na 16bit. W silinkach 90km(poza AHH) jest mniej wydajna pompa wtryskowa z tzw krótką falą, do tego skrzynia biegów jest krótsza od tej montowanej w modelach 110km.

    Osiągnięte wyniki są zalezne od stanu motorowni :wink4: Silnik 1Z/AHU z turbiną bez zmiennej geometrii mozna zmodzić w alternatywny sposób, dzieki zastowaniu większego turbo na WG, GT1549S.

    AHU+216+GT1549S daje nam pewnie 140-150km

    AHU+216+GT1549S+11mm - 150-170km

    Można pokombinować z większymi wtryskami, ale wydajność tej turbiny kończy sie na 180km.

     

    Więc można to podzielić na poszczególne etapy :wink4:

    Seryjny AFN 0-100 robi w 11,5-12s, Q +1s

    Etap 1

    - program

    - wyciecie kata

    Wynik - 135-140km 300-320nm

    Przyrost - 25-35km 30%

    Koszt - 700-1200zł

    Przyspieszenie 0/100 - 9,5-10s urywa ok 2s od serii

    Przykładowy wykres

    986d9a6f4ba02bb9m.jpg

    Etap 2

    - zmiana turbo na AWX

    - program

    - wyciecie kata

    Wynik - 140-150km 325nm

    Przyrost - max 40km

    Przyspieszenie - 9s

    koszt - 2tys przy załozeniu że soft kosztuje 1200zł, turbo uzywka 600-700zł

    Przykładowy wykres

    72b9d3b7c7e44826m.jpg

    Mniej wiecej to samo wyjdzie przy zmianie samych wtrysków na 216 zostawiając seryjne turbo.

    Etap 2.1

    - zmiana turbo na AWX

    - wtryski 216(bosio lub Bosch)

    - FMIC

    - program

    - wyciecie kata

    - zmiana sprzęgła np AWX http://a4-klub.pl/b5-battalion-176/b5-battalion-87847/index4273.html#post3041153

    Wynik 150-160km max 350nm

    Przyrost - 40-50km

    Przyśpieszenie 8,5-9s

    Koszt -3-3,5tys na bide + 500 za sprzegło

    program - 1200/turbo - 700/FMIC-800/wtryski- 1000

    Przykładowy wykres

    IMG_0751.jpg

    Etap 2,2

    - turbo BRD

    - wtryski 216(bosio lub Bosch)

    - FMIC

    - wyciecie kata

    - program

    - zmiana sprzegła na AWX

    Wynik 155-170km

    Przyrost - max 60km

    Przyspieszenie - 8s (wysokie 7 do zrobienia)

    Koszt - ~5tys

    turbo - 1200/wtryski - 1000/FMIC - 800/program - 1200/sprzegło - 500 ewentualnie koło dwumasowe 1000

    Przykładowy wykres

    dscn2466mi.th.jpg

    Etap 2,3

    to samo co poprzedni tylko wtryski 230

    dziesietne sekundy urwie w przyspieszeniu, koszt wiekszy zakupu wtrysków 1100zł

    no wiec finalnie ~5tys

    Przykładowy wykres

    wykresx.th.jpg

    Etap2,4

    - turbo hybryda/BRD

    - wtryski 216(bosio lub Bosch)

    - FMIC

    - mocniejsze sprzęgło np. AWX

    - pompa 11mm

    - program

    Wynik - 160-175km 350-370nm

    Przyrost max 65km

    Przyspieszenie 7,5-8s

    Koszt- 5-6tys+ 1tys za dwumas

    turbo - 1200/wtryski - 1000/FMIC - 800/sprzęgło - 500/pompa(samoróba/używka/przeróbka regeneracja) - 500-1500/ program - 1200

    Przykładowy wykres

    kowimod.th.jpg

    Etap3

    - turbo hybryda- BRD

    - wtryski 230

    - pompa 11mm

    - FMIC

    - sprzęgło AWX

    - program

    Wynik 175-190km

    Przyśpieszenie 7-7,5s

    Przyrost - 80km

    Koszt 6,5tys +1tys dwumas

    turbo - 1200/wtryski - 1100/FMIC - 800/pompa - 500~1500/sprzegło wzmocnione - 700/program-1200

    Przykładowy wykres

    wykresik_185_377.jpg

    Etap 4

    - Pompa 11mm

    - Turbo BRD

    - Wtryski 260

    - Mapsensor 2bar

    - FMIC

    - program

    - wzmocnione sprzegło

    Wynik 190-200 400-420nm

    Przyrost - 90km

    Przyspieszenie ponizej 7s spokojnie

    Koszt - 6-7tys

    turbo BRD - 1200/ wtryski - 1600/FMIC - 1000(większy)/mapsensor + orurowanie - 500/sprzegło - 700~1000/ program - 1200

    Przykładowy wykres

    wykresafn202.th.jpg

    Etap 4,1

    - pompa wtryskowa 11

    - 230/240-tki

    - GTB17vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret)

    - FMIC

    - dolot + kolektor dolotowy AWX

    - wzmocnione sprzęgło

    - wałek SDI z oznaczeniem 38E

    - kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju

    - wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy

    Wynik: 205-220km

    156689_497036996981220_1866988878_n.jpg

    Etap 4,2

    - pompa wtryskowa 11 hybrydowa

    - 250-tki

    - GTB17vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret)

    - FMIC

    - dolot + kolektor dolotowy AWX

    - wzmocnione sprzęgło

    - wałek SDI z oznaczeniem 38E

    - kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju

    - wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy

    Wynik: 215-225km

    156689_497036996981220_1866988878_n.jpg

    Tu jest kres 17ki, nie ma sensu ładować większych wtrysków pod te turbo

    Etap 5 :evil:

    Wynik 240-260km - 460nm

    - słupek silnika po kompleksowej przeróbce wzmacniajacej min dół od ARL góra z ASV

    - Turbo GT2260V z kolektorem customowym

    - FMIC z orurowaniem

    - wydech 2.5c" z DP 3"

    - pompa wtryskowa tzw. "11tka" z dodatkowymi zmianami

    - wtryskiwacze z koncówkami Fratelli Bosio Race 0,260

    - sportowy filtr powietrza

    - duzy MAP-sensor

    - mocne sprzegło z kołem jednomasowym

    Przyspieszenie: 90% aut objeżdzasz na ulicy

    Koszt ponad 10tys

    Przykładowy wykres

    MR-MOTORS - chiptuning / kompleksowe modyfikacje programowe oraz mechaniczne / warsztat samochodowy /

    Etap 5,1

    - pompa wtryskowa 11 hybryda

    - 260-tki

    - GTB20vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret)

    - FMIC

    - dolot + kolektor dolotowy AWX

    - wzmocnione sprzęgło

    - wałek SDI z oznaczeniem 38E

    - kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju

    - wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy

    Wynik: 220-240km

    156689_497036996981220_1866988878_n.jpg

    Etap 5,2

    - pompa wtryskowa 11 hybryda

    - 260/270-tki

    - GTB22vk + DP 2,5, wycięty kat(turbo 2,7TDI garret)

    - FMIC

    - dolot + kolektor dolotowy AWX

    - wzmocnione sprzęgło

    - wałek SDI z oznaczeniem 38E

    - kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju

    - wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy

    Wynik: 230-260km wynik zalezny od kondycji

    156689_497036996981220_1866988878_n.jpg

    Etap 5,3

    - pompa wtryskowa 11 hybryda

    - silnik hybryda AWX/AGP

    - 290-tki

    - GTB22vk hybryda

    - FMIC

    - dolot + kolektor dolotowy AWX/hybryda

    - wzmocnione sprzęgło/jednomas

    - wałek SDI z oznaczeniem 38E

    - kilka drobiazgów z ARL - map, chłodniczka oleju

    - wskaźniki AG EGT,Boost, temperatura oliwy

    Wynik: 260-300km

    156689_497036996981220_1866988878_n.jpg

    Są jeszcze wtryski 0,310 na moce 300+, ale trzeba sie liczyc z tym że wtryski firm trzecich zywotność mają kiepską, tak wiec warto po sezonie sprawdzić ich stan. Tyczt sie to wszystkich wtrysków hybrydowych.

     


    Dodatkowe koszty

     

     

    Od etapu 2 należało by dodatkowo doliczyc

    - zmiana wężyków podcisnienia - koszty max 50zł

    - zmiana hamulców na 312 (jarzma od 60zł/szt) tarcze i klocki koszt - 400zł

    Cytuj
    Od czeego szukać

    Golf IV 1.8T 180 AUQ / 2.3 170KM AQN / 2.8 204KM AQP AUE BDE

    A3 1.8T 180KM AJQ APP ARY AUQ

    S3 209KM AMK / APY BAM

    Leon 1.8T 180KM APP AUQ / 209KM AMK / 225KM BAM / 2.8 AUE

    New Beetle 1.8T 180KM AWP BNU / 2.3 170KM AQN

    Toledo 1.8 T APP AUQ / 2.3 170KM AQN

    Octavia RS 1.8T 180KM AUQ /

    Superb 2.8 193KM AMX / 2.5 TDI 155KM AYM / 163KM BDG

    A6 C5 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH do 2002r.

    Passat 2.5 TDI 180KM AKE BAU BDH

    TT 8N 1.8T 150KM AUM / 163KM BVP / 180KM AJQ APP ARY AUQ / 190KM BVR / 224KM APX BAM / 240KM BFV

    - zmiana kolektora ssącego na AWX - koszt 50-150zł w tym flansza do usunięcia EGR

    - uszczelki pierdołki i inne srubki dzikie weże - max 150zł

    - wskaznik doładowania

    - map sensor 2barowy - 90zł końcówka numeru 051C

    - dolot pełny z kwasiaka pod map - 300-700zł

    - rozrząd - 700-1200zł

    - dwumas bądź jednomas

    - komputer w przypadku silników z kompem 8bitowym (1Z)

    SILNIK 1.9 AHH

     

    Modzi sie tak samo jak AFN/AVG z tym że na starcie jest w lepszej sytuacji, ponieważ seryjnie ma pompe 11mm, ale wtryski bardzo słabe, zmieniajac wtryski na te od AFNa, wyniki wychodzi 145-150km :naughty: z wtryskami 216 auto moze osiagnac nawet 170-180km przy zmianie turbo na AWX/BRD i dołozeniu FMIC

    MAPSENSOR 51C

    Montaż

     

    Przeróbka polega na dotoczeniu pierścienia zmienijącego średnice łebka

    DSC_8508__721061405455600800600_zpsb49e0c03.jpg340fa10c716cd734gen_zpsa507907d.jpg41591a02b8b2551e5d6343f8f7537_zpsf0927761.jpg

    pasującym P&P czyjnikiem jest z końcówką 051A, występował w silnika ARL(bora/golf 99-02), w tym przypadku nic nie trzeba przerabiać

    Wskazania - wypowiedź Daron7

     
    Cytuj
    Przy seryjnym doładowaniu ASV czyli ~1bar, po założeniu 051C ciśnienie wzrośnie do 1.38bara. Dla seryjnej turbiny ASV/AHF jest to za dużo i zwłaszcza na serii takie zabiegi są kompletnie nie potrzebne bo na większym booście bez większej ilości paliwa auto będzie jechało tak samo a nawet trochę gorzej gdyż większy boost = większa temp powietrza = mniejsza gęstość powietrza = mniej tlenu w powietrzu i nawet mimo większego ciśnienia efektu nie będzie.

    W większości 110VP np. taki ASV, nie ważne czy MAF pokaże 950 czy 1000 czy 1200mg/R jest to obojętne, bo już od 950mg/R będzie dozwolona max dawka jaka jest napisana w ograniczniku dymienia.

    To że widzisz spadek dawki w 008 w logu - tak jest zbudowana mapa dymienia. Dawka spada wraz ze wzrostem obrotów.

    Powtarzam większe wskazania przepływomierza w żadnym wypadku nie ograniczą dawki.

    I jeszcze informacja dla wszystkich szukających mocy po zmianie mapa. Przygotujcie się na większe spalanie z tego względu iż kierownice turbo będą mocniej domknięte (będzie wymagane większe ciśnienie bo MAP będzie oszukiwał realne wskazania) przez co zatykamy wydech ...

    Na Vagu pokazuje sporo mniejsze wartości bo nie ma przeprowadzonej kalibracji pod 3barowy sensor. Dlatego też nie zalecam jazdy na 3barowcu bez kalibracji, bo turbo będzie więcej dmuchało co może wpłynąć na jego szybsze zużycie/uszkodzenie.

    Po sofcie (i jego kalibracji) będzie pokazywał tak samo jak na seryjnym

    138d386171fdaae6772b0b38ad45_zpscb54ee07.png

     


    PARE SŁÓW O MODZENIU

     

     

    Do wszystkiego trzeba doliczyć robocizne, wiec tunning TDI jest drogi ale przyrost jest adekwatny do wydanych pieniedzy. jesli ktos posiada 1,9 TDI AHU i chce robić moce rzedu 170-180km to naprawde niech przemysli swap silnika na PD 130km, kasa ta sama a baza do modzenia lepsza.

    Zamiast FMIC mozna zamontować IC od ALFA ROMEO 164 GTV 2.0 v6 TB, jest wiekszy od seryjnego, po drobnych przeróbkach pasuje w fabryczne miejsce. Nie myślcie że sama zmiana IC coś da, taki zabieg poprawia chłodzenie, normuje posiadana moc, nie daje przyrostu, lecz również pozwala na rozwiniecie wiekszej mocy na załozonych gratach :wink4: Seryjny cooler jest w pewnym momencie ogranicznikiem :whistling:

    Niektórzy pewnie by taniej zrobili, ale ja biore pod uwage rezacza który nie ma dojscia do tańszych czesci, nie zna sie z tunerem, nie oszczedza na pierdołach tak jak to Armi ujął, tylko robi tak by było dobrze

    armistead napisał:

    Ja zakładam, że wszystko robi się z głową.

    I jeśli te 230KM wymaga zmiany dołu silnika to trzeba go zmienić.

    Dobrze wiesz, że jeśli ktoś się decyduje na modyfikacje mechaniczne to musi zdawać sobie sprawę, że tu nie ma miejsca na oszczędności. Każda pseudo oszczędność prawdopodobnie wyjdzie bokiem.

    Bałbym się jechać w daleką trasę "grubo modząc po taniości":

    - ee tam sprzegła zmieniać nie trzeba

    - po co mi fmic?

    - syntetyk? pf szkoda $$, zmieniać olej co 10k km? dobre :polew:

    - strojenie? nieee kupię chipa z allegro

    - samochód nie jedzie jak seria - trzeba zrobić chipa

    - pompa umiera - zrobimy chipa

    - zbliża się wymiana rozrządu - szkoda kasy, wymienię tylko pasek :decayed:

    etc etc etc :decayed:

    Wiadomo mozna sobie FMIC uklepać za 200zł, ale to jest DRUCIARSTWO(no chyba ze sam robisz, sam spawasz i masz szrotowisko), nie trzeba spawac dolotu, mozna kupic pare starych węży gumowych komplet opasek sklepać tak by tylko działało, ALE PO CO? skoro niebawem trzeba będzie tam zajrzeć ponownie, mozna zrobic program za 300zł i taniej bo kolega ogarnia, tylko pytanie na ile ogarnia, póxniej wychodza kwiatki typu przeładowanie, telepanie dwumasem, skaczaca dawka paliwa, najtańsze wtryski z chin, czyli ciagle remonty, a silnik robiony tanim tunningiem jest ciezki dla normalnego mechanika do zdiagnozowania, ponieważ oni w tym zakresie mniej wiedzą i dziwuja po co to wszystko jest zrobione :whistling:

    Każda zmiana w silniku wymaga korekty programu, jeżdzenie na wiekszych wtryskach bez korekty nawet seryjnego programu prowadzi do zpaieczenia turbo i łapania trybu awaryjnego. Sama zmiana turbiny bez korekty nie powoduje tego zjawiska lecz nie daje również odczuwalnych róznic w mocy auta, wiec kazda modyfikacja powinna być przestrojona :good:

     


     

    Przydatne DIY

    http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-zamiana-kola-dwumasowgo-kolo-jednomasowe-afn-1z-67213/

    http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-mocnych-hamulcow-systemu-lucas-280mm-312mm-ate-77558/

    http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ahu-wymiana-turbiny-ahu-awx-afn-ahh-brd-18854/

    http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-pompy-wtryskowej-11-nr-seryjny-vag-038-130-107-j-108875/

    http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-zewnetrznej-chlodnicy-oleju-mocal-fotoporada-112945/

    http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-wymiana-turbiny-awx-66045/

    http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-wskaznika-doladowania-kratce-nawiewu-103962/

    http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-silnika-1-9tdi-90ps-ahu-1-9tdi-131ps-avf-skrzyni-6-biegow-61467/

    http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b5-afn-czyszczenie-wymiana-kolektora-ssacego-82934/

    http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-fmic-a4-b5-1-9-tdi-afn-1-8t-b6-avj-21809/

     


     

    Silniki PD115

    W skrócie

    26046956_1504255442977621_33736989887140

     

    AJM/ATJ

    Przyspieszenie w serii wynosi 10s

    Etap 1

    - program

    - wywalenie kata

    Wynik 140-145km 340nm

    Przyspieszenie - 9s

    Koszt - 700-1200

    przykładowy wykres

    wykresrogal.th.jpg

    Etap 2

    - zmiana turbiny na AWX

    - program

    - FMIC(na seryjnym IC to samo do uzyskania)

    Wynik 155-160km 370nm

    koszt - 2tys

    Przykładowy wykres

    411c4eaa683756f0m.jpg

    Etap 2,1

    - zmiana turbiny na AWX

    - zmiana popmpowtryskiwaczy na AL

    Etap 3

    - zmiana turbiny na BRD

    - zmiana wtryskiwaczy na AL

    - FMIC

    - sprzegło

    Wynik 210km 400nm

    koszt - 5tys

    Przykładowy wykres

    vpicphppictureidbfi1273.th.jpg

    Silniki AWX/AVF

     

    W serii 130km pozwala na przyspieszenie w okolicach 10s

    Etap1

    - program

    Wynik: max 175km i 385nm

    Koszt: - 700-1200zł

    Przyśpieszenie - 8s

    Przykładowy wykres

    a4_awx_mod.jpg

    Etap2

    - turbo BRD

    - FMIC

    - program

    - brak EGR

    - DP

    - pompki seria

    Wynik: max 200km 400nm

    Koszt: 3,5tys zł

    Turbo BRD - 1200zł, FMIC-500:1500zł, program - 1200

    przykładowy wykres

    wykres_alli.jpg

    Etap3

    - turbo BRD

    - FMIC

    - pompowtryski AL

    - brak EGR

    - program

    - DP

    Wynik : max 210km 430nm

    Koszt: 6tys

    turbo BRD - 1200zł, FMIC-500:1500zł, program - 1200, wtryski nowe- 1400-2200(cena u cowboya za komplet)

    Przykładowy wykres

    2ce912ad91436198m.jpg

    Etap 3.1

    - turbo GT22

    - FMIC

    - pompowtryski AL

    - brak EGR

    - program

    - DP

    - wzmocnione sprzęgło

    Wynik: max 230km 460nm

    Cena podobna do poprzedniej konfuguracji

    Przykładowy wykres

    1f26848c1269dcd0m.jpg

    Etap 3.2

    - turbo GTB17 (2,7TDI)

    - wtryskiwacze AL

    - FMIC

    Wynik: max 220km

    Przykładowy wykres

    408498_467312743328378_218086753_n.jpg

    Numery pompowtryskiwaczy

     

    Są to numery pasujace na podmiane z 038 130 073 AL

    038 130 073 AA - 0414720039/041 472 0039

    038 130 073 AB - 0414720028/041 472 0028

    038 130 073 G - 0414720021/041 4720 021

    038 130 079 B - 0414720013/041 4720 013

    ALki nie ma, ale zaraz sie dogrzebie

    AL to 0414720039(PD150)

    BN to 0414720313 (PD90)

    BA to 0414720201(PD130)

    F to 0414720007(PD115)

    AJ to 0414720037(PD105)

    AG to 0414720215(PD90&105)

    AH to 0414720036(PD 115)

    AK to 0414720038(PD115)

    BC to 0414720222(PD136)

    BK to 2.0TDI(PD140)

    BQ to 0414720312(PD140)

    G to 0414720404(PD136)

    BP to (PD80)

    AR to 0414720204(PD130)

    AP to 0414720221(SDI)

     


     

    Przydatne linki DIY

    http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-turbosprezarka-gtb1756vk-1-9-tdi-197070/

    http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-awx-fmic-1-9tdi-awx-board-162710/

    http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b6-avf-pompowtryskiwacze-bq-vs-al-226957/

    http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/b5-ajm-koncepcja-dlubniecie-parcha-26724/

    oferta pompowtryskiwaczy

    NOWE CENY ! Pompowtryski PD / Wtryski VP - 216 stki, Race 783... - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

    Każda ingerencja w mechanikę wymaga korekty softu!

    Spalanie po modyfikacjach mechanicznych nie spadanie wzgledem tego co było w serii, wzrost spalania nie zrujnuje kieszeni! takze nie zdziwcie sie że spalanie bedzie na poziomie 6-8l

    Przyrost mocy jest przyrostem szacowanym (+/-). Pisząc ten watek przejrzałem naprawde sporo wykresów, podane przeze mnie moce nie są wyssane z palca, lecz podparte wykresami cenionych tunerów.Jesli ktoś twierdzi że da sie wiecej na takiej konfiguracji niech podeprze sie przynajmniej dwoma wykresami z róznych hamowni 2 innych projektów, najlepiej na podstawie wymienionych hamowni, wtedy pomiar mocy bedzie adekwatny do reszty:hi:

    Projektów przybywa, wiec niebawem update wątku

     


     

    PROGRAM vs. BOX by Mapi

    seria+BOX

    s_seriabox.jpg

    seria +program

    s_seriaprogram.jpg

    zestawienie

    s_zestawienie.jpg

    Są nowe warte uwagi turbiny

    GTD1449 wydajność na 200km

    GTD1752vrk wydajność na 230km

     

    Edytowane przez Kowi87

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    i ten watek należy podwiesić :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    powiesic go! :decayed: Kowi dobra robota! Na pewno wielu ludziom pomoze rozwiazac dylemat: co dalej. :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pełen profesjonalizm, super artykuł. :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    :good: .Teraz avf i awx :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    dodane do FAQ :good::wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    super sprawa, świetnie opisane :good: teraz czekam na równie mały zarys dla silnika avf :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    :good: :good: :good: Wszystko się rozjaśniło :kox: W przyszłości takie mody w moim AFN-ie na pewno będą miały miejsce :gwizdanie:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Masz jakiś wykres dla ASV z:

    +pompa hybryda 10/11

    +turbina ASZ

    +program

    Ile można by zyskać? :naughty:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Masz jakiś wykres dla ASV z:

    +pompa hybryda 10/11

    +turbina ASZ

    +program

    Ile można by zyskać? :naughty:

    a asv od afn i turbo awx czym sie rozni?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tym, że nie ma takiego zestawienia.

    ASV ma w serii większe wtryski.

    Chodzi mi o konkretnie zestawienie tego co napisałem.

    +pompa hybryda 10/11

    +turbina ASZ

    +program

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ASV ma to samo, tylko że cisnienie większe ustawione :wink4: wykreśy są na forum octavii według google, ale tam nie mam konta :no:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    trzeba odwrocic to i tyle to to samo...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie, a jak powinniśmy zacząć sprawdzanie stanu zdrowia i kondycji naszej motorowni ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie, a jak powinniśmy zacząć sprawdzanie stanu zdrowia i kondycji naszej motorowni ?

    tuner przed rozpoczęciem jakichkolwiek modyfikacji w sofcie powinien przeprowadzić diagnostykę :wink4:

    zazwyczaj cena takiej operacji jest wliczona w ogólny koszt chipa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam mam 1,9 AFN 110 koni IC dołożony, remont kompletny silnika ,skrzyna 6 z 2.5Tdi interesuje mnie :

    - zmiana turbo na AWX

    - program

    - wyciecie kata --------- - to nie wiem co oznacza >?

    Chciał bym mieć kopa i małe spalanie mocy tak koło 125 - 140 kucy ale jak to będzie ze spalaniem dużo wzrasta po programie i turbie AWX jak ktoś się oriętuję proszę o info pozdro ??? :przebiegly:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sam program spelni Twoje oczekiwania. Po normalnym programie spalanie nie wzrasta :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    - wyciecie kata --------- - to nie wiem co oznacza >?

    usunięcie katalizatora :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tylko mechanik mówi że turbo mam na wymarciu i będzie trzeba wymienić więc poco wkłądać seryjne jak można turbo na AWX wsadzić :) a chcę zmniejszyć spalanie i mieć lepszą dynamikę po to też wsadziłem skrzynie 6 z 2,5 tdi :)

    Dzięki za wyjaśnienie tego kata :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to zakladaj awx'a jedz na program i kup lewe nadole wentylowane od esy i bedziesz zadowolony ze swojego AFn'a :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ,,i kup lewe nadole wentylowane od esy i ,, o co chodzi bo chyba jestem zielony że nieczaje slangu z tego forum już któryś raz przepraszam :wallbash: I słowo zadowolony to tak ogólnikowo brzmi wzrasta znacząco spalanie poł litra litr po tym AWX ? chociaż tak na oko bym prosił bo jak będzie tragedia to zostanę przy samym programie i seryjnym turbo z AFN :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    a chcę zmniejszyć spalanie i mieć lepszą dynamikę

    tak to tylko w erze.... Z czego chcesz miec moc? z powietrza? musisz podlac paliwem zeby lepiej jechało.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No ja rozumiem i dlatego się wypytuje bo pól litra to jeszcze spoko ale już 2 ,3 więcej to zostanę przy samym programie dlatego wypytuję ile co pali po danym modzie :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ile teraz Ci pali 6 litrów?

    wszystko zalezne od jazdy, jak nie bedziesz go ciagle gnoił w podłoge to wiecej jak 7 nie spali :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przecież jak będzie jechał ekonomicznie to mu nawet mniej spali :gwizdanie: Oczywiście jak będziesz cisnął to spali trochę więcej.. :cool1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mi pali koło 8 bo przeważnie cały czas po tym remoncie silnika go gnoje ale jak wbije 6 to na trasie jest cacy dzięki za konkrety 7 przy spokojnej jeździe to już jakiś punkt odniesienia mam choć rzadko jeżdżę oszczędnie to pewnie z racji koloru i stylistyki na RS4 Sedan jakoś samo się wciska :cool1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To mój potrafi zejść do 5.5 bo się nauczyłem normalnie jeździć ale mam IC nieszczelny i gdzieś mi ucieka powietrze jak pocisnę bo spalanie duże i powietrze słychać jak gdzieś zdupcza chyba na zaciskach IC z przodu na razie niema czasu żeby to obadać lepiej :wallbash:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam a4 b6 awx - jak wytne kata i brak egr reszta seria plus program dobry da cos w granicy 170 koni i 380 nm? nie chce maksymalnie wykrzesac silnika tylko z głowa bo taki mi starczy do jazdy jak sie posypie np turbo to pomysle nad brd i fmic mozee.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    36 36

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy