Jump to content
IGNORED

[B5 AEB] Zbyt duże zużycie paliwa


dejwit
 Share

Recommended Posts

Witam

Co prawda ten wątek był już wcześniej kilka razy poruszany ale nie znalazłem tak istotnej dla siebie odpowiedzi i mam dodatkowo kilka pytań.

Autko przyprowadzone z miejscowości oddalonej o ok. 100 km, zatankowałem ok. 22 litrów, na trasie spalanie 10l/kmh więc ok, nic nie mówiłem w mieście na można by powiedzieć średnim bucie zrobiłem jeszcze jakieś 70 km.

Zatankowałem wczoraj 11,5 litra i uwierzcie zrobiłem na tym 50 km przy naprawdę bardzo spokojnej jeździe praktycznie bez klimatyzacji.

Mało tego jak zdarzy mi się na chwilę jeździć na większych obrotach ilość kilometrów do przejechania wzrasta na fisie. Aha komputer wskazuje mi spalanie średnie 15.6

Mam wrażenie jakby nie miało to dla niego większego znaczenia czy jadę ekonomicznie, czy jadę nieekonomicznie pali tyle samo.

3 dni temu podpinałem go pod kompa nie było żadnych błędów, przez chwilę elektryk tylko coś brzdęknął że coś w baku ze chyba sie pływak przykleił ale po chwili powiedział, że już wszystko ok.

Ja jeszcze zrobię test z pełnym bakiem i dam znać jak wyszedł, ale proszę o sugestię czy coś jest nie tak (bo tak mi się wydaje) i jeśli tak to co?[br]Dopisany: 29 Marzec 2008, 10:50 _________________________________________________Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z termostatem bo pokazuje mi na przedziale 75st. Doczytałem już że kwalifikuje się do wymiany, ale czy to rozwiąże problem wysokiego spalania?

* określaj problem w wątkach dokładniej, proszę (temat poprawiony) [Musashi]

Link to comment
Share on other sites

Znaczy 10 litrów w trasie to nie jest OK. Ja mam samochód bez turba, ale w instrukcji pisze 6,6 na trasie, a w mieście 12,2. Jazda mieszana 8,6. Włąściwie to się zgadza, jazda mieszana to napewno jest około 9 litrów. Tutaj są czasami duże korki (Belfast) szczególnie rano i po 17, także uważam że pomiar jest miarodajny. Zamieściłem video jak samochód zbiera się do 100, u Ciebie powinno być dużo lepiej. Wkręcanie na 6/7 tys obrotów nie stanowi żadnego problemu, ale na codzień wykorzystuje maxymalnie do około 4,5 / 5 tysiecy obrotów na biegu 2 i czasami 3. Po prostu trzymam się w kolumnie. Jak wszyscy się nie śpieszą to ja też. Opony 225 na 17, benzynka 98 bo łatwiej jeździć a cena jest dość podobna.

Podaj jakie są parametry u Ciebie to będzie można bardziej miarodajnie porównać. Podaj:

- przebieg

- opony

- dynamike jazdy tz. jakich obrotów używasz na poszczególnych biegach

- oraz rodzaj benzyny

Link to comment
Share on other sites

sprawdz: cisnienie w kolach, zbieznosc, wymien termostat, swiece, filrty powietrza i paliwa.

Link to comment
Share on other sites

zbieznosc

co jak co ale zbieżność nie ma nic wspólnego ze spalaniem. Ja też jeździłem jakiś czas ze złą zbieżnością i nie zauważyłem zwiększonego zużycia paliwa.

Spalanie sprawnego 1.8T -150KM w cyklu mieszanym z normalną nogą to 9-9,5l/100km i tym należy się sugerować.

Link to comment
Share on other sites

oczywiscie kolego ze ma. tyle, ze zalezy jak bardzo zbieznosc odbiega od normy. przeciez to wynika z praw fizyki.

Link to comment
Share on other sites

oczywiscie kolego ze ma. tyle, ze zalezy jak bardzo zbieznosc odbiega od normy. przeciez to wynika z praw fizyki.

To musiały by koła patrzeć chyba na strzałke

:polew:

A kierownice podczas jazdy na wprost trzeba by było trzymać pół obrotu skręconą(biorąc pod uwage spalanie wozu autora tematu).

Zbieżność ma wpływ na spalanie, ale nie aż takie aby to znacząco zauważyć.

Prosze nie tłumacz mi więc praw fizyki, bo nieprawidłowości zbieżności z takimi z jakimi mamy do czynienia w naszych autach(które na codzień nie każdy zauważa) nie mają większego wpływu na zużycie paliwa.

Tu jest pies pogrzebany w osprzęcie silnika(czyt. silnik niesprawny).

A niesprawny 1.8T potrafi pochłonić niesamowite ilości paliwa jak na pojemność 1.8

Link to comment
Share on other sites

Znaczy 10 litrów w trasie to nie jest OK. Ja mam samochód bez turba, ale w instrukcji pisze 6,6 na trasie, a w mieście 12,2. Jazda mieszana 8,6. Włąściwie to się zgadza, jazda mieszana to napewno jest około 9 litrów. Tutaj są czasami duże korki (Belfast) szczególnie rano i po 17, także uważam że pomiar jest miarodajny. Zamieściłem video jak samochód zbiera się do 100, u Ciebie powinno być dużo lepiej. Wkręcanie na 6/7 tys obrotów nie stanowi żadnego problemu, ale na codzień wykorzystuje maxymalnie do około 4,5 / 5 tysiecy obrotów na biegu 2 i czasami 3. Po prostu trzymam się w kolumnie. Jak wszyscy się nie śpieszą to ja też. Opony 225 na 17, benzynka 98 bo łatwiej jeździć a cena jest dość podobna.

Podaj jakie są parametry u Ciebie to będzie można bardziej miarodajnie porównać. Podaj:

- przebieg

- opony

- dynamike jazdy tz. jakich obrotów używasz na poszczególnych biegach

- oraz rodzaj benzyny

Dzięki koledzy za zaangażowanie,

Ronin

-przebieg 242 tyś

-opony niestety jeszcze zimowe

-obroty przeważnie od 2,5-3 tyś

-ostatnio verwa Orlen

sprawdz: cisnienie w kolach, zbieznosc, wymien termostat, swiece, filrty powietrza i paliwa.

ciśnienia w kołach nie sprawdzałem, byłem na diagnostyce i zbieżność na pewno jest ok, jutro wymieniam termostat - Napisze czy coś to zmieniło.

BTW: zauważyłem, że ten silnik wieczorem pali mniej niż w ciągu dnia (ostatnie dni były dość ciepłe 13-17 stopni)

Link to comment
Share on other sites

Znaczy ja zrozumiałem tą wyliczankę Musashi'ego jako: sprawdź wszystkie punkty serwisowe samochodu, błędy się nakładają na siebie i w rezultacie dają dużo większe spalanie i słabsze osiągi. Oczywiście sama zbierzność nie powoduje spalania w okolicach 15 czy 16 litrów, ale też nie polepsza sprawności całego urządzenia.

Najważniejsze są :

- małe opory toczenia

- oraz sprawny silnik

I jedno i drugie nie jest w parametrach pomiarowych. Opony masz zimowe - nie napisałeś o rozmiarze - a ten parametr potrafi podnieść spalanie o 1 do 2 litrów. Jeżeli opony nie są nowe to też spalanie nie jest mniejsze. Inną bardzo ważną sprawą są klocki i tarcze - nie będę rozwijał tego tematu, ale sparawdz jak odbijają hamulce. Tam należy wszystko wyczyścić do metalu i nasmarować te miejsca które tego wymagają, ma stosunkowo lekko odbijać. Zresztą to jest temat rzeka sama w sobie.

Druga sprawa to silnik, nie jest on już nowy i moim zdaniem możesz trochę dodać do spalania fabrycznego. Jeżeli założysz że samochód pali w mieście około 10 / 11 litrów to powinno być bardzo oszczędnie jak na turbo.

Ja może wróce do stylu prowadzenia samochodu, który tutaj się akurat przewinął.

To są silniki stosunkowo wysoko obrotowe i utrzymywanie ich na poziomie 2,5 / 3 tys obrotów to jest powolna śmierć dla takiego samochodu. Efekt będzie zupełnie inny tzn na początku jest jako tako, ale później samochód zrobi się stosunkowo mało dynamiczny i paliwożerny. Trzeba to wszystko przedmuchać. Nie wiem jakie teraz są możliwości w Polsce, ale spróbuj na początek przytrzymać go na prędkości około 140 / 160. Jeżeli wszystko ok to to samo tylko troszeczke szybciej około 200 (opony letnie) i potem sprawdź jak pracuje silnik. Powinien cykać jak zegarek i wkręcanie sie do 7000 obrotów bez problemu.

No i po takiej delikatnej zmianie użytkowania spróbuj doprowadzić do stanu nastawów fabrycznych tj. VAG i test dynamiczny. Ja bez tych logów wiem, że należy zmienić przepływomierz, sonde lambda i co najmniej wyczyścić przepustnice.

Moim zdaniem, na trasie przy 100 km/ godzine nie powinien palić więcej niż 8,5 litra. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura
Ja bez tych logów wiem, że należy zmienić przepływomierz, sonde lambda i co najmniej wyczyścić przepustnice.

Gratuluję postawienia diagnozy bez, nawet podstawowej, diagnostyki... . Ręce opadają. Sam nie zdajesz sobie sprawy chyba z tego co mówisz. :kwasny:

Po pierwsze powiedz nam coś o dynamice samochodu. W jaki sposób zachowuje się w chwili nagłego wciśnięcia pedała gazu "do oporu" (zarówno pod obciążeniem jak i na biegu jałowym)? Czy silnik zwiększa równomiernie obroty aż do chwili "odcięcia"? Masz problem z uruchomieniem?

Co do termostatu, problem ten powinieneś możliwie najszybciej wyeliminować ponieważ to on może być powodem aż tak dużego spalania.

Link to comment
Share on other sites

nie napisałeś o rozmiarze - a ten parametr potrafi podnieść spalanie o 1 do 2 litrów

Prosze was, kolejny fizyk się znalazł. Spalanie większe o dwa litry, to chyba musiałby jeździć na oponach 255 bądz 275 szerokich, gdzie w oryginale są 205-tki. Szersze opony to oczywiście większe opory toczenia, ale zwiększenie rozmiaru z seryjnych 205-tek do nawet 225 nie powoduje odczuwalnego wzrostu zużycia paliwa przy tym silniku.

Nie przesadzajmy więc z tymi "błachostkami" bo nie wytłumaczycie nimi tak zwiększonego zużycia paliwa. Finito.

Przejrzyj silnik!!

Link to comment
Share on other sites

Spalanie sprawnego 1.8T -150KM w cyklu mieszanym z normalną nogą to 9-9,5l/100km i tym należy się sugerować.

no to ty masz faktycznie lekką nogę kolego :) na trasie lubie depnąć, nie mówię że nie a i po mieście w miare śmigam i moja średnia stoi jak drut niezmiennie 11,5 - 12 l :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Jak sytuacja po wymianie termostatu ?

Link to comment
Share on other sites

Ja bez tych logów wiem, że należy zmienić przepływomierz, sonde lambda i co najmniej wyczyścić przepustnice.

Gratuluję postawienia diagnozy bez, nawet podstawowej, diagnostyki... . Ręce opadają. Sam nie zdajesz sobie sprawy chyba z tego co mówisz. :kwasny:

Po pierwsze powiedz nam coś o dynamice samochodu. W jaki sposób zachowuje się w chwili nagłego wciśnięcia pedała gazu "do oporu" (zarówno pod obciążeniem jak i na biegu jałowym)? Czy silnik zwiększa równomiernie obroty aż do chwili "odcięcia"? Masz problem z uruchomieniem?

Co do termostatu, problem ten powinieneś możliwie najszybciej wyeliminować ponieważ to on może być powodem aż tak dużego spalania.

No zgadza się że diagnoza zbyt pochopna, ale kolega zapewne ma racje bo niesprawna sonda lambda jest najczęstszą przyczyną takiego wzrostu spalania

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura
No zgadza się że diagnoza zbyt pochopna, ale kolega zapewne ma racje bo niesprawna sonda lambda jest najczęstszą przyczyną takiego wzrostu spalania

nie tylko sonda bo i 5 tysięcy innych usterek wpływa na wzrost spalanie. Absolutnie nie musi to być lambda, ale oczywiście nie mówię, że nie jest - trzeba sprawdzić.

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Moje 1.8 T pali 11 - 12l/100km w cyklu mieszanym przy spokojnej jeżdzie i już nie wiem czy to jest normalne. Prubowałem coś z tym zrobić ale nadal to samo. :wallbash:

Wymieniłem wszystkie filtry, świece, przepływomierz, wyczyściłem przepustnice...

Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Nie wiem co można jeszcze zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Moje 1.8 T pali 11 - 12l/100km w cyklu mieszanym przy spokojnej jeżdzie i już nie wiem czy to jest normalne. Prubowałem coś z tym zrobić ale nadal to samo. :wallbash:

Wymieniłem wszystkie filtry, świece, przepływomierz, wyczyściłem przepustnice...

Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Nie wiem co można jeszcze zrobić.

pogodzić się z tym kolego - kiedyś miałem ww jetta 1,8 i katalogowo miał pobór 10,5 l - jeździ to pali, no inną sprawą jest to że ja dość agresywnie jeżdżę i deptam na trasie i nigdy nie mam okazji przekonać się jak by to było jeździć ekonomicznie, bo nie mam cierpliwości, możesz jak by ci to każdy powiedział do vaga podpiąć, może być zwykła regulacja, bo może za dużo powietrza dostawać lub jakaś nieszczelność w dolocie ale raczej twoje spalanie jest w normie

Link to comment
Share on other sites

Jak mówiłem wymieniłem termostat, temperatura wskazuje już poprawnie, jednak niestety nie odczułem specjalnej różnicy w spalaniu. W tym momencie spalanie spadło o ok1 l nadal jest bardzo wysokie, przed wymianą zdarzało się osiągać ponad 18l w tym momencie mam 16,5.

1. Moje pytanie czy sonda może raz działać raz nie przy bardzo spokojnej jeździe jak wyzeruje komputer zdarza się że spada poniżej 13, ale to naprawdę muszę się wypocić, tak zwykle 16 i w górę to norma.

2. Jak najprościej można sprawdzić sondę.

Spalanie sprawnego 1.8T -150KM w cyklu mieszanym z normalną nogą to 9-9,5l/100km i tym należy się sugerować.

no to ty masz faktycznie lekką nogę kolego :) na trasie lubie depnąć, nie mówię że nie a i po mieście w miare śmigam i moja średnia stoi jak drut niezmiennie 11,5 - 12 l :wink4:

Nie tyle że lekką nogę co staram się na wszelkie sposoby osiągnąć spalanie 12-13 l przy jakimkolwiek trybie jazdy:)

Powiedz mi kolego w jakim mieście mieszkasz, ja mieszkam w Kaliszu więc jest to stosunkowo nieduże miasto i stosunkowo nieciekawe w poruszaniu a spalanie może być uzależnione od warunków miejskich. Jeśli możesz pochwal się jaki twoja niunia ma przebieg bo to też może mieć wpływ.

Wiem na pewno, że czeka mnie wymiana rury i króćca ssącego (dolot powietrza). Bo zdarza mu się zawieszać i zrzucać obroty przy ruszaniu

Wydaje mi się, że powinienem zająć się teraz problemem sondy. Poradźcie jak najprościej to sprawdzić.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura
Jak najprościej można sprawdzić sondę.

jeśli podchodzi się do sprawy poważnie i kompleksowo to tak na prawdę nic nie jest proste, niestety.

Do pomiaru powinno się wykorzystać analizator spalin i osyloskop ale jak się domyślam nie masz dostępu do tego typu urządzeń. Podstawowym narzędziem pomiarowym będzie multimetr cyfrowy. Musisz wykonać pomiar napięcia sondy lambda dla pracy w stanie zadanym (temperatura silnika 90 stopni, nagrzana sonda lambda - kręcisz do 3 tys obr/min i trzymasz przez 30 sekund). I tutaj pojawia się problem ponieważ bez analizatora spalin trudno jest ci określić w jakim faktycznie stanie (uboga, odpowiednia, bogata) jest mieszanka. Może się okazać np. że mieszanka jest bogata z powodu innej usterki i napięcie sondy będzie odpowiednie do tego stanu i odwrotnie. Spróbuj zobaczymy co wyjdzie, obserwuj napięcie przez około minutę.

Kolejnym sposobem pomiaru będzie zwiększanie obrotów i obserwacja napięcia, będziesz mógł dzięki temu wyznaczyć charakterystykę napięcia w funkcji obrotów silnika.

Po trzecie - symulacja mieszanki za bogatej i mieszanki ubogiej. Tutaj trochę jest zabawy ponieważ dla pierwszego przypadku trzeba np. zdjąć przewód podciśnienia z regulatora ciśnienia paliwa. Jak zdecydujesz się na ten dodatkowy test to napisz do mnie na gg, podeślę ci instrukcję z literatury fachowej gdzie jest to czytelnie opisane. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeśli nie masz mechaniora z wymienionymi przez Kazia urządzeniami to poszukaj dobrego gazownika. Wszystko powinien mieć i bez problemu zrobisz tam analizę. W razie czego zawsze możesz zagrać, że przymierzasz się do instalacji.

Przy quattro i klimie poniżej 10/100 trudno zejść przy normalnej jeżdzie, bez wygłupów.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura
W razie czego zawsze możesz zagrać, że przymierzasz się do instalacji.

nie głupi pomysł :>

Nie napisałeś dalej jak wygląda dynamika samochodu.

Link to comment
Share on other sites

Kaziu, jestem ostatnio trochę nie w formie :sick3:, więc wybacz, ale pytasz mnie czy autora tematu?

Normalnie nie kumam... :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Dejwit. Samochód już masz 12 letni a wymienione przeze mnie części się naturalnie zużywają. Jak nie były wymieniane to nie ma co się zastanawiać to jest normalny serwis. A Vag'a możesz kupić na allegro, zabawa jest przednia i można powtórzyć pomiary wielokrotnie.

Może jeszcze odnośnie przebiegu: 240 tysiecy kilometrów to tragedia nie jest, ale nie liczyłbym na spalanie samochodu nowego. Po prostu cudów nie ma.

A Kazik jak zwykle niepotrzebnie miesza piąte z dziesiątym. Porada: oscyloskop do 12 letniego samochodu, który nie był serwisowany ... :polew: . Kazik przedtem twierdziłeś, że można przelewać olej powyżej górnego znaku na bagnecie, teraz stosujesz oscyloskopy ... :polew: ... no nie wiem, ale takie mam wrażenie, że chcesz błysnąć. I właściwie to Ci się to udało. :polew:

Link to comment
Share on other sites

Panowie :) nie zapędzajcie się, jasne jest to, że nie będzie palił tyle co nowy nawet nie śmiałem o tym liczyć ale czy 17 to fajne spalanie myślę, że woła o pomstę...

Co do dynamiki (to raczej określenie względne ale...) moim skromnym zdaniem auto jest dynamiczne a zwłaszcza jak mu się turbina załączy :) na to akurat narzekać nie mogę.

Jutro przyjdzie do mnie wag więc go podepnę tylko muszę jeszcze doczytać co nim sprawdzić.

Nasunęła ni się mała myśl może napiszecie mi ile wasze auto pali na biegu jałowym (tzn. wskazanie komputera) może to będzie jakiś punk zaczepienia może ja tym autem po prostu nie umiem jeździć :)

ma dniach również powymieniam płyny i filtry itp. zobaczymy.

Link to comment
Share on other sites

pogodzić się z tym kolego

Nie tak szybko. Vaga nie mam ale powalcze z tym dolotem a jak nie pomoże to zagazuje bydlaka

gaz do turbo - kolego sprzedaj to auto jeśli uważasz że pali ci za dużo i kup 1,6 - szkoda gazować fajny silnik, choć mówi się że AEB dużo zniesie. co do vaga to poszukaj jakiegoś mechanika lub warsztatu i popytaj bo bez tego naprawde nie ma sensu grzebanie w silniku, najpierw vag a potem grzebanie - 11 czy 12 l na ten silnik to jest w sam raz przy dynamicznej jeździe

Link to comment
Share on other sites

może ręczny wystarczy spuścić a spalanie spadnie .... :polew: taki żart a na poważnie to faktycznie masz problem moje 1.8T Q fakt ma 90tys km przebiegu i w trasie między 70 a 140km/h to ok 8l/100 (w sznurku aut 70km/h bez wyprzedzania bo niema jak to nawet na 40km to do 7L/100 schodze) w mieście (kraków - czytaj korków) to ok 10l/100 (zależy jak bardzo mnie ludzie wkurzają) a mimo wszysto i tak lubie czasem depnąć. Co do rowiązania twojego problemu to może jeszcze kilka pytań które mogą nas albo ciebie na coś naprowadzić np: jakieś hałasy hamulce napęd Q może coś trzyma (ręczny pomijam) może dolot powietrza może turbo .... czujesz duży wzrost momentu przy ok 2800 - 3000 obrotów tu przy średnio wcisniętym pedale powinieneś mocno poczuć fotel. Jeżeli dalej nic znajdź kogoś z okolicy z tym silnikiem i z Q poproś o przejadrzkę porównaj a jak nie to tylko specjalistyczny warsztat analiza logów hamownia itd aaaa no i najważniejsze rozumiem że spalanie o którym mówisz mierzysz przez tankowanie do pełna i kasowanie licznika ... fis może kantować !!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kaziu_Wichura

adams78, mówiłem do autora tematu.

A Kazik jak zwykle niepotrzebnie miesza piąte z dziesiątym

było pytanie, wytłumaczyłem tak jak umiałem najlepiej. Nie rozumiem o co ci chodzi... .

Porada: oscyloskop do 12 letniego samochodu, który nie był serwisowany ...

Co ma do tego wiek samochodu? Co ma do tego fakt, że nie był serwisowany? Śmiejesz się z własnej głupoty bo nie wiesz sam co mówisz. Czyli, że starsze samochody nie podlegają podstawowej diagnostyce, bo badanie charakterystyki napięciowej czujnika tlenu właśnie jest podstawą, diagnostyce? Może mam zbyt mały mózg ale nie potrafię ogarnąć co miałeś na myśli pisząc tak okropną i rażącą bzdurę. Sądzę, że nie wiesz w jaki sposó diagnozuje się sondę lambda i tu pies pogrzebany. Już pokazałeś w tym temacie jak dobry jesteś z diagnostyki sugerując wymianę wszystkiego :polew:

teraz stosujesz oscyloskopy ...

cycki mi opadają... . Szydercza wypowiedź byłaby zrozumiała gdybyś posiadał niepoważalną wiedzę w tej materii, z tego co napisałeś widzę, że tak nie jest więc wyhamuj swoją bajerę.

no nie wiem, ale takie mam wrażenie, że chcesz błysnąć. I właściwie to Ci się to udało

Zastanawiałem się długo co miałbym ci napisać bo i tak dalej będziesz ciągnął swoją przykrą, szyderczą gadkę sugerującą, mylnie, to jak dalece jesteś wykształcony w zakresie konstrukcji i eksploatacji maszyn. Boli cię fakt, że 21 letni chłopak może mieć większe pojęcie od ciebie? Napisałeś niedawno do mnie że masz 40 lat co czyni się człowiekiem bardziej doświadczonym i obytym w sprawach motoryzacyjnych odemnie, dużo młodszego osobnika od siebie. Po twojej kolejnej wypowiedzi widzę, że tak nie jest i smuci mnie fakt, że ty tego nie zauważasz i zatwardziale wyznajesz zasadę "czego nie rozumiem/nie wiem/nie zgadza się z moją wiedzą jest złe" - smutne.

Jestem zwolennikiem kulturalnej dyskusji, z której obie strony wynoszą nową wiedzę/doświadczenia, proponowałem ci to kilka razu ale widzę, że nie zmieniasz swojego negatywnego stosunku do mojej osoby. Nie uważam się za nieomylnego i nigdy tak nie uważałem, cenię sobie uwagi na kulturalnym poziomie, jednak twoje wypowiedzi mnie po prostu denerwują... . Początkowo myślałem, że uda mi się nawiązać z tobą wspólny język, no bo po co się kłócić, ale widzę, że jest to awykonalne. Trochę godzi w moją dumę fakt również, że gość, który, jak sam o sobie pisał nawiasem mówiąc, nie ma nic wspólnego z branżą motoryzacyjną ani wykonywanym zawodem ani wykształceniem wyśmiewa w tak perfidny sposób moje wypowiedzi. Dla twojej wiadomości dzień w dzień ciężko pracuję na swoją wiedzę spędzając nieprzespane noce nad książkami a dnie siedząc w zakładzie termodynamiki, ślęcząc na wykładach, głowiąc się nad chorymi zadaniami, użerając się z chamowatymi prowadzącymi itp. Przez cztery dni w tygodniu siedzę od 8-12 godzin, męcząc się z tym co już wymieniłem i z tym o czym nie wspomniałem i nie pozwolę sobie na takie traktowanie. :angry:

Wiem, że to nie miejsce na takie wycieczki osobiste i przepraszam za tą wypowiedź osoby postronne ale chcę obronić wartość swoich wypowiedzi i nie dopuścić do sytuacji w której ktoś wchodząc na forum i czytając gdzieś moją wypowiedz nie potraktuje jej poważnie tylko dla tego, że widział gdzieś jak kolega Ronin pozwala sobie na takie krótkie piłki, które wskazywałyby, że jest nie wiadomo jak mądry i że faktycznie Wichura to cieć. :)

Na tym zakończmy naszą wymianę zdań, bo to nie miejsce na takie wycieczki. Nie ma co ukrywać, że podchodzę do tego emocjonalnie - jestem słowem za***iście się wkurzam. :)

Wracając do tematu to napisz co pokazał vag. Przydałyby się również logi np. z przepływki. Organolepcznie sprawdź też czy nie jest mocno ubrudzona, sprawdzić można również rezystywność i napięcie.

Link to comment
Share on other sites

No mam już waga tylko nie bardzo jeszcze wiem co dokładnie na nim sprawdzać a szczerze to nawet nie wiem czy wersja softu jest ok bo sie wywala i dostaje info ze wersja jest niezarejestrowana.

Proszę o info które kanały mam sprawdzić

W silnik wypluł tylko błąd o zbyt dużej ilości powietrza.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...