pawelwor Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Samochód się obraził, że go wystawiłem na sprzedaż i uszkodził nagrzewnicę. W związku z tym jak już tam dostanę się to myślę żeby wymienić wszystkie uszczelki jakie są. Kiedyś po kuracji piankowej straszny smród zalągł się tam czyściłem wszystko i pamiętam, że była gumowa uszczelka wokół parownika, która przesiąkła tym i nie dało się go pozbyć w pełni. Orientuje się ktoś czy są tam jakieś jeszcze uszczelki poza tą wymienioną? Jest ktoś w stanie powiedzieć, czy można wymienić klapki, na których jest gąbka i która mi oczywiście ukruszyła się, czy trzeba całą obudowę parownika/nagrzewnicy wymienić? Jaka byłaby tego cena? Czy nagrzewnica/wymiennik ciepła we wszystkich A4 B5 z klimatyzacją automatyczną jest taka sama? Czy orientuje się ktoś w cenach w ASO tych części, tj. nagrzewnica, klapki, ew. cała obudowa z klapkami? Czy może jednak zamienniki mają na tyle dobrą jakość, że mogę ze spokojem na duchu włożyć to do samochodu? A4 '98 quattro avant 1.9 TDI wtyczka w dmuchawie 6-pinowa [br]Dopisany: 10 Styczeń 2012, 17:31_________________________________________________Nikt się nie orientuje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się