Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Znów tryb awaryjny - prośba o analizę logów - NAWRÓT CHOROBY


darooo

Rekomendowane odpowiedzi

Niech sie wypowie jeszcze ktos 3 na ten temat.

Czekamy na 3 osobę :>

Czekając na trzecią osobę, przemik :gwizdanie: :przebiegly:

Szybkie lamerskie pytanie.

To nie jest PD, że ma 1bar doładowania przy 1700obr./min.

Dlaczego mówimy 1bar jak w logach jest zapisane 2bar? (np. 2070 mbar) Odejmujemy od tej wartości ciśnienie atmosferyczne i wychodzi ciśnienie doładowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego mówimy 1bar jak w logach jest zapisane 2bar? (np. 2070 mbar) Odejmujemy od tej wartości ciśnienie atmosferyczne i wychodzi ciśnienie doładowania?

Tak, to jest to co pompuje turbina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie krec sztangą... regulacja doładowania dziala bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to :good:

Podziękował bardzo :notworthy: :notworthy: :notworthy:[br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 09:49_________________________________________________ :hi: ponownie

Nie minęły 3 tygodnie a problem powrócił. Zrobiłem może niecały tysiąc km. Ze swojej strony zaręczam, że turbina została wyczyszczona perfekcyjnie (jeszcze tata wszystko sprawdzał) oraz wszystko zostało poprawnie skręcone.

Teraz nie idzie wręcz jeździć, namiętnie wysadza turbo na trójce a dziś nawet jak przeciągnąłem na dwójce wywaliło. Logi trochę chaotyczne bo ciągle wywalało, jedynie ostatni udało się nagrać, a jako, że kolejny raz użyłem przycisku "resume" od 40 sekundy jest kolejny log.

http://vaglog.rtnet.pl/daro87_72231.html

Panowie, co to może być? Autkiem strach jeździć, przeładowuje masakrycznie - szczególnie na zimny, nawet nie można rozpędzać się na piątce (z pedałem w podłodze). Ogólnie mam drugą turbinę z angola i mogę założyć tylko pytanie najważniejsze, jeśli znów zawaliły się kierownice to problemem jest turbo czy "brudne spaliny". Obecnie zatankowany zwykły shell (tak jak zawsze) + jakiś dodatek do ropki firmy K2. Jak zapale rano przy -20 to puści czarnego bąka i czuć smród spalin ale jak się rozgrzeje jest ok. Narobię się zakładając drugą turbinę a okaże się, że zaraz znów ja zawale... Any ideas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie to wyglada.

W ktoryms tam logu z kolei... juz jest dobrze.

Gruszka sprawdzona ?

Podmieniałes N75 z N18 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mozliwe zeby turbo az tak sie zasyfilo jak chodzi sztanga?

Jest na tyle kiepska pogoda, że tylko organoleptyczni oglądałem czy czegoś nie urwało... Jutro popołudni dam sobie czas i zobaczę. Jak ręką będzie ok to jest sens podłączać BS 011?

Dziwnie to wyglada.

W ktoryms tam logu z kolei... juz jest dobrze.

Gruszka sprawdzona ?

Podmieniałes N75 z N18 ?

Nie podmieniałem. Ale mam z angola n75 i dwa n18 więc...

Gruszka jeszcze nie obadana, mogła strzelić - jak są takie przeładunki? Jak najłatwiej sprawdzić?

Jutro popołudniu będę działał ale chętnie przyjmę wszelkie rady :) mogę zrobić komplet logów jak coś to da choć nie wiem czy uda się tyle razy przeciągną go na trójce, dziś to było mocno uciążliwe reset kompa na trasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaz 011 Basic Settings.

I podmien zawory na probe.

Jak podmiesz zaworki... zrob kilka prob 011 dynamicznych ... tak jak wykonałes poprzednio.

4 miesiące... mozna zasyfić sprezarke... wiem cos o tym... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 miesiące...

Cztery miesiące to nie moje trzy tygodnie :cool1::polew:

Zamienić tylko N75? I lepiej założyć tam inne N75 czy N18?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 miesiące...

Cztery miesiące to nie moje trzy tygodnie :cool1::polew:

Zamienić tylko N75? I lepiej założyć tam inne N75 czy N18?

Cos mi się czas pokrecił. :)

Wszystko jedno ... podmien na inny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dópa :wallbash:

BS 011 ori siedzącego na stałe w aucie na zimnym silniku

oraz 011 dynamiczne na innym n75, na początku było ciężko, trzeci log dynamiczny na trochę zaśnieżonej drodze więc momentami brak trakcji ale 2-3 ostatnie logi na normalnej drodze (udało mi się je zrobić tylko dlatego, że "pomasowałem" turbo, czyli pedał max pedał min:

http://vaglog.rtnet.pl/daro87_72285.html

_________________________________________________

BS 011 na innym N75 (to co wyżej dynamiczne):

http://vaglog.rtnet.pl/daro87_72287.html

_________________________________________________

W celu wyeliminowania uszkodzonego drugiego n75 dynamiczny na innym N18:

http://vaglog.rtnet.pl/daro87_72288.html

Tylko ostatni log (zapomniałem nadać nowej nazwy i się dopisało):

http://vaglog.rtnet.pl/daro87_72291.html

BS 011 na innym N18 (to co wyżej dynamiczne):

http://vaglog.rtnet.pl/daro87_72289.html

_________________________________________________

Jak już wszystko poskręcałem tak jak było zrobiłem BS 011 na oryginalnym N75 który siedzi tam cały czas i różni się z tym na górze tylko tyle, że jest na ciepłym silniku:

http://vaglog.rtnet.pl/daro87_72292.html

_________________________________________________

Trochę tego wrzuciłem, mam nadzieje, że w miarę zrozumiale. Podsumowując, zero poprawy, na wszystkich 3 zaworach to samo, układ podciśnieniowy raczej szczelny bo za każdym razem jak zmieniałem zaworek - jak odłączałem wężyki to słyszałem zasysanie powietrza przez układ. Gruszka sprawdzona metodą "na strzykawkę" - jest ok a sam dźwignia chodzi "normalnie", kluczem nie czuje oporów a palcami trochę, ale tam mało miejsce, może nie ma jak chwycić, a sama gruszka pewnie też trochę to hamuje.

Po czyszczeniu było miodzio, nagle w jeden dzień zrobiłem 200 km (po mieście) i pod koniec dnia wysadziło pierwszy raz i potem to już co chwile... :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zrobiłeś już tyle prób to zdejmij zawleczkę która zabezpiecza cięgno sztangi, zdejmij ją z tej krótkiej dźwigienki od turbo i wówczas palcami poruszaj nią - kluczem to można ruszać drążek kierowniczy przy regulacji, ale dźwigienka ma latać, jak Żyd... przy popchnięciu palcem.

Stawiam na syf w turbinie. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daroo

Złoz wszystko od kupy jak bylo.

Rozruszaj kluczem zmienną geometrie i wykonaj 4 proby dynamiczne 011 juz bez 011 BS.... i zaznacz pierwsza, druga etc etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daroo

Złoz wszystko od kupy jak bylo.

Rozruszaj kluczem zmienną geometrie i wykonaj 4 proby dynamiczne 011 juz bez 011 BS.... i zaznacz pierwsza, druga etc etc...

Dziś chyba, już nie ogarnę tematu ale wczoraj jak skręcałem na "stary" zaworek to trochę tam kluczem się pobawiłem. Dziś rano jak jechałem do pracy i już myślałem, że jest lepiej bo tak ładnie na 4 idzie wiec zwolniłem zapodałem trójkę but w podłogę i koło 2800RPM buuuuuuuuuuuum :disgust:

Jestem niemal przekonany, że turbo zawalone wiec spytam się raz jeszcze. To "wina" turbo, że tak szybko się zawala? Jakieś luzy od zużycia lub od czyszczenia? Czy silnika, układu wtryskowego? Mam namyśli, że przepalone spaliny - sadza. Tak jak wspominałem, mam drugie dobre turbo i chce je założyć ale jak znów po miesiącu je zawale to może lepiej zabrać się za robotę z drugiej strony.

Ja naprawdę jeżdżę "dynamicznie", spalanie latem 7,8 skąd się bierze. Zimą w ogóle nie mierze bo szkoda nerwów. Jak się nagrzeje to lufa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zrobil tak.

Drugie turbo - wypolerował na lustro i do samochodu.

A to rozebrał spokojnie wyczyscil i sprawdzil jak powierzchnia czesci goracej sie ma... stawiam ze jest porowata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij ją z tej krótkiej dźwigienki od turbo i wówczas palcami poruszaj nią - kluczem to można ruszać drążek kierowniczy przy regulacji, ale dźwigienka ma latać, jak Żyd... przy popchnięciu palcem.

Po zdemontowaniu turbo i gruszki ruch dźwigni to jakieś 2mm :shocked: ja to ledwo ogarniam a co dopiero mój tata który to czyścił :gwizdanie:

Poniżej na zdjęciach widzimy turbo tuż po otwarciu, nadal nie było można ruszyć pierścieniem, ogólnie za dużo syfu tam nie było ale jakoś tak te kierowniczki przywarły do muszli, że nie chciały się ruszać. Między czasie tata polerował drugie turbo (angol 99, przebieg 150 tyś mil.) obróbka była dość ciężka bo to dość twardy odlew. Na zdjęciach tego nie widać ale naprawdę jest lustro, te wszystkie przebarwienia i wżery są nie wyczuwalne palcem, paznokciem ani czubkiem ostrego noża. Polerowane było naprawdę długo bo ja zdążyłem wyciągnąć turbo a tata dopiero skończył (wiertarka stołowa, filc, pasta polerska zielona). Reszta wyczyszczona idealnie. Poskładane, zamontowane - jest idealnie. Teraz tylko modlić się aby znów się nie zawaliło :przebiegly: więc pytanie. Wlać jakiś środek do czyszczenia wtrysków do baku czy kupić coś porządnego liqui-moly (50-70 zł na allegro) i podpiąć się pomiędzy pompą a filtrem?

Przy okazji egr off.

I jeszcze jedno pytanie, czy IC idzie wymontować bez ściągania zderzaka i pasa przedniego? Mam cały zaolejony od dołu :kwasny: i czy IC z A4 2001 116 km będzie pasować?

DSC_0118.jpg DSC_0123.jpg DSC_0125.jpg

DSC_0128.jpg DSC_0136.jpg DSC_0140.jpg

DSC_0145.jpg DSC_0148.jpg DSC_0151.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda to na problem z pdciśnieniem sprawdż podcisnienie na węzyku od gruchy turbo może za niskie i nie ma siły wysterować kierownic bo n75 elektrycznie wysterowuje wysoko ale nie przekłada sie to na vacum sprawdż szcelność może gdzieś petarty wężyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda to na problem z pdciśnieniem sprawdż podcisnienie na węzyku od gruchy turbo może za niskie i nie ma siły wysterować kierownic bo n75 elektrycznie wysterowuje wysoko ale nie przekłada sie to na vacum sprawdż szcelność może gdzieś petarty wężyk.

Co ma podciśnienie w tym wszystkim? Gdybyś wiedział, na jakiej zasadzie działa sterowanie geometrią to nie pisałbyś bzdur.

Darek!

Na tym zdjęciu widać wyraźnie chropowatą powierzchnię:

http://postimage.org/image/keusacydp/

To nie pochodzi długo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...