Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] A4 B5 1.9 TDI 110KM AVG 99r PRZESTAJE PRZYSPIESZAĆ PO CZYM NASTĘPUJE BRAK MOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem z a4 1.9 110KM AVG auto od pewnego czasu przestaje przyspieszać, gdy wciskam gaz do dechy dojdzie do pewnych obrotów ( nie zawsze tych samych ) i przestaje przyspieszać ( brak mocy ), gdy zapale ponownie jest ok, problem bardzo rzadko się pojawiał ale teraz to już standard, dodam ze trochę nierówno przyspiesza.

Miał ktoś podobny problem, jaka może być przyczyna ?

Proszę o pomoc i z góry dziękuje

Opublikowano

Dokładnie mam taki sam problem jak Twój tylko w PD. Zbieg okoliczności bo dodałem minute po Tobie taki sam post. Ciekawe czy uda się ten problem rozwiązać.

Odpytywałeś VAG-iem swoje auto ? Masz jakieś błędy ?

Opublikowano

Dokładnie mam taki sam problem jak Twój tylko w PD. Zbieg okoliczności bo dodałem minute po Tobie taki sam post. Ciekawe czy uda się ten problem rozwiązać.

Odpytywałeś VAG-iem swoje auto ? Masz jakieś błędy ?

w pon kolega ma mi podpiąć VAGA, na razie nie wiem czy mam błędy ale pewnie tak :>

Opublikowano

Być może występuje przeładowanie i ECU wchodzi w tryb awaryjny.

Opublikowano

Prawdopodobnie zapieczone kierownice w turbo. Na pracującym silniku, zdejmij wężyk od gruszki podciśnieniowej (taka okrągła stalowa bańka). Obserwuj jak chodzi sztanga. Jak ładnie podciąga do góry to OK. Jeżeli ciężko i z przeskokiem to turbo do wyjęcia i czyszczenia. Jeśli turbo chodzi dobrze a problem nadal istnieje, to jedz na Spota w swojej okolicy, i poproś kogoś żeby ci z Vagowali auto.

PS: Następnym razem poszukaj informacji na forum. Jest od groma informacji...pzdr

Opublikowano

notlauf

Wyleć gdzies na prostą i pare razy mu nie żałuj na 3-4-5 biegu, jak bardzo nie zapiekłes powolną jazdą to szanse są że odżyje i obejdzie sie bez czyszczenia turbo

Opublikowano

Prawdopodobnie zapieczone kierownice w turbo. Na pracującym silniku, zdejmij wężyk od gruszki podciśnieniowej (taka okrągła stalowa bańka). Obserwuj jak chodzi sztanga. Jak ładnie podciąga do góry to OK. Jeżeli ciężko i z przeskokiem to turbo do wyjęcia i czyszczenia. Jeśli turbo chodzi dobrze a problem nadal istnieje, to jedz na Spota w swojej okolicy, i poproś kogoś żeby ci z Vagowali auto.

PS: Następnym razem poszukaj informacji na forum. Jest od groma informacji...pzdr

po ściągnięciu wężyka i ponownym założeniu ładnie podciąga do góry, wydaje mi się ze ładnie pracuje...

[br]Dopisany: 11 Styczeń 2012, 19:15_________________________________________________

notlauf

Wyleć gdzies na prostą i pare razy mu nie żałuj na 3-4-5 biegu, jak bardzo nie zapiekłes powolną jazdą to szanse są że odżyje i obejdzie sie bez czyszczenia turbo

Raczej jeżdżę energicznie, próbowałem go przegonić kilka razy ale problem pojawia się coraz częściej

Opublikowano

Prawdopodobnie zapieczone kierownice w turbo. Na pracującym silniku, zdejmij wężyk od gruszki podciśnieniowej (taka okrągła stalowa bańka). Obserwuj jak chodzi sztanga. Jak ładnie podciąga do góry to OK. Jeżeli ciężko i z przeskokiem to turbo do wyjęcia i czyszczenia. Jeśli turbo chodzi dobrze a problem nadal istnieje, to jedz na Spota w swojej okolicy, i poproś kogoś żeby ci z Vagowali auto.

PS: Następnym razem poszukaj informacji na forum. Jest od groma informacji...pzdr

po ściągnięciu wężyka i ponownym założeniu ładnie podciąga do góry, wydaje mi się ze ładnie pracuje...

[br]Dopisany: 11 Styczeń 2012, 19:15_________________________________________________

notlauf

Wyleć gdzies na prostą i pare razy mu nie żałuj na 3-4-5 biegu, jak bardzo nie zapiekłes powolną jazdą to szanse są że odżyje i obejdzie sie bez czyszczenia turbo

Raczej jeżdżę energicznie, próbowałem go przegonić kilka razy ale problem pojawia się coraz częściej

"Jeśli turbo chodzi dobrze a problem nadal istnieje, to jedz na Spota w swojej okolicy, i poproś kogoś żeby ci z Vagowali auto."

Opublikowano

Turbo dobrze może chodzić, a kierownice jak są zapieczone to przychodzi pewien moment i mówią dość. Popieram Kowiego spróbuj go przegonić. Napewno nie zaszkodzi, a tylko pomoże.

A dymi przy przyspieszaniu? Jakieś dziwne odgłosy? Może masz nieszczelnosć w układzie? Niestety, ale bez kompa to działamy jak wróżbici.

Opublikowano

Pamiętam że kiedyś kolega w AFN-ie miał taką nieszczelność w układzie i też tracił moc w czasie jazdy ale przy tym straszny batory szedł w rury wydechowej. Po wymianie rury zaraz za turbo problem zniknął.

Opublikowano

Pamiętam że kiedyś kolega w AFN-ie miał taką nieszczelność w układzie i też tracił moc w czasie jazdy ale przy tym straszny batory szedł w rury wydechowej. Po wymianie rury zaraz za turbo problem zniknął.

do tego dochodzi syczenie :naughty: fajny dzwiek :decayed:

Opublikowano

Kowi no właśnie u niego nie było żadnego syczenia odziwo. Jechałeś sobie przykładowo 90 km/h a tu nagle takie odczucie jak by Ci podczepili lawetę z obciążeniem 2,5 tony. Kolega wymieniał przepływki, czujniki ale mnie coś zaniepokoiło że cały silnik był urąbany z oleju od strony turbo i zacząłem sprawdzać no i wyszło że wąż był pęknięty na długości około 10 cm.

Opublikowano

miałem taką sama dziure jak by ktos nozem pojechał, kazde przyśpieszenie to niczym nowoczesny diesel :wink4: syczy tylko przy przyśpieszaniu

Opublikowano

kolego spróbuj podmienic jeszcze elektrozawory N75 z N18 bo moze ten zawor tez sie wieszac, u mnie kiedys to bylo przyczyna braku mocy i wpadania w tryb awaryjny, to na poczatek bym polecil sprawdzic bo nic nie kosztuje i najmniej pracy, a jak nie pomoze to przeganiaj turbine lub do czyszczenia :hi:

Opublikowano

Wyleć gdzies na prostą i pare razy mu nie żałuj na 3-4-5 biegu, jak bardzo nie zapiekłes powolną jazdą to szanse są że odżyje i obejdzie sie bez czyszczenia turbo

Kowi powiem Ci że albo zbieg okoliczności albo te przegonienie pomaga. Właśnie wróciłem z przejażdżki i trochę przegoniłem swojego AJM-a na każdym biegu a 3-4-5 praktycznie do końca obrotów i ani razu nie wpadł w tryb awaryjny. Tylko wydaje mi się jak by trochę gorzej szedł niż kiedyś albo to po prostu przyzwyczajenie. Muszę go kiedyś gdzieś z hamować.

Próbowałem też robić logi i nie wiem czy dobrze mi to wyszło.

Opublikowano

Wyleć gdzies na prostą i pare razy mu nie żałuj na 3-4-5 biegu, jak bardzo nie zapiekłes powolną jazdą to szanse są że odżyje i obejdzie sie bez czyszczenia turbo

Kowi powiem Ci że albo zbieg okoliczności albo te przegonienie pomaga. Właśnie wróciłem z przejażdżki i trochę przegoniłem swojego AJM-a na każdym biegu a 3-4-5 praktycznie do końca obrotów i ani razu nie wpadł w tryb awaryjny. Tylko wydaje mi się jak by trochę gorzej szedł niż kiedyś albo to po prostu przyzwyczajenie. Muszę go kiedyś gdzieś z hamować.

Próbowałem też robić logi i nie wiem czy dobrze mi to wyszło.

nie bez powodu to napisałem
Opublikowano

Witam Panowie

dziś przegoniłem A4 ile się dało :> brak mocy ustał ale to moim zdanie powróci, bo teraz ma taki moment że w pewnych obrotach auto na około 1 sekundy nie ciągnie i po chwili załapuje i idzie dalej, wtedy było tak ze w tym momencie tracił moc a teraz jakoś przeskakuje i idzie dalej, jutro wywalam kata i spróbuje go wtedy pognać ponownie :decayed: jak nie to vag i będę szukał przyczyny :>

Opublikowano

jedno przegonienie nie wyleczy jeśłi turbo bardzo zapieczone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...