Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BAU] Tiptronic - pytanie


grzesiek506716

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie jestem szczesliwym posiadaczem audi a4 2004 rok 2,5 tdi ze skrzynią tiptronic. I nurtuje mnie sprawa tego rodzaju że gdy ruszam na maleńkim gazie na D z 1 na 2 przerzuca elegancko z 2 na 3 to jest cos takiego jak by pół biegu i później cał bieg przeskoczy na 3. Co to może być? czy to tak ma byc czy to jest juz jakis problem.? Bardzo proszę o podpowiedź gdyż no pierwszy raz mam automat i sie nie znam. ;(

[mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wrzuceniu 3 włącza się lock-up czyli blokada konwertera stąd wrażenie podwójnego przełączania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie koledzy ze mi pomogliscie bo myslalem ze to jakis problem. jeszcze jedna mam sprawe gdyz np podczas zmiany biegu z D na R czuję takie lekkie szarpniecie. albo np tak jak bym mial luz na czyms. auto jest w quatro znajomy ma a6 tez w quattro i mowi ze to normalne, nie da sie tego wyeliminowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi chłopaki czy np jak z rana odpalicie nasze furaki z tiptronic-iem to odrazu jak podjedziesz pod górkę i masz bieg D to trzyma wam że nie leci delikatnie do tyłu czy delikatnie sie toczy do tyłu. bo jak sie przejade kawałeczek i skrzynia lekko sie zagrzeje to juz trzyma fajnie na d i na r tez a na zimnym lekko mi ucieka auto do tyłu co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musi trzymać nawet na zimnym oleju :wink4: ,mój staruszek przynajmniej jeszcze :gwizdanie: trzyma :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na małym przechyleniu trzyma ale jak mam baardzo dużą góre np jak jestem w górach to delikatnie puszcza do tyłu. Co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na małym przechyleniu trzyma ale jak mam baardzo dużą góre np jak jestem w górach to delikatnie puszcza do tyłu. Co to moze byc?

Na dużych wzniesieniach na D bez dodawania gazu auto zjedzie do tyłu, na wolnych obrotach ciśnienie oleju w konwerterze nie utrzyma półtorej tony w miejscu, na niewielkich wzniesieniach za to auto powinno co najmniej sie zatrzymać. Także nie masz się czym przejmować :wink4:

Tiptronik nie gryzie, a jak się popsuje to się go naprawia albo wymienia i jest git :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten przeskok z 2 na 3 jest zawsze przy tej samej prędkości? :) Mam to samo :) [br]Dopisany: 24 Styczeń 2012, 14:36_________________________________________________Ten przeskok z 2 na 3 jest zawsze przy tej samej prędkości? :) Mam to samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAK zawsze przy tej samej predkości tzn moze nie tyle predkosci co obrotach. a jesli chodzi o małe wzniesienia to trzyma go idealnie tak jak mowisz ze nawet sie zatrzymuje jak i na wstecznym tak i na biegu Drive. stoi ale jak mu fest góre dam to lekko sie stacza do góry bez gzu a jak mu troszeczke dołoże to trzyma. :) tak ze dzieki ze mnie uspokoiłes :) ale wzniesienie naprawde duze było a moja furka to 1,8 tony waży:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...