Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Problem ze wskazaniem temperatury


Goran TBG

Rekomendowane odpowiedzi

Mozna jezdzic, gorzej jesli termostat by sie przyblokowal na zamknietym obiegu, temp by wzrastala i koniec jazdy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dolny wąż na maksa gorący, nie idzie ręką przytrzymać.

Górny ciepły, bardzo ale nie tak jak dolny.

Silnik nagrzany na 90 stopni.

W kabinie wieje letni zefirek, gdzie powinno walić gorącem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na weekend muszę jeszcze raz sprawdzić. Tylko ciekawi mnie to że jedni piszą że jest duży problem z odpowietrzeniem a drudzy że auto powinno samo się odpowietrzyć bez żadnego problemu.

---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 17:04 ----------

Zapowietrzony układ chyba.

Na weekend muszę jeszcze raz sprawdzić. Tylko ciekawi mnie to że jedni piszą że jest duży problem z odpowietrzeniem a drudzy że auto powinno samo się odpowietrzyć bez żadnego problemu.

---------- Post dopisany at 17:07 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ----------

Zapowietrzony układ chyba.

Na weekend muszę jeszcze raz sprawdzić. Tylko ciekawi mnie to że jedni piszą że jest duży problem z odpowietrzeniem a drudzy że auto powinno samo się odpowietrzyć bez żadnego problemu.

---------- Post dopisany at 17:10 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ----------

Zapowietrzony układ chyba.

Na weekend muszę jeszcze raz sprawdzić. Tylko ciekawi mnie to że jedni piszą że jest duży problem z odpowietrzeniem a drudzy że auto powinno samo się odpowietrzyć bez żadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem w mojej ciezarowce taki smieszny problem wlasnie. Silnik niby zagrzany a z nawiewu zimne powietrze. Na jalowym biegu dalo sie troche gazu zaraz zaczelo leciec cieple powietrze ale podczas jazdy juz nie. Okazalo sie ze minimalnie uszczelka pod glowica przepuszczala i zapowietrzal sie uklad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy przy wymianie termostatu, zawsze należy odpowietrzyć układ ? Jeśli tak to czy w silniku 2.0 tdi BPW jest jakiś sprawdzony sposób na to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...