Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Problem ze wskazaniem temperatury


Goran TBG

Rekomendowane odpowiedzi

Nie nic. To jest auto mojego kolegi.

Wszystko działało jak należy. Wczoraj wziąłem by pojechać w trase. Oddałem a on mi dzisiaj mówi że nie działa ;-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a silnik nagrzewa się do 90 stopni , bo były opisywane problemy z nieoryginalnymi termostatami .na ciepłym silniku powrót z nagrzewnicy tez musi być ciepły ,jak nie jest , to znaczy ze coś jest przytkane (może zapchana nagrzewnica ) , a jak nagrzewnica jest ciepła to problem w sterowaniu nawiewami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik się nagrzewa. Co prawda termostat wymieniony ale wygląda ciut inaczej niż ori.

Jutro będzie oryginał...może to on faktycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat nie ma tutaj znaczenia, bo jeżeli silnik ma 90*C i trzyma temperaturę to nie wina termostatu.

Dolny wąż od nagrzewnicy powinien być GORĄCY, górny także powinien być GORĄCY, sprawdź czy tak jest na pewno.

Jeżeli dolny wąż jest gorący a górny ciepły tzn. że w układzie jest powietrze.

A jeżeli obydwa są gorące to klapki klimatronica się zawiesiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy może tak być, że jeżeli jest powietrze (załóżmy) to nie może przepchać do końca wody, zaciągnąć czy jak to tam zwać i trzeba go tam przepompować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy ja wymieniałem termostat nie mogłem sobie poradzić z odpowietrzeniem. Silnik normalnie trzymał temperaturę itd. ale z nagrzewnicy leciało zimne powietrze na jałowych obrotach, ale wystarczyło przytrzymać na obrotach i zaczynało lecieć ciepłe ale nie gorące powietrze :wink:

\Także warto sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam problem z ogrzewaniem odkad kupilem samochod. Z nawiewow leci lodowate powietrze przy temp 90 stopni. Dolny waz od nagrzewnicy mialem goracy a gorny byl lekko cieply ale dzisiaj po probie przeczyszczenia calego ukladu nie dochodzi wogole plyn do nagrzewnicy. Plynu jest w zbiorniczku na max a weze dwa od nagrzewnicy odczepione i nic, jak troche pogazuje to cos troszke poleci i dalej susza. Czy jest mozliwe ze albo mam tak zapowietrzony uklad i go nie umiem odpowietrzyc albo ze mam walnieta pompe wody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbys mial walnieta pompe wody to zaraz by Ci sie auto zagotowalo... uklad pewnie jest zapowietrzony, ja tez borykam sie z tym problemem, niby dzisiaj odpowietrzylem ale u mnie chyba jest cos z klimatronikiem. Dodam ze odpowietrzalem chyba z 6 razy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja mam samochod dopiero od grudnia wiec byly takie temperatury ze moze nawet by nie mial okazji sie zagotowac sam nie wiem. Jest jakis dobry sposob na odpowietrzenie ukladu? Rece mi juz opadaja..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie nie panikuj też to przerabiałem. Zaczełem od podłączena gazu w szereg ale Ty nie masz gazu. Okazało się że miałe pęknięty kruciec wchodzący do głowicy i tam łapało powietrze i układ sie zapowietrzał. A pytanie takie takie czy po jezdzie masz ciśnienie w układzie? najgorsza opcja to uszczelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Potrzebuje porady.

Po przejechanie 50km robi mi sie zimno w samochodzie. Mam klimatyzacje ktora mi nie dziala ale nie chodzi mi o klime. zima i tak klima nie dziala. Gdy auto nagrzeje mi sie do 90 i przejade dobre 50 km to wentylatar dmucha bardzo letnim powietrzem. na wyswietlaczu mam zawsze ustawone 22stopnie i po 50/60km robi sie zimno a gdy zwieksze temperature np 27stopni automatycznie wentylator daje cieple powietrze.

termostat zostal wymieniony pompa tez chlodnica jest nowa co jest grane z tym cieplem?: facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm u mnie ukrecil sie wirnik od pompy wody i grzal sie wskazowka dochodzila do 120stopni a z kratek lecialo chlodne powietrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie walniety zegar. u mnie wskazuje co chce i kiedy chce. czasem nawet nie drgnie z zera a na silniku jest 90 stopni innym razem po zgaszeniu silnika nie opadnie do 0 tylko zostaje gdzies po drodze i potem to miejsce traktuje jak 0 dlatego grzeje do ponac 100:) kalibrowalem nie jeden raz i ciagle to samo. trzeba wymienic zegary i podobno bedzie dobrze. U mnie jest jeszcze inny dziwoląg ze na ciepłym silniku ale zgaszonym VAG pokazuje tylko 10 stopni i dopiero jak odpale to wskakuje na faktyczną tempetarure. Przestałem sie tym zajmowac i nie zwracam wogole uwagi na wskazowke:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez zegar pokazywał rozoznie na tarsie spadało wrazstało, wymienielem wszytskie czujniki wraz z termostatem, i nawet spalanie spadło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie zaciął się silnik od klapy albo przestał działać. Spróbuj Vagiem zrobić nastawy podstawowe- u mnie jak na razie poskutkowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Mam ten sam problem u mnie 70 ~90 c dodam ze mam turbo silnik 2.0 TFSI Quattro B7. I czy to musze wymienic jak najszybciej , poniewaz czeka mnie trasa 1100 km czy spokojnie dojade i nie zaszkodzi to silnikowi i turbinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...