haumic 0 Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 Witam mam problem jak w temacie ze wskaźnikiem . Jechałem na trasie i nagle usłyszałem sygnał rezerwy a wskaźnik poziomu paliwa opadł do zera i się już nie podnosi. Przepuszczam że w baku jest jeszcze jakaś połowa wachy . Proszę o pomoc co to znowu jest . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomek20stencel5 4 Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 Pewnie coś z pływakiem w baku, tam musisz zaglądać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxcudo 0 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Pływak ma skalę po której przesuwa styk, miedzy stykiem, a pływakiem, jest połączenie na elastycznym druciku, które niestety lubi się przerwać. Sam to przerabiałem. Musisz wyciągnąć pływak i będziesz wiedział o co chodzi Nie wiem jak fachowo nazwać poszczególne elementy ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal0401 0 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 miałem takie same objawy okazało się że elastyczny kabelek przy pływaku się przerwał. przylutowałem nowy z przewodów głośnikowych i działa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapsik 1 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 miałem takie same objawy okazało się że elastyczny kabelek przy pływaku się przerwał. przylutowałem nowy z przewodów głośnikowych i działa bardzo czesto tak sie dzieje ... druga przyczyna zasniedzienie stykow Link to comment Share on other sites More sharing options...
dawidoks 0 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 U mnie płytka ze stykami po prostu wyleciała z tych mocowań. Musisz wyciągnąć pływak, bez tego ani rusz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker 0 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Dziś w końcu dobrałem się do swojego. Żeby wyjąć pływak trzeba wcisnąć tą dźwigienkę/zatrzask (zaz. na żółto) wciskasz i wyciągasz, jak masz dużo benzyny to trzeba zanurzyć rękę. Zobaczysz płytkę, u mnie styki były brudne, podczas czyszczenia uważaj żeby nie uszkodzić warstwy oporowej, czyli tych czarnych plamek Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker 0 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 super kolego napewno mi to pomoże tylko narazie zima i kijowo kwitnąć z tym na zewnątrz przy mrozie . Myślę że pojadę z tym po weekendzie do mechanika. Napiszę co zdziałali fachowcy od audi . Co Ty to gadasz, to zajmuje 5 min. i możesz działać w zamkniętym samochodzie (UWAGA na opary) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romanek88 0 Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Miałem tak samo u siebie. Problem byl taki ze plywak mi sie odczepil i nie pokazywal ilosci benzyny w zbiorniku. Robota na 10 min i wszystko dziala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker 0 Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Ok koledzy to wytłumaczcie jeszcze pokolei co i jak rozebrać bo nie wiem jak się za to zabrać chciałem z tym jechać do mechanika ale w tym tygodniu nie miał czasu a z drugiej strony jeśli toma być taka pierdoła to sam sobie to ogarne . Dzięki Oooo stary, musisz zagęszczać ruchy, już wszystko w tym temacie zostało napisane jak nie w tu to na forum, nikt nie będzie Ci pisał, Wyjmij dywanik, odkręć 3 śrubki w dekielku, zdejmij deliek, odkręć... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now