pablo666 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Panowie może ktoś miał podobny problem, czasami czuję że słabo "odbijają" tłoczki w zaciskach i nie wiem czy jest mozliwość wymiany samych tłoczków czy trzeba całe zaciski wymieniać (a chyba nie jest to tania "impreza") jeżeli ktoś ma w tym zakresie jakieś doświadczenie prosze o odpowiedź.. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 rozbierz ,przeczysc, zalóż nowe gumki i po sprawie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo666 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 myślisz że to rozwiąze problem ??? na dłużej czy tylko czasowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 myślisz że to rozwiąze problem ??? na dłużej czy tylko czasowo na dluzej.Rozumiem ze nie odbijaja czyli tarcze sa gorace......?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo666 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 racej tak, w momencie jak załozyłem nowe klocki to nastąpiła nawet sytuacja że przyblokowały koło, musiałem nieco zmniejszyć grubość klocków i niby wszystko było ok ale czuję czasam i że pedał hamulca jest bardziej mięki (co prawda z hamowaniem nie ma problemów) ale jak nacisnę ponownie "twardnieje" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 wiec zrob tak jak napisalem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo666 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 ok dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 sprawdz czy nie mają wżerów, jeśli tak to do wymiany, przez zmianą gumek, wyszyść dokładnie rowki, w których były stare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 a smaruje sie moze to czyms np.smar miedziany?powierzchnie tloczkow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokolnh 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 jak już robisz remont hamulców to wymień od razu płyn hamulcowy w śród wielu kierowców panuje opinia że płyny się nie wymienia tylko ewentualnie dolewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voxan69 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 W zestawach naprawczych dobrych firm są już specjalne smary do tłoczków, wyczyść dokładnie prowadnice na zewnątrz zacisku :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klima 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 jak rozkręcić mechanizm hamulca ręcznego wewnątrz zacisku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaxx89 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 muszę wymienić tłoczek w zacisku tylnim prawym (audi a4 1.9 Tdi-1997r) ....może ktoś sie orientuje jakie on ma wymiary bo znalazłem na allegro o wymiarach 38x51 mm....czy będzie pasował?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 a smaruje sie moze to czyms np.smar miedziany?powierzchnie tloczkow? Można kupić luzem specjalny smar w tubkach do smarowania tłoczków, który zapobiega ich zacieraniu się. Tubka jest zakończona stożkiem który wsuwasz pod uszczelnienie i przesuwając po obwodzie tłoczka wyciskasz równomiernie smar nastepnie wyciskasz i wciskasz tłoczek aby smar rozprowadzic i problem zapiekania cylinderka mija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 rozbierz zacisk powyciągaj gumki i oring ze środka wsadz tłoczek i zobacz jaki ma luz i czy nie a wżerów na powierzchniach przylegania bo jeżeli ma to trzeba go wymienić a najlepiej wytoczyc nowy ze stali nierdzewnej z tym ze raz: cięzko o taki pręt nierdzewny, dwa jest drogi a trzy potrzebny jest tokarz który potrafi toczyc nierdzewkę, z tym ze masz problem z głowy na wieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klima 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Dzięki za odp, już chyba poradziłem sobie z zaciskami, tłoczki są ok, gorzej z wałkiem od dźwignieki ręcznego ;( ma wżery i cieknie, założyłem 2 oringi i narazie jest ok ale ciekawe jak długo Wyszło na to że jedno koło zacina ładnie a drugie wogóle, regulacja nic nie pomaga, tzn skok dźwigienki się zmniejsza ale i tak koła nie zacina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się