Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Czasami zawieszają się tłoczki w zaciskach


pablo666

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie może ktoś miał podobny problem, czasami czuję że słabo "odbijają" tłoczki w zaciskach

i nie wiem czy jest mozliwość wymiany samych tłoczków czy trzeba całe zaciski wymieniać (a chyba nie jest to tania "impreza")

jeżeli ktoś ma w tym zakresie jakieś doświadczenie prosze o odpowiedź..

pozdro. :audi::a4fan::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mysli: myślisz że to rozwiąze problem ??? na dłużej czy tylko czasowo

na dluzej.Rozumiem ze nie odbijaja czyli tarcze sa gorace......??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racej tak, w momencie jak załozyłem nowe klocki to nastąpiła nawet sytuacja że przyblokowały koło, musiałem nieco zmniejszyć grubość klocków i niby wszystko było ok ale czuję czasam i że pedał hamulca jest bardziej mięki (co prawda z hamowaniem nie ma problemów) ale jak nacisnę ponownie "twardnieje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy nie mają wżerów, jeśli tak to do wymiany, przez zmianą gumek, wyszyść dokładnie rowki, w których były stare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już robisz remont hamulców to wymień od razu płyn hamulcowy w śród wielu kierowców panuje opinia że płyny się nie wymienia tylko ewentualnie dolewa :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a smaruje sie moze to czyms np.smar miedziany?powierzchnie tloczkow?

Można kupić luzem specjalny smar w tubkach do smarowania tłoczków, który zapobiega ich zacieraniu się. Tubka jest zakończona stożkiem który wsuwasz pod uszczelnienie i przesuwając po obwodzie tłoczka wyciskasz równomiernie smar nastepnie wyciskasz i wciskasz tłoczek aby smar rozprowadzic i problem zapiekania cylinderka mija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozbierz zacisk

powyciągaj gumki i oring ze środka wsadz tłoczek i zobacz jaki ma luz

i czy nie a wżerów na powierzchniach przylegania

bo jeżeli ma to trzeba go wymienić a najlepiej wytoczyc nowy ze stali nierdzewnej

z tym ze raz: cięzko o taki pręt nierdzewny, dwa jest drogi a trzy potrzebny jest tokarz który potrafi toczyc nierdzewkę, z tym ze masz problem z głowy na wieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp, już chyba poradziłem sobie z zaciskami, tłoczki są ok, gorzej z wałkiem od dźwignieki ręcznego ;( ma wżery i cieknie, założyłem 2 oringi i narazie jest ok ale ciekawe jak długo :disgust: Wyszło na to że jedno koło zacina ładnie a drugie wogóle, regulacja nic nie pomaga, tzn skok dźwigienki się zmniejsza ale i tak koła nie zacina :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...