15lolo 2 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 witam serdecznie potrzebuje technicznej informacji mam zamiar zabrac sie do swapa mojej audi a4 99r 1.8 125km a dawca bedzie 99r apu 1.8 turbo (prawie identyczne wyposazenie ,z wyposazenia-brak fisa,) jak wyglada sprawa z instalacja elektryczna czy ona gdzies dzieli sie na czesci (w komorze a w srodku auta pod konsolą ) czy musze cała przekladac instalacje samochodu z dawcy? czy tylko wystarczy przelozyc ecu i instalacje z komory silnika i podpiac się do pozostales czesci instalacji z 1.8 125km Prosze o pomoc co jeszcze nalezy przelozyc (do dyspozycji mam 2 auta), lub link jezeli temat był juz poruszany gdyz nie moglem znalesc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo 0 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 APU ma przepustnice elektryczną, a wiec i pedał gazu jest z potencjometrem, czego nie ma w 1.8 Musiałbyś to przełożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Bardziej opłaca się sprzedać swoją i szukać 1.8T. Za dużo zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 koledzy wszystko rozchodzi sie o to ze mam w dobrej cenie auto 1.8turbo anglik czyli mam rozumiec ze musze calą instalacje samochodu przelożyc dawcy tak z mechanika i instalacja sobie poradze w tym niema problemu, interesuja mie szczegoly na co zwrocic uwage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 koledzy wszystko rozchodzi sie o to ze mam w dobrej cenie auto 1.8turbo anglik czyli mam rozumiec ze musze calą instalacje samochodu przelożyc dawcy tak z mechanika i instalacja sobie poradze w tym niema problemu, interesuja mie szczegoly na co zwrocic uwage napisz do inkognito, on jest po takim swapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Tylko że on zakładał AEB a nie APU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelum 0 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Przekładka jest prosta jak p..... Wiązka dzieli się w plastikowej puszce ECU. Musisz załatwić sobie wiązkę europejską, od anglika jest przedłużona na drugą stronę. No i jeszcze immo....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Przekładka jest prosta jak p..... Wiązka dzieli się w plastikowej puszce ECU. Musisz załatwić sobie wiązkę europejską, od anglika jest przedłużona na drugą stronę. No i jeszcze immo....... z immo nie ma problemu poradze sobie , z wiazką skrucenie także czyli wystarczy w komorze zmienic wiązkę i powinno banglać? a jak z pompą paliwa jest taka sama? ps zauwazylem ze w 1.8 125 lift pedla gazu jest na potencjometrze ps jezeli ktos miał doczynienia juz z takim swapem prosze o numer gg pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelum 0 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Pompa paliwa zostaje, oczywiście jeszcze potencjometr gazu i podłączenie do niego kabelków. Co do skracania wiązki z anglika mam nadzieję że widziałeś jaka to zabawa, bo ja tak i dwa razy bym się zastanowił czy mi się chce.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jeżeli auto dawcy i twoje jest z tego samego rocznika to wszystko pasuje.Dodatkowo jeszcze musisz przełożyć wydech,dorobić rurkę od serwa,IC,inne duperele.Tak jak kolega pisze wiązka jest zalana jakąś pianką i ciężko ją ściągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 naspokojnie pojutrze sie rozpatrze co i jak i zdam recalcje tylko ciekawi mie własnie ten potencjometr pedalu gazy, jak te kabelki doprowadzic gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo 0 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 do pedału gazu zobacz tylko czy dasz rade go zamontowanie, bo możesz będziesz musiał zmienić pedały, a od anglika nie pasują Ap ropo w opisie masz ze 1.6 silnik, więc jaki w końcu masz?? Silnik APU wychodził o ile dobrze pamiętam od 99, a więc już w polifcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 dzieki kolego za uwage zapomialem zmienic 1.6 to moja była obecnie posiadam polifta 99 odnosnie co do anglika wiem z czym sie wiaze i co nie pasuje (temat juz mi znany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się