Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] Po wizycie na chipie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj byłem na wycieczce w Wawce, u kolegi Witka. Pacjent – Audi A4 2.5 TDI AYM 155KM seria. Powód wizyty wiadomy...moc. Efekt choć nie oszałamiający (jak powszechnie wiadomo ciężko się podkręca tą france... limitery i inne dupery :confused4: ) to zadawalający . Autko wydaje się być lżejsze i zwinniejsze, jest różnica w dolnym zakresie obrotów, lepiej przyspiesza na każdym biegu :th:

nie dymi wcale, spalanie też się nie zmieniło,

jeszcze większa przyjemność z jazdy :naughty:

teraz szczegóły operacji :

seria: 154KM/299,3 Nm

po zabiegu:

172KM/330,7Nm

ps. dzięki Witek

obraz024rh9.th.jpg

Opublikowano

Dobre i 19 koni.. :decayed:

Opublikowano

Nie ma szału, tak bym to nazwał, ale chetnie wykresik, zobacze.

Opublikowano

u mnie było 165PS przed i 178 PS po, o momencie sie nie będe wypowiadał, podziękowałem ładnie Panom z Janek i pojechałem do domu z serią :thumbdown:

Opublikowano

szału nie ma ale napewno przebieg krzywej momentu sie poprawil ..... [czekam na wykres]

Opublikowano

Kto tak ładnie podkręci mi moją audiczkę w okolicy Szczecina? Zależy mi na profesjonalnym podejściu do sprawy. :kox:

Opublikowano

na pomorzu to zleć to Rob555 http://tune-up.pl/

ale to 3-Miasto

nie wiem jaką mają tam hamownię :confused4:

ja bym jednak cisnął na Wa-wę

Rogal albo Staszewski

Opublikowano

bliżej tam niż do WWa :tongue4:

Opublikowano

Jestem skłonny jechać nawet do WWa. Tylko jakieś namiary, albo gdzie szukać? W SZn nie ma nic porządnego a szukam ludzi konkretnych znających się na fachu. Dzięki za info.

Opublikowano

albo www.tdi-tuning.pl

FIRST TO FIGHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Jestem skłonny jechać nawet do WWa. Tylko jakieś namiary, albo gdzie szukać? W SZn nie ma nic porządnego a szukam ludzi konkretnych znających się na fachu. Dzięki za info.

moze i w Szczecinie nie ma takich wyjadaczy w te klocki jak np. Master's ale sa tacy co robia np. leona 150KM 320NM na 205KM 460NM :gwizdanie:

Opublikowano

na seryjnych gratach?

wątpię :polew: :polew: :polew:

jesli nawet i tak rozleci sie to wszystko w kilka dni, ze sprzęgłem na czele

Opublikowano

jak rozumiem smiejesz sie z wlasnego "ogromnego" pojecia na temat przyrostow mocy w ARL ?

lekkim softem bez zajakniecia robi sie z niego 190KM i 420NM, a te 205KM i 460NM to jest poprostu mocny soft, do zrobienia w kazdym ARL na seryjnych gratach

jezdzi juz ponad pol roku bez awarii

Opublikowano

tak sie składa ze w swoim krótkim acz buzliwym zyciu miałem

trzy auta z silnikiem ARL dwa golfy IV i bore

i doskonale wiem co mozna zrobic z tymi silnikami

ale równiez wiem co sie dzieje z silnikiem jezeli ma wstawiony hard soft

o jakim piszesz i seryjne graty

ciekaw jestem tez na jaka hamownia "wypluła" taki wynik chyba nie MAHA3000?

byłbym skłonny w to uwierzyc pod warunkiem ze auto masz wydajnieszy FMIC, większa dmuchawkę

i 2.5'' wydech

Opublikowano

no tak, jak nie byla to maha to na pewno wynik zawyzony i sie nie liczy :wallbash:

nikt sie nie przejmie tym czy w to uwierzysz czy nie, bo tobie sie nie udalo osiagnac takiego wyniku - auto jedzie na pozimie aut majacych 6-6,5s do 100km/h

ja juz zakonczylem OT w tym temacie :hi:

Opublikowano

Fajnie by bylo jakby jakis tuner zweryfikowal/odniosl sie do tego co pisze eMeM... :wink4:

Opublikowano

lekkim softem bez zajakniecia robi sie z niego 190KM i 420NM, a te 205KM i 460NM

190km 420Nm to juz ostry soft na seryjne graty,205km 460Nm to juz przesadziles :shocked::blink:
Opublikowano

FMIC i wydech i pompki wystarczą do 230kucy.. turbo zaniża moc..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...