Jump to content
IGNORED

[B6 AYM] Po wizycie na chipie


Recommended Posts

Dzisiaj byłem na wycieczce w Wawce, u kolegi Witka. Pacjent – Audi A4 2.5 TDI AYM 155KM seria. Powód wizyty wiadomy...moc. Efekt choć nie oszałamiający (jak powszechnie wiadomo ciężko się podkręca tą france... limitery i inne dupery :confused4: ) to zadawalający . Autko wydaje się być lżejsze i zwinniejsze, jest różnica w dolnym zakresie obrotów, lepiej przyspiesza na każdym biegu :th:

nie dymi wcale, spalanie też się nie zmieniło,

jeszcze większa przyjemność z jazdy :naughty:

teraz szczegóły operacji :

seria: 154KM/299,3 Nm

po zabiegu:

172KM/330,7Nm

ps. dzięki Witek

obraz024rh9.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dobre i 19 koni.. :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Nie ma szału, tak bym to nazwał, ale chetnie wykresik, zobacze.

Link to comment
Share on other sites

u mnie było 165PS przed i 178 PS po, o momencie sie nie będe wypowiadał, podziękowałem ładnie Panom z Janek i pojechałem do domu z serią :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

szału nie ma ale napewno przebieg krzywej momentu sie poprawil ..... [czekam na wykres]

Link to comment
Share on other sites

na pomorzu to zleć to Rob555 http://tune-up.pl/

ale to 3-Miasto

nie wiem jaką mają tam hamownię :confused4:

ja bym jednak cisnął na Wa-wę

Rogal albo Staszewski

Link to comment
Share on other sites

Jestem skłonny jechać nawet do WWa. Tylko jakieś namiary, albo gdzie szukać? W SZn nie ma nic porządnego a szukam ludzi konkretnych znających się na fachu. Dzięki za info.

moze i w Szczecinie nie ma takich wyjadaczy w te klocki jak np. Master's ale sa tacy co robia np. leona 150KM 320NM na 205KM 460NM :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

na seryjnych gratach?

wątpię :polew: :polew: :polew:

jesli nawet i tak rozleci sie to wszystko w kilka dni, ze sprzęgłem na czele

Link to comment
Share on other sites

jak rozumiem smiejesz sie z wlasnego "ogromnego" pojecia na temat przyrostow mocy w ARL ?

lekkim softem bez zajakniecia robi sie z niego 190KM i 420NM, a te 205KM i 460NM to jest poprostu mocny soft, do zrobienia w kazdym ARL na seryjnych gratach

jezdzi juz ponad pol roku bez awarii

Link to comment
Share on other sites

tak sie składa ze w swoim krótkim acz buzliwym zyciu miałem

trzy auta z silnikiem ARL dwa golfy IV i bore

i doskonale wiem co mozna zrobic z tymi silnikami

ale równiez wiem co sie dzieje z silnikiem jezeli ma wstawiony hard soft

o jakim piszesz i seryjne graty

ciekaw jestem tez na jaka hamownia "wypluła" taki wynik chyba nie MAHA3000?

byłbym skłonny w to uwierzyc pod warunkiem ze auto masz wydajnieszy FMIC, większa dmuchawkę

i 2.5'' wydech

Link to comment
Share on other sites

no tak, jak nie byla to maha to na pewno wynik zawyzony i sie nie liczy :wallbash:

nikt sie nie przejmie tym czy w to uwierzysz czy nie, bo tobie sie nie udalo osiagnac takiego wyniku - auto jedzie na pozimie aut majacych 6-6,5s do 100km/h

ja juz zakonczylem OT w tym temacie :hi:

Link to comment
Share on other sites

Fajnie by bylo jakby jakis tuner zweryfikowal/odniosl sie do tego co pisze eMeM... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

lekkim softem bez zajakniecia robi sie z niego 190KM i 420NM, a te 205KM i 460NM

190km 420Nm to juz ostry soft na seryjne graty,205km 460Nm to juz przesadziles :shocked::blink:
Link to comment
Share on other sites

na seryjnych gratach?

wątpię :polew: :polew: :polew:

jesli nawet i tak rozleci sie to wszystko w kilka dni, ze sprzęgłem na czele

znawco od 7-dmiu bolesci tu masz wykres tego auta, soft robiony w lutym, i jak na zlosc nie chce sie rozleciec, moze i soft ryzykowny ze wzgledu na sprzeglo ale to nie moje auto

170520081373pr4sb4.th.jpgthpix.gif

Link to comment
Share on other sites

no i wszystko widomo, na inercji zawsze wychodzą "cuda"

:polew: :polew: :polew:

Link to comment
Share on other sites

no i wszystko widomo, na inercji zawsze wychodzą "cuda"

:polew: :polew: :polew:

ja juz nie mam do ciebie sil, ktos ci naopowiadal bajek ze "maha jest dobra a inercja jest zla" a ty chodzisz jak ta papuga i pleciesz w kolko to samo

Tak samo mozna spie**** pomiar na obciazeniowce, jak na inercji. Sam fakt, ze hamownia jest obciazeniowa nie czyni jej od razu nieomylna.

tu masz przyklad pomiaru serii stilo 1.9jtd 115km na MAHA u aligatora i na inercji v-tech

1c04476a553fc5e0sy3.th.jpgthpix.gif

0622774ec7c79f8fjn7.th.jpgthpix.gif

tylko pewnie znow wyskoczysz z postem w stylu "mialem 1231245 aut i wiem wszystko najlepiej, a gift 20KM w przypadku fiata jest przeciez na porzadku dziennym"

Link to comment
Share on other sites

eMeM ja tam się może guzik znam ale mod na 205KM i 460 Nm przy seryjnych gratach w ARL to:

- za duża moc do dłuższego użytkowania - zobacz na wykres tego ARL i masz overboosta ok 3500 obr, czyli turbina nie daje rady opanować ciśnienia gazów i ładuje powyżej założonego poziomu, bo żaluzje są ściągnięte na max a ona i tak rozkręca się dalej. Na razie jeździ poczekamy jak się turbo upier... :wink4:

- moment na seryjne sprzęgło zabójczy - nie ma prawa trzymać tego, albo tylko "papierowy" bo tak "cudownie" wskazuje hamownia.

Zweryfikuj to na jakieś innej hamowni - może być inercja u Rogala albo Maha. Wówczas będzie można dalej podyskutować o tym modzie.

Link to comment
Share on other sites

A ja tylko tak sobie napiszę, żeby ostudzić trochę dyskusję :cool1:

Link to comment
Share on other sites

A ja tylko tak sobie napiszę, żeby ostudzić trochę dyskusję :cool1:

No powiało chłodem :decayed:
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...