danielsado Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 czesc mam powazny problem z moja a4 2002r. mianowicie zauwazylem ze bardzo szybko konczy mi sie plyn w chlodnicy a dokladnie spada poziom w zbiorniczku wyrownawczym ponizej minimum. uzupelnilem go ostatnio i po jakichs 500km znow spadl ponizej minimum. pojechalem do mechanika i powiedzial ze to uszczelka pod glowica. wymienil mi uszczelke , pompe wodna (podobno tez byla uszkodzona) i rozrzad caly. po czym powiedzial ze teraz bedzie ok. po 3 dniach znowu to samo sie dzieje. znow ucieka plyn. temperatura jest 90 st ale na wolnych obrotach nie uruchamia sie wiatrak i o dziwo silnik sie nie przegrzewa ma ciagle 90st. zauwazylem tez ze jak wlacze ogrzewanie na HI to leci zimne powietrze dopiero jak go przygazuje to zaczyna leciec cieple i uruchamia sie wiatrak ale tylko doslownie na sekunde i tak co ok. minute. macie jakis pomysl co to moze byc bo pytam przeroznych znajomych co maja audi i kazdy mowi ze to jakies dziwne ze auto sie nie przegrzewa skoro chodzi na malym obiegu. HELP!
domjenick Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 najpierw znajdź jakieś suche miejsce i dolej płynu na maxa, zdejmij osłonę pod silnikiem i zostaw auto tak na parę godzin-zobaczysz, w którym miejscu ucieka woda, nie odpalaj silnika, bo jak sie nagrzeje, to woda wyparuje i nie zobaczysz, potem, jak już namierzysz plamę płynu- wejdź pod auto i szukaj w którym miejscu jest wyciek-niewiele jest miejsc, więc powinieneś sobie z tym poradzić, latarka i szukasz
tomek20stencel5 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Obstawiam króciec wodny doprowadzający wodę do głowicy, wymień go, w porównaniu do uszczelki jest tani, a bardzo często lubi puszczać. A ten mechanik powinien Ci oddać kasę za błędną diagnozę i niepotrzebną robotę...
tomasz_gti Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 podepnę się pod temat. tez gdzies mi ucieka płyn. wizualnie po podniesieniu maski nie mogę namierzyć tego wycieku. sprawdzałem przewody te do których był dostęp , zostały tylko te za silnikiem. czy tam też mógł się jakiś przewód uszkodzić???
domjenick Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 podepnę się pod temat. tez gdzies mi ucieka płyn. wizualnie po podniesieniu maski nie mogę namierzyć tego wycieku. sprawdzałem przewody te do których był dostęp , zostały tylko te za silnikiem. czy tam też mógł się jakiś przewód uszkodzić??? z tyłu jest plastikowy króciec, przymocowany jest do bloku silnika, wąż idzie do nagrzewnicy ogrzewania-tam często pęka, ale to widać spod spodu auta
mobil014 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 robilismy taki przypadek i obstawiam na weza ze ma przeciek. Pozdrawiam
tomasz_gti Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 podepnę się pod temat. tez gdzies mi ucieka płyn. wizualnie po podniesieniu maski nie mogę namierzyć tego wycieku. sprawdzałem przewody te do których był dostęp , zostały tylko te za silnikiem. czy tam też mógł się jakiś przewód uszkodzić??? z tyłu jest plastikowy króciec, przymocowany jest do bloku silnika, wąż idzie do nagrzewnicy ogrzewania-tam często pęka, ale to widać spod spodu auta o to sie bez kanału nie obejdzie
domjenick Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 o to sie bez kanału nie obejdzie no niestety na chodniku i lewarku tego nie zobaczysz...ale można spróbować
wesz82 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Jak juz zdemontujecie króciec (uwaga co by nie pozrywać śrub)sprzwdzcie czy nie jest on krzywy i czy równo dolega,jeżeli tak to należy wymienić także króciec
tomek20stencel5 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zawsze lepiej wymienić cały króciec, bo w razie jakiegoś pęknięcia nie musi być ono widoczne, a dojście jest trudne i bez sensu robić to dwa razy, a króciec drogi nie jest.
tomasz_gti Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 no i mi wymienili jakiś przewód za silnikiem który był całkowicie rozwalony i jest git. bez kanału sie nie obeszło. dzięki za wskazówki
Lukaszo Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 koledzy i u mnie też ucieka płyn ze zbiorniczka to mówicie że może być wina krucca ktury się znajduje z tyłu silnika jak on jest przykręcony i jakie jest do niego dojście i ile on może kosztować pozdrawiam
adi2255 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 A ja mam pytanie troszkę z innej beczki: do tego krućca z tyłu silnika (1.9 AVF) idzie wąż..i tam jest taka "wtyczka" na spince. Czy w tej "wtyczce" ma być jakiś oring lub uszczelka? Bo delikatnie mi cieknie tamtędy i nie jestem pewny czy jest tam jakaś uszczelka lub oring.
seta2111 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam!!! Moja przygoda z znikającym płynem w Audi A6 gaz wyglądała tak: Nagle zaczęło brakować płynu sprawdziłem wizualnie węże OK -sucho.dolałem płynu po 400 - 500 km znowu mało płynu. Wymieniłem prawie wszystkie węże i kruciec ( jest tam uszczelka, a na czujnikach oringi ) no i 400- 500 km i dalej to samo dolewałem płynu i jeździłem ze 2 miesiące nie mogąc wyczaić gdzie jest wyciek. Aż pewnego dnia grzebiąc coś w kanale znalazłem. Kapało z pompy wody dokładnie z łożyska i to dopiero jak silnik odpowiednio się nagrzał. Wymiana pompy i problem znikł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się