pampers11 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Witam Posiadam audi a4 b5 1.6 95r. I zamontowane są w nim tarcze pełne. Jednak w sprzedaży do tego modelu jest dużo tarcz wentylowanych. Zastanawiam się czy dało by się je założyć? różnica w szerokości to 10 mm. Będą pasować bez zmiany z zacisków?
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 musisz zmienic tarcze klocki jarzma i zaciski inaczej nie da rady
tomaszstn Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 musisz zmienic tarcze klocki jarzma i zaciski inaczej nie da rady I najlepiej to zrób jak już masz zużyte klocki i tarcze. Koszty nowych tarcz i klocków zbliżone tylko dokupisz tak jak już kolega wyżej napisał jarzma z zaciskami. Tomek a nie trzeba jeszcze osłon dołożyć pod 288?
SZYNKAR Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Do normalnej jazdy wystarczą pełne, modyfikacja jest kosztowna w przyszłości tarcze droższe. Wraz z cenami paliwa styl jazdy wymagający tarcz wentylowanych będzie zanikał (gaz-wyprzedzanie-hamowanie-gaz-...). Na korzyść oszczędnego luz-dobieg-delikatne hamowanie-delikatne przyspieszanie-równa jazda[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 00:16_________________________________________________Kiedyś jak byłem młody, miałem miękki pedał hamulca w maluchu. łapał po 3 depnięciach. Nauczyłem się jeździć z minimum hamowania. Zauważyłem na stacji zmniejszone zużycie paliwa.
domjenick Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 a ja osobiście uważam, ze każdy upgrade układu, bądź poszczególnych elementów hamulcowych jest wręcz wskazana bardziej, niż tuning silnika, bo nigdy nie wiesz, kiedy będziesz musiał zatrzymać się szybciej niż zwykle większe tarcze-to tylko korzyści
tomaszstn Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 a ja osobiście uważam, ze każdy upgrade układu, bądź poszczególnych elementów hamulcowych jest wręcz wskazana bardziej, niż tuning silnika, bo nigdy nie wiesz, kiedy będziesz musiał zatrzymać się szybciej niż zwykle większe tarcze-to tylko korzyści Święta prawda niekoniecznie może chodzić o bardzo agresywną jazdę a jak kogoś stać na samochód to i stać na paliwo (takie jest moje skromne zdanie) bo jak masz oszczędzać na jedzeniu i brać kredyt aby jeździć autem to lepiej sprzedać. Koszt paliwa jest jedną ze składowych utrzymania samochodu. Jeśli kogoś już nie stać na paliwo to co dopiero na części, ubezpieczenie itp. Jeśli chodzi o cenę klocków to zbliżona a tarcze niewiele droższe więc oszczędności z tego tytułu żadne. Zaciski z jarzmami kupisz tu lub na allegro za 100-150zł więc można powiedzieć że w stosunek włożonych pieniędzy do jakości hamowania jest świetny. Za parę groszy można mieć zdecydowaną poprawę bezpieczeństwa
pampers11 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 Może mi ktoś pokazać które zestaw jarzma z zaciskami powinienem kupić? Bo sam nie wiem kto kryte to.
tomaszstn Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zagadaj do Tomka ( devastation ) pewnie ma jakiś zestaw.[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 17:53_________________________________________________albo: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=233210.0;highlight=zaciski+288
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Do normalnej jazdy wystarczą pełne, modyfikacja jest kosztowna w przyszłości tarcze droższe. Wraz z cenami paliwa styl jazdy wymagający tarcz wentylowanych będzie zanikał (gaz-wyprzedzanie-hamowanie-gaz-...). Na korzyść oszczędnego luz-dobieg-delikatne hamowanie-delikatne przyspieszanie-równa jazda[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 00:16_________________________________________________Kiedyś jak byłem młody, miałem miękki pedał hamulca w maluchu. łapał po 3 depnięciach. Nauczyłem się jeździć z minimum hamowania. Zauważyłem na stacji zmniejszone zużycie paliwa. sorry Kolego ale sie załamałem jak to przeczytałem :facepalm: :facepalm: dobre hamulce nie słuza do szybkiej jazdy jak sądzi wiele osób ale do szybkiej jej wytracania, a to jest zalezne od skuteczności całego układu hamulcowego wystarczy 1 sekunda aby uratowac skórę albo i zycie ale najlepiej na to wszystko odpowie wam moje pytaniez fizyki jaką drogę w ciągu 1 sekundy pokonuje auto jadące z predkością 90km/h ????? jak policzycie, to zapewne zmienicie swoje zdanie odnośnie zmiany układu hamulcowego na wydajniejszy [br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 17:56_________________________________________________ Może mi ktoś pokazać które zestaw jarzma z zaciskami powinienem kupić? Bo sam nie wiem kto kryte to. na allegro jest tego do zaje....bania ale jak chcesz to mogę Ci wszystko skompletowac
tomaszstn Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Tu masz komplet: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=238655.0;highlight=zaciski+288[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 17:57_________________________________________________Wszędzie jest tego mnóstwo ale musisz zwrócić uwagę aby to był system ATE i tarcza 288 średnica i 25 grubość
pampers11 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 Chodzi mi o to byście mi pokazali jakich mam szukać. Bo używki na allegro są słabo opisane. Więc proszę pokażcie mi taka akcje
tomaszstn Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 No właśnie u Krychy masz zdjęcia: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=238655.0;highlight=zaciski+288 [br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 18:18_________________________________________________Pogadaj z Tomkiem devastation bo on zajmuje się regeneracją więc za niewiele większe pieniądze będziesz miał prawie nówki
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 http://allegro.pl/zaciski-przednie-audi-a4-a6-i2040066363.html
pampers11 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 To są zaciski na tarcze wentylowane? A jakie są do tego ja jarzma?
pampers11 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 Jarzmo to ten uchwyt z prowadnicą co sięklocki i szczękę w nim montuje?
MASATO Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 tak, jeśli przez "szczękę" rozumiesz zacisk
tomaszstn Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 To są zaciski na tarcze wentylowane? A jakie są do tego ja jarzma? Jak zadajesz takie pytania to zdaj się na fachowców bo sobie z tym nie poradzisz
andrewsc Opublikowano 7 Marca 2012 Opublikowano 7 Marca 2012 moim zdaniem do Twojego silnika fabryczne hamulce w 100% wystarczają. Ja mam 288 w 1.9 tdi i hamują bardzo dobrze jak na to auto, dlatego pewnie takie same są w a6 c5 z silnikami v6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się