Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Tarcze wentylowane zamiast pełnych


pampers11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam audi a4 b5 1.6 95r. I zamontowane są w nim tarcze pełne. Jednak w sprzedaży do tego modelu jest dużo tarcz wentylowanych. Zastanawiam się czy dało by się je założyć? różnica w szerokości to 10 mm. Będą pasować bez zmiany z zacisków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zmienic tarcze klocki jarzma i zaciski

inaczej nie da rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zmienic tarcze klocki jarzma i zaciski

inaczej nie da rady

I najlepiej to zrób jak już masz zużyte klocki i tarcze. Koszty nowych tarcz i klocków zbliżone tylko dokupisz tak jak już kolega wyżej napisał jarzma z zaciskami. Tomek a nie trzeba jeszcze osłon dołożyć pod 288?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do normalnej jazdy wystarczą pełne, modyfikacja jest kosztowna w przyszłości tarcze droższe.

Wraz z cenami paliwa styl jazdy wymagający tarcz wentylowanych będzie zanikał (gaz-wyprzedzanie-hamowanie-gaz-...).

Na korzyść oszczędnego luz-dobieg-delikatne hamowanie-delikatne przyspieszanie-równa jazda[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 00:16_________________________________________________Kiedyś jak byłem młody, miałem miękki pedał hamulca w maluchu. łapał po 3 depnięciach. Nauczyłem się jeździć z minimum hamowania. Zauważyłem na stacji zmniejszone zużycie paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja osobiście uważam, ze każdy upgrade układu, bądź poszczególnych elementów hamulcowych jest wręcz wskazana bardziej, niż tuning silnika, bo nigdy nie wiesz, kiedy będziesz musiał zatrzymać się szybciej niż zwykle :wink4:

większe tarcze-to tylko korzyści :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja osobiście uważam, ze każdy upgrade układu, bądź poszczególnych elementów hamulcowych jest wręcz wskazana bardziej, niż tuning silnika, bo nigdy nie wiesz, kiedy będziesz musiał zatrzymać się szybciej niż zwykle :wink4:

większe tarcze-to tylko korzyści :wink4:

Święta prawda :good: niekoniecznie może chodzić o bardzo agresywną jazdę a jak kogoś stać na samochód to i stać na paliwo (takie jest moje skromne zdanie) bo jak masz oszczędzać na jedzeniu i brać kredyt aby jeździć autem to lepiej sprzedać. Koszt paliwa jest jedną ze składowych utrzymania samochodu. Jeśli kogoś już nie stać na paliwo to co dopiero na części, ubezpieczenie itp. Jeśli chodzi o cenę klocków to zbliżona a tarcze niewiele droższe więc oszczędności z tego tytułu żadne. Zaciski z jarzmami kupisz tu lub na allegro za 100-150zł więc można powiedzieć że w stosunek włożonych pieniędzy do jakości hamowania jest świetny. Za parę groszy można mieć zdecydowaną poprawę bezpieczeństwa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagadaj do Tomka ( devastation ) pewnie ma jakiś zestaw.[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 17:53_________________________________________________albo:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=233210.0;highlight=zaciski+288

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do normalnej jazdy wystarczą pełne, modyfikacja jest kosztowna w przyszłości tarcze droższe.

Wraz z cenami paliwa styl jazdy wymagający tarcz wentylowanych będzie zanikał (gaz-wyprzedzanie-hamowanie-gaz-...).

Na korzyść oszczędnego luz-dobieg-delikatne hamowanie-delikatne przyspieszanie-równa jazda[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 00:16_________________________________________________Kiedyś jak byłem młody, miałem miękki pedał hamulca w maluchu. łapał po 3 depnięciach. Nauczyłem się jeździć z minimum hamowania. Zauważyłem na stacji zmniejszone zużycie paliwa.

sorry Kolego ale sie załamałem jak to przeczytałem :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

dobre hamulce nie słuza do szybkiej jazdy jak sądzi wiele osób

ale do szybkiej jej wytracania, a to jest zalezne od skuteczności całego układu hamulcowego

wystarczy 1 sekunda aby uratowac skórę albo i zycie

ale najlepiej na to wszystko odpowie wam moje pytaniez fizyki

jaką drogę w ciągu 1 sekundy pokonuje auto jadące z predkością 90km/h ?????

jak policzycie, to zapewne zmienicie swoje zdanie odnośnie zmiany układu hamulcowego na wydajniejszy

[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 17:56_________________________________________________

Może mi ktoś pokazać które zestaw jarzma z zaciskami powinienem kupić? Bo sam nie wiem kto kryte to.

na allegro jest tego do zaje....bania

ale jak chcesz to mogę Ci wszystko skompletowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz komplet:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=238655.0;highlight=zaciski+288[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 17:57_________________________________________________Wszędzie jest tego mnóstwo ale musisz zwrócić uwagę aby to był system ATE i tarcza 288 średnica i 25 grubość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie u Krychy masz zdjęcia:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=238655.0;highlight=zaciski+288

[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 18:18_________________________________________________Pogadaj z Tomkiem devastation bo on zajmuje się regeneracją więc za niewiele większe pieniądze będziesz miał prawie nówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są zaciski na tarcze wentylowane? A jakie są do tego ja jarzma?

Jak zadajesz takie pytania to zdaj się na fachowców bo sobie z tym nie poradzisz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...