Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Tarcze wentylowane zamiast pełnych


pampers11

Recommended Posts

Witam

Posiadam audi a4 b5 1.6 95r. I zamontowane są w nim tarcze pełne. Jednak w sprzedaży do tego modelu jest dużo tarcz wentylowanych. Zastanawiam się czy dało by się je założyć? różnica w szerokości to 10 mm. Będą pasować bez zmiany z zacisków?

Link to comment
Share on other sites

musisz zmienic tarcze klocki jarzma i zaciski

inaczej nie da rady

Link to comment
Share on other sites

musisz zmienic tarcze klocki jarzma i zaciski

inaczej nie da rady

I najlepiej to zrób jak już masz zużyte klocki i tarcze. Koszty nowych tarcz i klocków zbliżone tylko dokupisz tak jak już kolega wyżej napisał jarzma z zaciskami. Tomek a nie trzeba jeszcze osłon dołożyć pod 288?

Link to comment
Share on other sites

Do normalnej jazdy wystarczą pełne, modyfikacja jest kosztowna w przyszłości tarcze droższe.

Wraz z cenami paliwa styl jazdy wymagający tarcz wentylowanych będzie zanikał (gaz-wyprzedzanie-hamowanie-gaz-...).

Na korzyść oszczędnego luz-dobieg-delikatne hamowanie-delikatne przyspieszanie-równa jazda[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 00:16_________________________________________________Kiedyś jak byłem młody, miałem miękki pedał hamulca w maluchu. łapał po 3 depnięciach. Nauczyłem się jeździć z minimum hamowania. Zauważyłem na stacji zmniejszone zużycie paliwa.

Link to comment
Share on other sites

a ja osobiście uważam, ze każdy upgrade układu, bądź poszczególnych elementów hamulcowych jest wręcz wskazana bardziej, niż tuning silnika, bo nigdy nie wiesz, kiedy będziesz musiał zatrzymać się szybciej niż zwykle :wink4:

większe tarcze-to tylko korzyści :wink4:

Link to comment
Share on other sites

a ja osobiście uważam, ze każdy upgrade układu, bądź poszczególnych elementów hamulcowych jest wręcz wskazana bardziej, niż tuning silnika, bo nigdy nie wiesz, kiedy będziesz musiał zatrzymać się szybciej niż zwykle :wink4:

większe tarcze-to tylko korzyści :wink4:

Święta prawda :good: niekoniecznie może chodzić o bardzo agresywną jazdę a jak kogoś stać na samochód to i stać na paliwo (takie jest moje skromne zdanie) bo jak masz oszczędzać na jedzeniu i brać kredyt aby jeździć autem to lepiej sprzedać. Koszt paliwa jest jedną ze składowych utrzymania samochodu. Jeśli kogoś już nie stać na paliwo to co dopiero na części, ubezpieczenie itp. Jeśli chodzi o cenę klocków to zbliżona a tarcze niewiele droższe więc oszczędności z tego tytułu żadne. Zaciski z jarzmami kupisz tu lub na allegro za 100-150zł więc można powiedzieć że w stosunek włożonych pieniędzy do jakości hamowania jest świetny. Za parę groszy można mieć zdecydowaną poprawę bezpieczeństwa :decayed:

Link to comment
Share on other sites

Zagadaj do Tomka ( devastation ) pewnie ma jakiś zestaw.[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 17:53_________________________________________________albo:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=233210.0;highlight=zaciski+288

Link to comment
Share on other sites

Do normalnej jazdy wystarczą pełne, modyfikacja jest kosztowna w przyszłości tarcze droższe.

Wraz z cenami paliwa styl jazdy wymagający tarcz wentylowanych będzie zanikał (gaz-wyprzedzanie-hamowanie-gaz-...).

Na korzyść oszczędnego luz-dobieg-delikatne hamowanie-delikatne przyspieszanie-równa jazda[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 00:16_________________________________________________Kiedyś jak byłem młody, miałem miękki pedał hamulca w maluchu. łapał po 3 depnięciach. Nauczyłem się jeździć z minimum hamowania. Zauważyłem na stacji zmniejszone zużycie paliwa.

sorry Kolego ale sie załamałem jak to przeczytałem :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

dobre hamulce nie słuza do szybkiej jazdy jak sądzi wiele osób

ale do szybkiej jej wytracania, a to jest zalezne od skuteczności całego układu hamulcowego

wystarczy 1 sekunda aby uratowac skórę albo i zycie

ale najlepiej na to wszystko odpowie wam moje pytaniez fizyki

jaką drogę w ciągu 1 sekundy pokonuje auto jadące z predkością 90km/h ?????

jak policzycie, to zapewne zmienicie swoje zdanie odnośnie zmiany układu hamulcowego na wydajniejszy

[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 17:56_________________________________________________

Może mi ktoś pokazać które zestaw jarzma z zaciskami powinienem kupić? Bo sam nie wiem kto kryte to.

na allegro jest tego do zaje....bania

ale jak chcesz to mogę Ci wszystko skompletowac

Link to comment
Share on other sites

Tu masz komplet:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=238655.0;highlight=zaciski+288[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 17:57_________________________________________________Wszędzie jest tego mnóstwo ale musisz zwrócić uwagę aby to był system ATE i tarcza 288 średnica i 25 grubość

Link to comment
Share on other sites

No właśnie u Krychy masz zdjęcia:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=238655.0;highlight=zaciski+288

[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 18:18_________________________________________________Pogadaj z Tomkiem devastation bo on zajmuje się regeneracją więc za niewiele większe pieniądze będziesz miał prawie nówki

Link to comment
Share on other sites

to jest razem 2 w 1

Link to comment
Share on other sites

tak, jeśli przez "szczękę" rozumiesz zacisk

Link to comment
Share on other sites

To są zaciski na tarcze wentylowane? A jakie są do tego ja jarzma?

Jak zadajesz takie pytania to zdaj się na fachowców bo sobie z tym nie poradzisz :naughty:

Link to comment
Share on other sites

moim zdaniem do Twojego silnika fabryczne hamulce w 100% wystarczają. Ja mam 288 w 1.9 tdi i hamują bardzo dobrze jak na to auto, dlatego pewnie takie same są w a6 c5 z silnikami v6

Link to comment
Share on other sites

napisz do mie na pw zestaw sie znajdzie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...