Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Program by CompSport Bielsko-Biała


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Seria wyszła 110 km i 260 nm więc lekki bonus :gwizdanie: Różnica po programie jest po prostu kolosalna :wink4:

page0001g.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

No to teraz masz osiągi jak w seryjnym avf :) Szukaj powili sprężarki bo podejrzewam że za dwa tygodnie będziesz myśleć jak to dalej dłubnąć :naughty:

Opublikowano

No to teraz masz osiągi jak w seryjnym avf :) Szukaj powili sprężarki bo podejrzewam że za dwa tygodnie będziesz myśleć jak to dalej dłubnąć :naughty:

Już myślę :naughty: A tak na serio to póki co jestem nastawiony że koszty są niewspółmiernie duże do uzyskanych efektów żeby ciągnać to dalej. Wolę tą kasę zostawić, jeszcze trochę tym pojeździć i kupić za jakiś czas B8.

Opublikowano

i konkretnie :gwizdanie:

gratulacje :)

Opublikowano

Było od razu wrzucać dmuchawkę od AVF/AWX i robić program jak motorownia zdrowa to 160km/360Nm powinno wypluć

Opublikowano

moment troche dosyc niski wyszedl.

pewnie wkoncu to jakos sie teraz turla :wink4:

Opublikowano

moment troche dosyc niski wyszedl.

pewnie wkoncu to jakos sie teraz turla :wink4:

Dało radę więcej momentu wyciągnąć na seryjnych gratach, ale bezpiecznie było ustawić na tym poziomie na seryjnym sprzęgle. Ja tam wierzę tunerowi :wink4:

Turbawka mimo przebiegu już prawie 200 tys jest zdrowa... a z używkami AWX/AVF to nigdy nie wiadomo co się kupi i czy nie będzie problemów.

Pytałem wcześniej czy nie lepiej byłoby wymienić turbo na coś innego, ale oni montują tylko nowe za około 2500 zł bo nie ma z nimi problemów.

Hmmm tak z ciekawości jeżeli chciałbym uzyskać z niego jakieś 170-180 km i niecałe 400Nm to z jakimi kosztami muszę się liczyć?

W skrócie:

Turbo AVF/AWX, czy może lepiej BRD? Jaki koszt używanej (około).

Wtryski - jakie? nowe czy używane? Cena?

FMIC - to już sie dowiedziałem że około 1200 zł wraz z orurowaniem i montażem

Sprzęgło - jakie? Koszty?

+ korekta softu

Coś jeszcze byłoby potrzebne? Chcę to sobie przeliczyć czy w ogóle jest sie nad czym zastanawiać :gwizdanie:

Od 4 dni nie palę więc liczę na oszczędności rzędu 300-400 zł miesięcznie :naughty::decayed:

Opublikowano

Jeśli chcesz modzić grubo to turbo jak już zmieniać to na coś większego niż awx, BRD gtb17. 1000-1500 plus montaż. Wtryski jakieś AL albo coś z 2.0 TDI. od 1000-2000. FMIC z 1000trzeba liczyć. Do tego sprzęgło soft. Trochę naleci. Sam miałem avb i poszedłem łatwiejszą drogą sprzedałem go człowiekowi dla którego 100km to już szatan i kupiłem arla z seryjną mocą 160km :evil: Tyle że to już nie jest a4 :thumbdown: Na twoim miejscu wrzuciłbym sprężarkę z awx (jakieś 1000zł) która pasuje bez przeróbek do tego korekta i 150+ powinno być, i to tanim kosztem :good:

Opublikowano

kolejne auto z CS gdzie widze slaby przebieg momentu - o co chodzi? stara moda wraca?

od 3000rpm moment leci w dol...

Opublikowano

Kolego daj se spokój z BRD wsadzaj turbo od avf i nie marudź w AVB i tak będzie trzymało cie malutkie seryjne sprzęgło....sam mam BRD, pompki BQ, Fimic i dolot od AVF....i d*pa lepiej sie latało na turbince AVF +program. BRD późno wstaje, a z AVB i tak za wiele nie namodzisz przez to jeb sprzęgło. Moim zdaniem najlepszy stosunek poniesionych kosztów do uzyskanych przyrostów to turbo AVF+program.....mocniejsze graty to już większe koszta, a przyrosty niewiele wieksze. Takie jest moje zdanie co do AVB

Opublikowano

kolejne auto z CS gdzie widze slaby przebieg momentu - o co chodzi? stara moda wraca?

od 3000rpm moment leci w dol...

jest OK , rozciagniesz wykres na osi obrotow i nie bedzie juz spadal ... :wink4:

Opublikowano
i pupa lepiej sie latało na turbince AVF +program. BRD późno wstaje

bo na dziada trafiłes i tyle :gwizdanie:

Opublikowano
i pupa lepiej sie latało na turbince AVF +program. BRD późno wstaje

bo na dziada trafiłes i tyle :gwizdanie:

nawet nie widziałeś wykresu, a piszesz że dziad(diagnosta się znalazł do siedmiu boleści)......moje turbo jak na BRD i tak bardzo ładnie wstaje (wykres poniżej w linku) po prostu moim zdaniem do miasta (do AVB) to tylko turbo avf/awx.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=220229.0

Opublikowano
nawet nie widziałeś wykresu, a piszesz że dziad(diagnosta się znalazł do siedmiu boleści)

no sorry ale 240 Nm masz przy 1700 obrotów, moje ma ponad 300, wiec nie wiem czy tak wczesnie :gwizdanie:

i moje nie jest jakims ideałem

ostatnio jechałem z rolki z AWX po sofcie na 3 biegu od 50 i myslałem ze z racji mniejszego turbo pojdzie do przodu po wcisnieciu gazu.

wiec BRD moze jechac dołem jak AWX :good: sorka za smietnik

Opublikowano
i pupa lepiej sie latało na turbince AVF +program. BRD późno wstaje

bo na dziada trafiłes i tyle :gwizdanie:

nawet nie widziałeś wykresu, a piszesz że dziad(diagnosta się znalazł do siedmiu boleści)......moje turbo jak na BRD i tak bardzo ładnie wstaje (wykres poniżej w linku) po prostu moim zdaniem do miasta (do AVB) to tylko turbo avf/awx.

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=220229.0

chyba "od siedmiu" jeśli już,przyjedź do kielc podkręcimy BRDa
Opublikowano

kolejne auto z CS gdzie widze slaby przebieg momentu - o co chodzi? stara moda wraca?

od 3000rpm moment leci w dol...

jest OK , rozciagniesz wykres na osi obrotow i nie bedzie juz spadal ... :wink4:

oki doki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...