garbi89 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Witam mam pytanie. Przy jakim przebiegu wymienić olej w dyferencjale, skrzyni biegów i na jaki ? W audi b6 quattro. Przebieg 200 tyś. skrzynia 6 biegowa, silnik AVF 131 KM
rav Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Witam ASO twierdzi, że nie ma potrzeby wymiany oleju w skrzyni i dyferencjale. Osobiście uważam inaczej. W poprzednim A4 wymieniałem olej przy 220 tys. poszukaj na forum był te temat już poruszany _________________ Pozdrawiam Rafał
Rafal-L Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 ja wymienilem olej w dyferencjale przy 145tysiacach Wymienic napewno nie zaszkodzi
garbi89 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2012 Ja też myślę wymienić tylko jaki byłby najlepszy?
grzes1150 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Odgrzewam kotleta Jaki ma być ten olej do dyfra??? 75w90 fulsynetic MOTULa będize dobry? Może od razu w skrzyni bym wymienił ale czy może iść ten sam MOTUL? Ile wchodzi do dyfra a ile do skrzyni manualnej 6-o biegowej?
kamilglm Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Jak dobrze pamiętam to do przekładni powinno się lać olej od 75-85W zawsze na 90. Ten MOTUL powinien być dobry
grzes1150 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Ok przyjmijmy że ten MOTUL będzie ok. Wyczytałem że do mostu wchodzi coś ok 1L. ale ile wchodzi do skrzyni manual w quattro???
Spidan Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 W katalogu Motula odnośnie AVF quattro jest napisane że do skrzyni 6 biegowej Motul Gear 300 75W90 3,5 litra a do dyfra piszą VW Group axle oil. Part No. G 052145 1,9 litra. Dane z www.motul.auto.pl Ja zmieniałem w skrzyni na Motula przy 120tys,weszło 3 litry,a przy 140tys zmieniłem w dyfrze-kupiłem ori w ASO,weszło 1,6 litra.
maf Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Jestem dwa dni po wymianie oleju w skrzyni i tylnym moście. Auto ma 123 tysiące km przejechane. Jeśli ktoś się waha czy wymieniać to moim zdaniem bezwzględnie tak Co prawda zlany stary olej nie był jakoś szczególnie brudny ale na nowym gałka chodzi wyraźnie lżej. Ja wybrałem Castrol Syntrans Transaxle 75W90 ponieważ spełnia normę GL4+ i ma aprobatę VW. Myślę, że większość olejów przekładniowych 75W90 znanych firm (Motul, Valvoline, Liqui Moly) będzie dobra. W moim przypadku do manualnej skrzyni 6-biegowej weszło ok 3,3l a do mostu ok 1,6l.
k830713 Opublikowano 20 Stycznia 2021 Opublikowano 20 Stycznia 2021 (edytowane) Ja posiadam wersję USA i u mnie nie widać korka wlewowego w tylnym dyferencjale, znając życie jest na górze. może miał ktoś do czynienia z czymś takim. Posiadam również automat i nie wiem czy w skrzyni rozdzielczej jest olej z automatu, czy tam również trzeba go wymieniać. Jak trzeba, to czy idzie tam taki sam jak w tylny dyfer ?? Edytowane 20 Stycznia 2021 przez k830713
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się