sowiq Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Kolego, był ten temat wałkowany już. Zasilanie również zostało opisane: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/zasilanie-kamery-rejestrator-samochodowy-239377/ A jeśli chodzi o włącznik, to Twoja kamerka na bank ma opcję wyłączenia nagrywania. Ja bym się nie bawił w żadne zwisające przyciski...
artur2910 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 no tak ale to jest watek o b6 a ja mam b8 i jakie piny w kostce to + i -?? przycisk sluzyl by tylko jako zabezpieczenie i bylby ukryty w schowku na okulary
sowiq Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Tam też pisali ludzie, którzy mają B8. Chociażby ja.
artur2910 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 to podpowiedz kolego ktore piny sa odpowiedzialne za wlaczanie i wylanczanie po wyciagnieciu kluczyka?
sowiq Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Ja się podłączyłem pod lusterko fotochrom, bo w lampce mi prąd znikał
artur2910 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 nie mam fotochromu to gdzie moglbym sie tam wpiac?
frog125 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Przecież masz w tablicy bezpieczników zasilanie jak odpalasz i jest na stałe,ja bym się tam wepną i po sprawie.Od bezpiecznika pod schowek i od schowka (wyłącznik)do tej twojej kamery masa prawy słupek (nogi pasażera) i wszystko.
artur2910 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 a nie ma gdzies blizej sie wpiac nie chce ciagnac po calym aucie kabli?
frog125 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 a nie ma gdzies blizej sie wpiac nie chce ciagnac po calym aucie kabli? Nie wiem dokładnie ale dużo roboty nie ma ściągasz schowek i słupek pasażera.podsufitki nie trzeba bo przepchasz kabel bez problemu.Najpierw pociągnij pod schowek do wyłącznika a potem do tej swojej kamery.kabel wypuścisz sobie obok lusterka bo spokojnie wyjdzie kabel obok.
bibiak Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Pierwotnie wykonałem zakupy zgodnie z artykułem, ale jak już dobrałem się do schowka to okazało się, że nie mam gdzie się z tym podłączyć. Przeprowadziłem analizę najprostszej możliwości podłączenia się do źródła zasilania – co by nie grzebać się z zapaliczką co było proponowane przez wrclaguna. W tym celu postanowiłem użyć wolne (w/g dokumentacji Audi) port bezpieczników – okazało się, że pierwsze 4 porty posiadają zasilanie i wystarczy dołożyć wtyk. Jako masę użyłem śrubę M8 znajdującą się tuż przy gniazdach bezpieczników – brak zdjęcia. ps. jeżeli chodzi o podłączenie się do źródła zasialania to alternatywą w tym modelu jest podłączenie się pod kostkę T17g (bodajrze), która to znajduje się na prawym słupku na wysokości kostki. Jako, że nie chciałem stracić oryginalnych kabli Audi postanowiłem poszukać po sklepach końcówki, która odpowiadała by oryginałowi. Udało się po kilku dniach oglądania zdjęć i rysunków technicznych odnaleźć ideał (F280). Dodatkowo by podłączyć się do bezpieczników wymagana jest końcówka (F500). Lista zakupów I opis instalacji prezentuję poniżej. Lista zakupów: - 4x konektor wtyczek Audi (KONEKTOR PIN ZENSKI F280 2,8 0,2-1,5mm2) - allegro - 2x 893 971 632 (wtyczka 2PIN Audi) - autoryzowany serwis/allegro - 1x 8D0 947 415 (lampka schowka) - 1x konektor bezpiecznika (KONEKTOR PIN ZENSKI F500 0,5-1,5mm2) - allegro - 1x końcówka oczkowa M8 - 1x nakrętka nierdzewna samokontrująca M8 - 1x złączka 12+ PIN – najmniejszą jaką udało mi się dostać to 16PIN - 5m kable 2x0.5mm2 Zdjęcie zamontowania lampki + oryginalne okablowanie i wtyczki: Zdjęcie tłoczka (był już zainstalowany), który ma za zadanie dostarczyć masę do obwodu zasilającego lampki: Zdjęcie oryginalnych końcówek kabla: Zdjęcia zainstalowanego okablowania własnej roboty: Podłączenie pod blok bezpieczników - prawy słupek - ja podłączyłem się pod bezpiecznik nr 4, który posiadał doprowadzony prąd tak samo jak porty 1-3: Podłączenie instalacji: Efekt końcowy:
frog125 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Podświetlanie przestrzeni nóg przód tył udane Kodowanie w pełni poprawne, był problem bo nie było regulacji natężenia ale to kodowanie załatwiło sprawę [09 - Cent. Wybiera.] [Kodowanie - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 16 Bit 6 - Ustaw ten bit ręcznie na "1" - (1 = aktywny) Podziękowania dla założyciela wątku:wink:
wrzosu Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 mogę wsadzić do schowka zamiast 4E0 947 415 A---> 4E0 947 415??
sowiq Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Kilka stron wcześniej... 4B0 947 415 A są stosowane jako zamiennik dla 4B0 947 415 i to od końcówki 2005 roku
fly07 Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Mam nowe auto (od niedawna) z fabrycznym pakietem QQ1. W poprzednim (też b8) zakładałem cały pakiet oświetlenia i wszystko ruszyło bez problemu. W nowym, wszystko ładnie świeci, ale regulacji oraz dostępnej opcji w menu brak. Zrobiłem więc wszystkie kodowanie jak w opisie i jedynym efektem tego jest, że: pojawiła się opcja w menu, tyle że nie aktywna, a właściwie aktywna z ograniczeniami: jak przekręcam potencjometr, to na wskaźniku wskazania też rosną, ale po 2 sek. spadają do zera. Światło jest w aucie na tym samym poziomie. Kodowanie roniłem z poziomu menu oraz VCDS. Kodowania przyjęte, a regulacji jasności brak. Dotyczy interior jak i exterior light.
miodzio Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Mam nowe auto (od niedawna) z fabrycznym pakietem QQ1. W poprzednim (też b8) zakładałem cały pakiet oświetlenia i wszystko ruszyło bez problemu. W nowym, wszystko ładnie świeci, ale regulacji oraz dostępnej opcji w menu brak. Zrobiłem więc wszystkie kodowanie jak w opisie i jedynym efektem tego jest, że: pojawiła się opcja w menu, tyle że nie aktywna, a właściwie aktywna z ograniczeniami: jak przekręcam potencjometr, to na wskaźniku wskazania też rosną, ale po 2 sek. spadają do zera. Światło jest w aucie na tym samym poziomie. Kodowanie roniłem z poziomu menu oraz VCDS. Kodowania przyjęte, a regulacji jasności brak. Dotyczy interior jak i exterior light. Miałem tak samo - błędne kodowanie więc sprawdź jeszcze raz albo przejrzyj dokładnie wątek od początku tam jest podpowiedź WRC dla mnie
fly07 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Mam nowe auto (od niedawna) z fabrycznym pakietem QQ1. W poprzednim (też b8) zakładałem cały pakiet oświetlenia i wszystko ruszyło bez problemu. W nowym, wszystko ładnie świeci, ale regulacji oraz dostępnej opcji w menu brak. Zrobiłem więc wszystkie kodowanie jak w opisie i jedynym efektem tego jest, że: pojawiła się opcja w menu, tyle że nie aktywna, a właściwie aktywna z ograniczeniami: jak przekręcam potencjometr, to na wskaźniku wskazania też rosną, ale po 2 sek. spadają do zera. Światło jest w aucie na tym samym poziomie. Kodowanie roniłem z poziomu menu oraz VCDS. Kodowania przyjęte, a regulacji jasności brak. Dotyczy interior jak i exterior light. Miałem tak samo - błędne kodowanie więc sprawdź jeszcze raz albo przejrzyj dokładnie wątek od początku tam jest podpowiedź WRC dla mnie Jeżeli to ta podpowiedź: "Spróbuj nie wchodzić w bajty tylko już w oknie Long Coding - tam masz dwie linijki: górna z aktualnym kodowaniem i dolna pusta. Wklej w tą dolną wartości z górnej i zmień odpowiedni bit na 1. Mnie tak ruszyło przy innym kodowaniu." - to ja jestem jej autorem. U mnie wszystkie kodowania przyjęte, a nie reguluje światła. ---------- Post dopisany 28-05-2014 at 19:45 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2014 at 21:01 ---------- Jak by co, to mam na sprzedaż LEDy w lusterka boczne i oświetlenie klamek wewn: http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-154/oswietlenie-led-lusterka-zewnetrzne-klamki-wewnetrzne-330009/#post4280128
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się