Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż pakietu wewnętrznego oświetlenia QQ1 w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego, był ten temat wałkowany już. Zasilanie również zostało opisane: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/zasilanie-kamery-rejestrator-samochodowy-239377/

A jeśli chodzi o włącznik, to Twoja kamerka na bank ma opcję wyłączenia nagrywania. Ja bym się nie bawił w żadne zwisające przyciski...

Opublikowano

no tak ale to jest watek o b6 a ja mam b8 i jakie piny w kostce to + i -?? przycisk sluzyl by tylko jako zabezpieczenie i bylby ukryty w schowku na okulary

Opublikowano

Tam też pisali ludzie, którzy mają B8. Chociażby ja.

Opublikowano

to podpowiedz kolego ktore piny sa odpowiedzialne za wlaczanie i wylanczanie po wyciagnieciu kluczyka?

Opublikowano

Ja się podłączyłem pod lusterko fotochrom, bo w lampce mi prąd znikał ;)

Opublikowano

nie mam fotochromu to gdzie moglbym sie tam wpiac?

Opublikowano

Przecież masz w tablicy bezpieczników zasilanie jak odpalasz i jest na stałe,ja bym się tam wepną i po sprawie.Od bezpiecznika pod schowek i od schowka (wyłącznik)do tej twojej kamery masa prawy słupek (nogi pasażera) i wszystko.

Opublikowano

a nie ma gdzies blizej sie wpiac nie chce ciagnac po calym aucie kabli?

Opublikowano
a nie ma gdzies blizej sie wpiac nie chce ciagnac po calym aucie kabli?

Nie wiem dokładnie ale dużo roboty nie ma ściągasz schowek i słupek pasażera.podsufitki nie trzeba bo przepchasz kabel bez problemu.Najpierw pociągnij pod schowek do wyłącznika a potem do tej swojej kamery.kabel wypuścisz sobie obok lusterka bo spokojnie wyjdzie kabel obok.

Opublikowano

Pierwotnie wykonałem zakupy zgodnie z artykułem, ale jak już dobrałem się do schowka to

okazało się, że nie mam gdzie się z tym podłączyć.

Przeprowadziłem analizę najprostszej możliwości podłączenia się do źródła zasilania – co by

nie grzebać się z zapaliczką co było proponowane przez wrclaguna. W tym celu postanowiłem

użyć wolne (w/g dokumentacji Audi) port bezpieczników – okazało się, że pierwsze 4 porty

posiadają zasilanie i wystarczy dołożyć wtyk. Jako masę użyłem śrubę M8 znajdującą się tuż

przy gniazdach bezpieczników – brak zdjęcia.

ps. jeżeli chodzi o podłączenie się do źródła zasialania to alternatywą w tym modelu jest podłączenie

się pod kostkę T17g (bodajrze), która to znajduje się na prawym słupku na wysokości kostki.

Jako, że nie chciałem stracić oryginalnych kabli Audi postanowiłem poszukać po sklepach końcówki,

która odpowiadała by oryginałowi. Udało się po kilku dniach oglądania zdjęć i rysunków technicznych

odnaleźć ideał (F280). Dodatkowo by podłączyć się do bezpieczników wymagana jest końcówka (F500).

Lista zakupów I opis instalacji prezentuję poniżej.

Lista zakupów:

- 4x konektor wtyczek Audi (KONEKTOR PIN ZENSKI F280 2,8 0,2-1,5mm2) - allegro

- 2x 893 971 632 (wtyczka 2PIN Audi) - autoryzowany serwis/allegro

- 1x 8D0 947 415 (lampka schowka)

- 1x konektor bezpiecznika (KONEKTOR PIN ZENSKI F500 0,5-1,5mm2) - allegro

- 1x końcówka oczkowa M8

- 1x nakrętka nierdzewna samokontrująca M8

- 1x złączka 12+ PIN – najmniejszą jaką udało mi się dostać to 16PIN

- 5m kable 2x0.5mm2

Zdjęcie zamontowania lampki + oryginalne okablowanie i wtyczki:

0001.jpg

Zdjęcie tłoczka (był już zainstalowany), który ma za zadanie dostarczyć masę do obwodu zasilającego lampki:

0002.jpg

Zdjęcie oryginalnych końcówek kabla:

IMG_0867.jpg

Zdjęcia zainstalowanego okablowania własnej roboty:

IMG_0872.jpg IMG_0873.jpg IMG_0874.jpg

Podłączenie pod blok bezpieczników - prawy słupek - ja podłączyłem się pod bezpiecznik nr 4, który posiadał doprowadzony prąd tak samo jak porty 1-3:

IMG_0875.jpg IMG_0876.jpg IMG_0877.jpg IMG_0878.jpg IMG_0879.jpg

Podłączenie instalacji:

IMG_0880.jpg IMG_0883.jpg

Efekt końcowy:

IMG_0882.jpg

Opublikowano

Podświetlanie przestrzeni nóg przód tył udane :banan:

Kodowanie w pełni poprawne, był problem bo nie było regulacji natężenia ale to kodowanie załatwiło sprawę

[09 - Cent. Wybiera.]

[Kodowanie - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 16 Bit 6 - Ustaw ten bit ręcznie na "1" - (1 = aktywny)

Podziękowania dla założyciela wątku:wink:

Opublikowano

mogę wsadzić do schowka zamiast 4E0 947 415 A---> 4E0 947 415??

Opublikowano

Kilka stron wcześniej...

4B0 947 415 A są stosowane jako zamiennik dla 4B0 947 415 i to od końcówki 2005 roku :)
Opublikowano

Mam nowe auto (od niedawna) z fabrycznym pakietem QQ1. W poprzednim (też b8) zakładałem cały pakiet oświetlenia i wszystko ruszyło bez problemu. W nowym, wszystko ładnie świeci, ale regulacji oraz dostępnej opcji w menu brak. Zrobiłem więc wszystkie kodowanie jak w opisie i jedynym efektem tego jest, że: pojawiła się opcja w menu, tyle że nie aktywna, a właściwie aktywna z ograniczeniami: jak przekręcam potencjometr, to na wskaźniku wskazania też rosną, ale po 2 sek. spadają do zera. Światło jest w aucie na tym samym poziomie. Kodowanie roniłem z poziomu menu oraz VCDS. Kodowania przyjęte, a regulacji jasności brak. Dotyczy interior jak i exterior light.

Opublikowano
Mam nowe auto (od niedawna) z fabrycznym pakietem QQ1. W poprzednim (też b8) zakładałem cały pakiet oświetlenia i wszystko ruszyło bez problemu. W nowym, wszystko ładnie świeci, ale regulacji oraz dostępnej opcji w menu brak. Zrobiłem więc wszystkie kodowanie jak w opisie i jedynym efektem tego jest, że: pojawiła się opcja w menu, tyle że nie aktywna, a właściwie aktywna z ograniczeniami: jak przekręcam potencjometr, to na wskaźniku wskazania też rosną, ale po 2 sek. spadają do zera. Światło jest w aucie na tym samym poziomie. Kodowanie roniłem z poziomu menu oraz VCDS. Kodowania przyjęte, a regulacji jasności brak. Dotyczy interior jak i exterior light.

Miałem tak samo - błędne kodowanie więc sprawdź jeszcze raz albo przejrzyj dokładnie wątek od początku tam jest podpowiedź WRC dla mnie :wink:

Opublikowano
Mam nowe auto (od niedawna) z fabrycznym pakietem QQ1. W poprzednim (też b8) zakładałem cały pakiet oświetlenia i wszystko ruszyło bez problemu. W nowym, wszystko ładnie świeci, ale regulacji oraz dostępnej opcji w menu brak. Zrobiłem więc wszystkie kodowanie jak w opisie i jedynym efektem tego jest, że: pojawiła się opcja w menu, tyle że nie aktywna, a właściwie aktywna z ograniczeniami: jak przekręcam potencjometr, to na wskaźniku wskazania też rosną, ale po 2 sek. spadają do zera. Światło jest w aucie na tym samym poziomie. Kodowanie roniłem z poziomu menu oraz VCDS. Kodowania przyjęte, a regulacji jasności brak. Dotyczy interior jak i exterior light.

Miałem tak samo - błędne kodowanie więc sprawdź jeszcze raz albo przejrzyj dokładnie wątek od początku tam jest podpowiedź WRC dla mnie :wink:

Jeżeli to ta podpowiedź: "Spróbuj nie wchodzić w bajty tylko już w oknie Long Coding - tam masz dwie linijki: górna z aktualnym kodowaniem i dolna pusta. Wklej w tą dolną wartości z górnej i zmień odpowiedni bit na 1. Mnie tak ruszyło przy innym kodowaniu." - to ja jestem jej autorem.

U mnie wszystkie kodowania przyjęte, a nie reguluje światła.

---------- Post dopisany 28-05-2014 at 19:45 ---------- Poprzedni post napisany 25-05-2014 at 21:01 ----------

Jak by co, to mam na sprzedaż LEDy w lusterka boczne i oświetlenie klamek wewn: http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-154/oswietlenie-led-lusterka-zewnetrzne-klamki-wewnetrzne-330009/#post4280128

Opublikowano

fly07 co masz ? CONCERT ? MMI ?

Opublikowano

Był Concert, jest MMI 3G.

Opublikowano

restart zrobiłes ?

Opublikowano

Za każdym razem, po kodowaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...