pajelo Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 witam! wie ktos moze Jaki płyn wspomagania do B7 2.0tdi BPW 2006 rok ,nie wiem co bylo wczesniej zalane a chce nowy bo tamtego juz malo z gory dzieki za odp ! [br]Dopisany: 27 Styczeń 2012, 11:22_________________________________________________naprawde nikt nie wie ? bo mam problem nie wiem czy syntetyczny czy mineralny, a jest juz wskaznik na MIN. i to powaznym :/
bialy986 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Może to pomoże http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=19688.0
patryk10015 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 oczywiście syntetyczny najpierw sprawdź jaki kolor masz zielony czy czerwony(różowy)?
Santa Cruz Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Bierz ORI, taki jaki masz na nakrętce.
patryk10015 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 orginalny to ten zielony ale jak miał wymieniany na czerwony to chyba już by się nie zalecalo znowu zmiany tak mi sie wydaje
żbik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 oczywiście syntetyczny najpierw sprawdź jaki kolor masz zielony czy czerwony(różowy)? Oczywiście to mineralny G002000 tak jak napisane jest na korku. Patryk, nie wiesz to nie wprowadzaj ludzi w błąd z syntetykiem. :gwizdanie:
patryk10015 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 myślałem że zielony bo w b6 oryginalnie taki był i myślalem że w b7 jest podobnie
żbik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 myślałem że zielony bo w b6 oryginalnie taki był i myślalem że w b7 jest podobnie Dobrze myślałeś, ale właśnie zielony jest mineralny
patryk10015 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 ok myślałem że syntetyk to jest to w takim razie czerwony to jaki mineralny czy syntetyczny?
pajelo Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 dzieki za odpowiedz wszystkim! No wlasnie na korku napisane jest use only mineral fluid takze tylko mineralny.. Przed chwila jezdzilem po miescie i go szukalem, kazdemu w kompie jak wyszukuja jaki wyskakuje Syntetyk :/ i sa bardzo zdziwnie ze Mineralny ma byc.. Ten G002000 ciezko znalesc :/ Znalazlem jakis Zielony Mineralny ,ponoc norma do BMW , ale tej cyfry G002000 nie ma :/ i teraz nie wiem czy go zalewac czy nie ?????????? a minimum jest przeokrutny ;d
żbik Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 ok myślałem że syntetyk to jest to w takim razie czerwony to jaki mineralny czy syntetyczny? Czerwony to będzie syntetyk. Ja zalewam mineralny Febi M6162. Z tego co widziałem do tej pory to przeważnie czerwony był syntetyk, chociaż nie zawsze bo np. Febi 6161 to jest syntetyk a nie jest czerwony tylko jakby żółty, czy zielony - prawie przeźroczysty.
pajelo Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 dzięki taki tez spróbuje znaleźć.. W każdym bądź razie ma być z tego co rozumiem: zielony, mineralny (obojętnie jaki tak?)
patryk10015 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 ja 3miesiące temu zalewałem febi zielonym w b6 i jak do tej pory jest wszystko wporządku febi powinien być dostępny w większości sklepów motoryzacyjnych
pajelo Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 dzieki, postaram sie dzisiaj tego febiego wlac ;d
patryk10015 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 i jak wymieniasz to warto byłoby przeczyścić za jednym zamachem układ z syfów
bubaS-line Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 panowie nad czym sie tu rozczulac idziecie do salonu podajecie rocznik auta model gosciu wstukuje w kompa i wyskakuje co masz zalac moim zdaniem nie ma co szukac zamiennikow jak sa moze tansze o 10 pln ja mieszkam we francji i tu litr plynu kosztuje 12 euro w salonie wiec mysle ze w polsce nie bedzie drozszy nadmienie jest tylko G 004000 czy cos takiego innego nie ma
patryk10015 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 no tak ale jak wymieniałem płyn nie miałem gdzieś blisko salonu żebym mógł podjechać tak to by był oryginał
pajelo Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Opublikowano 7 Lutego 2012 wlalem juz ten zielony. bylo na wskazniuk minimum takie ze ledwo juz pokazytwalo.. ale zrobilem dolewke jakies 200 po czym na wskazniku pokazalo wiecej niz maks. odstawielem auto zeby sprawdzic na zimnym silniku to samo. to sciagnalem 100 i jest teraz na maks.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się