PeterA4B6 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witajcie, mam taki oto lekki problem. Dzis rano wstalem , o 5:10 poszedlem do auta, odpalilo i bylo ok. Zajechalem do pracy , skonczylem robote, wisadam do autka, lekko z zajaknieciem , ale odpalil ( -13 stopni ) ruszylem, jechalem kawalek , zatrzymalem sie zeby sie wbic na droge, juz probuje ruszyc a tu mi zgasl. Probuje odpalic i nic, rozrusznic sie nie rusza, kontrolki gasna , zostala tylko kontrolka od aku i od recznego hamulca, przekrecam kluczyk i nic nawet nie slychac....poczekalem chwile, probowalme kilka razy poprostu przekreczeac kluczyc i nic , dopiero za jakims moze 20 razem odpalil bez problemu i juz jechalem do domu normalnie. I co to moze byc panowie ? Co sprawdzic ? Bo mam zabezpieczenie w aucie ze jak sie czegos nie wcisnie odpowiednio to auto nie odpali, ale jak sie tego nie wcisnie to kreci i nie odpala ,a tutaj porpostu nic nie bylo slychac. Czy to aku ? Dodam ze przed zima problemu nie bylo wogole, tak to auto zawsze w garazu bylo i odpalilo elegacnko, a oddalem do mechanika auto zeby mi wymienil zwrotnice i juz jak odbieralme auto tak samo mi sie stalo, sam gosc mi mowil ze on tez raz mial problem z odpaleniem auta... i co to moze byc ? On mowil ze to nie aku, a moze to moje zabiezpieczenie sie wiesza. Ale dziwne ze jak sie wiesza t powinien krecic a nie odpalic, a nie wogole nie krecic.
gacekmen1 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Ja kiedys odpalilem auto przejechalem do CPNU zgasilem i od razu probowalem odpalic i juz nie zakrecil , akumulator padl ale w twoim przypadku skoro zakrecil za 20razem to moze rozrusznik , ja nie jestem mechanikiem i nigdy nic nie naprawilem ale tak to wyglada kiedys w Renowce tez mialem przypadek przejechalem 30km zgasilem i juz nie ruszyl a to diesel ? swiece sie nagrzewaja ? sa od nich kontrolki jak przekrecisz kluczykiem ?
PeterA4B6 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 No tak, diesel, swiece sie nagrzewaja i gasna...
gacekmen1 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 a słychac cokolwiek jak przekrecisz kluczyk ? stuk , albo pisk ? (przekrecisz w do fazy odpalania) akmulator bylby niesprawny tylko wtedy gdyby juz nie ruszyl silnika,ale skoro ruszyl za 20razem to pewnie sprawny nagle sie nie naladowal styki mozesz sprobowac przeczyscic i zobacz czy jest bezobslugowy czy obslugowy jak tak sprawdz ilosc elektrolitu to wazne w zime
PeterA4B6 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 Gdzie ona jest ? Jak sie do niej dostac ? Jak stwierdzic, ze jest wadliwa ?
midqard Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Gdzie ona jest ? Jak sie do niej dostac ? Jak stwierdzic, ze jest wadliwa ? musisz sciagnac kierownice i oslony przy nie i wowczas zobaczysz kostke poszukaj w warsztacie tam jest opisane
Spidan Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Albo kostka w stacyjce szaleje na zimnie albo rozrusznik do naprawy.
bogdansky Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 rozrusznik tez będzie podejrzany według mnie
Musashi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 podłącz VAG-a sprawdż czy nie zapisał się błąd niskiego napięcia. no to sobie przemyśl czy zabezpieczenie blokuje rozrusznik ale tym się nie chwal może wieszać się gorący rozrusznik, gdy trochę przestygnie się odblokowuje. ew. przekażnik rozrusznika lub kostka stacyjki.
PeterA4B6 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 ja nic nie napisalem, ze zabezpieczenie blokuje rozrusznik, bo tak nie jest, hmmm logow nie zrobie bo vaga nie mam, wiec pozostaje podjechac do kogos by sprawdzil ten rozrusznik. A jak bedzie blad niskiego napiecia to co to oznacza ? rozrusznik ?>
Musashi Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 ja nic nie napisalem, ze zabezpieczenie blokuje rozrusznik, bo tak nie jest, hmmm logow nie zrobie bo vaga nie mam, wiec pozostaje podjechac do kogos by sprawdzil ten rozrusznik. A jak bedzie blad niskiego napiecia to co to oznacza ? rozrusznik ?> akumulator. trzeba pomierzyć napięcia na klemach w momencie rozruchu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się