Siwy981 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam wszystkich klubowiczów troszkę posiedziałem na forum i poczytałem na temat problemów ale takich jak u mnie nigdzie nie znalazłem lub nie potrafiłem znaleźć a zaczeło się tak wybrałem się z żoną do zakopca na urlop i niunia zaczeła kichać (zimny i ciepły silnik) z dołu ciągnie jak szalona o ile nie wcisne gazu do dechy tylko stopniowo do jakichś 4tys obr potem szarpie strzela w tłumik i tu juz zaczeła mi psuc urlop najgorzej było podczas wyprzedzania bo nie wiadomo kiedy straci moc i przestanie wyprzedzać więc pomyślałem sobie może świece lub fajki więc po drodze do sklepu i zakup nowe świece 150PLN i fajki 200PLN i nic brak poprawy w Zakopcu troszke polatałem i poprawa gaz w podłogę a ona jak szalona do odcinki w siedzenia wgniata ale pogorszyło sie w innej kwestii wsiadam rano odpalam i odsnierzam samochód a on zgasł więc jeszcze raz odpalam i chodzi wsiadam do samochodu wciskam sprzęglo zgasł odpalam wciskam sprzeglo włączam wsteczny ruszać a on zgasł więc ponownie odpalamy tylko ruszamy na większych obrotach i jakoś idzie no ale jak można katowac audi na zimnym silniku 2,5tys obr aby ruszyć proszę o pomoc bo jakoś musze z Zakopca 500 km wrucić pozdrawiam i licze na POMOC
zaku2_88 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 A czy jak go odpalisz gdy jest zimny to wlacza sie tzw. ssanie?
Siwy981 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 chyba by trza było zvagovać o vag-u to ja wiem tylko jestem w obcym miejscu i nie mam gdzie jak wróce do domu to będe vag-ował czekałem na jakieś pomysly co mogę sprawdzić lub gdzie szukac problemu
zaku2_88 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym?
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym? ssanie ????? a tam jest gaźnik ??? bo pierwsze słyszę Siwy981 najpierw VAG, przepływka, przepustnica, cewki, szczelnosc dolotu, N75, czujnik H2O
zaku2_88 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Chodzi mi o tzw. ssanie czyli zwiększona dawka paliwa oraz obroty silnika w celu rozgrzania go.
Siwy981 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2012 Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym? ssanie ????? a tam jest gaźnik ??? bo pierwsze słyszę Siwy981 najpierw VAG, przepływka, przepustnica, cewki, szczelnosc dolotu, N75, czujnik H2O będe w poniedziałek vag-ował dodatkowe objawy dziś wyszły w temp przy poniżej -13 samochód nie pokazuje żadnych wad wszystko chodzi jak należy w trasie jak temperatura wzrosła do -7 wróciły problemy chyba zacznę od sprawdzenia dolotu oraz czujnika temp powietrza w dolocie bo słyszałem że takowy tam jest co o tym myślicie
grzemo Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Prędzej będzie problem ale z czujnikiem cieczy.
szczuraz Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Chodzi mi o tzw. ssanie czyli zwiększona dawka paliwa oraz obroty silnika w celu rozgrzania go. to nie polonez ECU wzbogaca mieszankę przy rozruchu ale nie podnosi obrotów np o 500rpm
zaku2_88 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 O to mi dokladnie choszilo ale nie kazdy zna ten zimny start od strony technicznej jak to sie odbywa dlatego nazwalem to prostymi slowami jak wiekszosc kierowcow.
adrianus Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 pierwszy objaw, czyli przerywanie i kaslanie to mialem jak mi jedna cewka zaniemogla. ale problem ze startem, nie wiem sprawdzaj po kolei co dev. napisal
Siwy981 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 SPRAWDZIŁEM KILKA RZECZY I NIC NASTĘPNE SPRAWDZENIE TO PĄPKA PALIWA KTO WIE JAKIE CIŚNIENIE POWINNA DAWAĆ POMPKA PALIWA W AEB?
Siwy981 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 0.4 MPa wymieniłem filtr paliwa ciśnienie pompka paliwa daje tak jak powinna podmieniłem cewki brak poprawy jeszcze raz sprawdziłem dolot brak jakichkolwiek pęknięć po 10 godz w garażu mam już jej dosyć :wallbash: jutro sprawdzę jeszcze sondę lambde i podmienie przepływkę jeżeli to nnie będzie to :wallbash:
Dev Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 sprawdz w jakim stanie jest przewód gumowy od obudowy filtra powietrza do turbo
Siwy981 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 sprawdz w jakim stanie jest przewód gumowy od obudowy filtra powietrza do turbo sprawdziłem go dokładnie
kristofelus1 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 mam ten sam problem i zaden elektryk tego nie kuma, ale jak doleje benzyny do polowy zbiornika to problem znika, pojawia sie na nowo jak poziom spadnie do 1/4
Dev Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 mam ten sam problem i zaden elektryk tego nie kuma, ale jak doleje benzyny do polowy zbiornika to problem znika, pojawia sie na nowo jak poziom spadnie do 1/4 sprawdz w zbiorniku wężyk którym idzie paliwo do listwy mozliwe że jest tam przeciek, albo pompa zasysa powietrze
Siwy981 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Opublikowano 28 Lutego 2012 więc problem rozwiązany wysrała się przepływka dałem za nią ok 400 zł około półtora roku temu teraz kolejny problem czy zamawiać ASO? Zamiennik? Używka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się