Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problemy z silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich klubowiczów troszkę posiedziałem na forum i poczytałem na temat problemów ale takich jak u mnie nigdzie nie znalazłem lub nie potrafiłem znaleźć

a zaczeło się tak

wybrałem się z żoną do zakopca na urlop i niunia zaczeła kichać (zimny i ciepły silnik)

z dołu ciągnie jak szalona o ile nie wcisne gazu do dechy tylko stopniowo do jakichś 4tys obr potem szarpie strzela w tłumik i tu juz zaczeła mi psuc urlop najgorzej było podczas wyprzedzania bo nie wiadomo kiedy straci moc i przestanie wyprzedzać

więc pomyślałem sobie może świece lub fajki więc po drodze do sklepu i zakup nowe świece 150PLN i fajki 200PLN i nic brak poprawy

w Zakopcu troszke polatałem i poprawa gaz w podłogę a ona jak szalona do odcinki w siedzenia wgniata

ale pogorszyło sie w innej kwestii wsiadam rano odpalam i odsnierzam samochód a on zgasł więc jeszcze raz odpalam i chodzi wsiadam do samochodu wciskam sprzęglo zgasł odpalam wciskam sprzeglo włączam wsteczny ruszać a on zgasł więc ponownie odpalamy tylko ruszamy na większych obrotach i jakoś idzie no ale jak można katowac audi na zimnym silniku 2,5tys obr aby ruszyć

proszę o pomoc bo jakoś musze z Zakopca 500 km wrucić

pozdrawiam i licze na POMOC

Opublikowano

A czy jak go odpalisz gdy jest zimny to wlacza sie tzw. ssanie?

Opublikowano

chyba by trza było zvagovać

Opublikowano

chyba by trza było zvagovać

o vag-u to ja wiem tylko jestem w obcym miejscu i nie mam gdzie jak wróce do domu to będe vag-ował czekałem na jakieś pomysly co mogę sprawdzić lub gdzie szukac problemu

Opublikowano

Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym?

Opublikowano

Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym?

ssanie ????? a tam jest gaźnik ??? bo pierwsze słyszę

Siwy981 najpierw VAG, przepływka, przepustnica, cewki, szczelnosc dolotu, N75, czujnik H2O

Opublikowano

Chodzi mi o tzw. ssanie czyli zwiększona dawka paliwa oraz obroty silnika w celu rozgrzania go.

Opublikowano

Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym?

ssanie ????? a tam jest gaźnik ??? bo pierwsze słyszę

Siwy981 najpierw VAG, przepływka, przepustnica, cewki, szczelnosc dolotu, N75, czujnik H2O

będe w poniedziałek vag-ował

dodatkowe objawy dziś wyszły

w temp przy poniżej -13 samochód nie pokazuje żadnych wad wszystko chodzi jak należy

w trasie jak temperatura wzrosła do -7 wróciły problemy

chyba zacznę od sprawdzenia dolotu oraz czujnika temp powietrza w dolocie bo słyszałem że takowy tam jest

co o tym myślicie

Opublikowano

Chodzi mi o tzw. ssanie czyli zwiększona dawka paliwa oraz obroty silnika w celu rozgrzania go.

to nie polonez ECU wzbogaca mieszankę przy rozruchu ale nie podnosi obrotów np o 500rpm

Opublikowano

O to mi dokladnie choszilo ale nie kazdy zna ten zimny start od strony technicznej jak to sie odbywa dlatego nazwalem to prostymi slowami jak wiekszosc kierowcow.

Opublikowano

pierwszy objaw, czyli przerywanie i kaslanie to mialem jak mi jedna cewka zaniemogla. ale problem ze startem, nie wiem sprawdzaj po kolei co dev. napisal

Opublikowano

SPRAWDZIŁEM KILKA RZECZY I NIC NASTĘPNE SPRAWDZENIE TO PĄPKA PALIWA

KTO WIE JAKIE CIŚNIENIE POWINNA DAWAĆ POMPKA PALIWA W AEB?

Opublikowano

0.4 MPa

Opublikowano

0.4 MPa

wymieniłem filtr paliwa :good:

ciśnienie pompka paliwa daje tak jak powinna :good:

podmieniłem cewki brak poprawy

jeszcze raz sprawdziłem dolot brak jakichkolwiek pęknięć

po 10 godz w garażu mam już jej dosyć :wallbash: :wallbash:

jutro sprawdzę jeszcze

sondę lambde

i podmienie przepływkę

jeżeli to nnie będzie to :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

sprawdz w jakim stanie jest przewód gumowy od obudowy filtra powietrza do turbo

Opublikowano

sprawdz w jakim stanie jest przewód gumowy od obudowy filtra powietrza do turbo

sprawdziłem go dokładnie

Opublikowano

mam ten sam problem i zaden elektryk tego nie kuma, ale jak doleje benzyny do polowy zbiornika to problem znika, pojawia sie na nowo jak poziom spadnie do 1/4

Opublikowano

mam ten sam problem i zaden elektryk tego nie kuma, ale jak doleje benzyny do polowy zbiornika to problem znika, pojawia sie na nowo jak poziom spadnie do 1/4

sprawdz w zbiorniku wężyk którym idzie paliwo do listwy

mozliwe że jest tam przeciek, albo pompa zasysa powietrze

Opublikowano

więc problem rozwiązany wysrała się przepływka dałem za nią ok 400 zł około półtora roku temu

teraz kolejny problem czy zamawiać

ASO?

Zamiennik?

Używka?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...