[B5 AEB] Problemy z silnikiem

    25 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich klubowiczów troszkę posiedziałem na forum i poczytałem na temat problemów ale takich jak u mnie nigdzie nie znalazłem lub nie potrafiłem znaleźć

    a zaczeło się tak

    wybrałem się z żoną do zakopca na urlop i niunia zaczeła kichać (zimny i ciepły silnik)

    z dołu ciągnie jak szalona o ile nie wcisne gazu do dechy tylko stopniowo do jakichś 4tys obr potem szarpie strzela w tłumik i tu juz zaczeła mi psuc urlop najgorzej było podczas wyprzedzania bo nie wiadomo kiedy straci moc i przestanie wyprzedzać

    więc pomyślałem sobie może świece lub fajki więc po drodze do sklepu i zakup nowe świece 150PLN i fajki 200PLN i nic brak poprawy

    w Zakopcu troszke polatałem i poprawa gaz w podłogę a ona jak szalona do odcinki w siedzenia wgniata

    ale pogorszyło sie w innej kwestii wsiadam rano odpalam i odsnierzam samochód a on zgasł więc jeszcze raz odpalam i chodzi wsiadam do samochodu wciskam sprzęglo zgasł odpalam wciskam sprzeglo włączam wsteczny ruszać a on zgasł więc ponownie odpalamy tylko ruszamy na większych obrotach i jakoś idzie no ale jak można katowac audi na zimnym silniku 2,5tys obr aby ruszyć

    proszę o pomoc bo jakoś musze z Zakopca 500 km wrucić

    pozdrawiam i licze na POMOC

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    chyba by trza było zvagovać

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    chyba by trza było zvagovać

    o vag-u to ja wiem tylko jestem w obcym miejscu i nie mam gdzie jak wróce do domu to będe vag-ował czekałem na jakieś pomysly co mogę sprawdzić lub gdzie szukac problemu

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym?

    ssanie ????? a tam jest gaźnik ??? bo pierwsze słyszę

    Siwy981 najpierw VAG, przepływka, przepustnica, cewki, szczelnosc dolotu, N75, czujnik H2O

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Chodzi mi o tzw. ssanie czyli zwiększona dawka paliwa oraz obroty silnika w celu rozgrzania go.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym?

    ssanie ????? a tam jest gaźnik ??? bo pierwsze słyszę

    Siwy981 najpierw VAG, przepływka, przepustnica, cewki, szczelnosc dolotu, N75, czujnik H2O

    będe w poniedziałek vag-ował

    dodatkowe objawy dziś wyszły

    w temp przy poniżej -13 samochód nie pokazuje żadnych wad wszystko chodzi jak należy

    w trasie jak temperatura wzrosła do -7 wróciły problemy

    chyba zacznę od sprawdzenia dolotu oraz czujnika temp powietrza w dolocie bo słyszałem że takowy tam jest

    co o tym myślicie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Chodzi mi o tzw. ssanie czyli zwiększona dawka paliwa oraz obroty silnika w celu rozgrzania go.

    to nie polonez ECU wzbogaca mieszankę przy rozruchu ale nie podnosi obrotów np o 500rpm

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    O to mi dokladnie choszilo ale nie kazdy zna ten zimny start od strony technicznej jak to sie odbywa dlatego nazwalem to prostymi slowami jak wiekszosc kierowcow.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    pierwszy objaw, czyli przerywanie i kaslanie to mialem jak mi jedna cewka zaniemogla. ale problem ze startem, nie wiem sprawdzaj po kolei co dev. napisal

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    SPRAWDZIŁEM KILKA RZECZY I NIC NASTĘPNE SPRAWDZENIE TO PĄPKA PALIWA

    KTO WIE JAKIE CIŚNIENIE POWINNA DAWAĆ POMPKA PALIWA W AEB?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    0.4 MPa

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    0.4 MPa

    wymieniłem filtr paliwa :good:

    ciśnienie pompka paliwa daje tak jak powinna :good:

    podmieniłem cewki brak poprawy

    jeszcze raz sprawdziłem dolot brak jakichkolwiek pęknięć

    po 10 godz w garażu mam już jej dosyć :wallbash: :wallbash:

    jutro sprawdzę jeszcze

    sondę lambde

    i podmienie przepływkę

    jeżeli to nnie będzie to :wallbash: :wallbash:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdz w jakim stanie jest przewód gumowy od obudowy filtra powietrza do turbo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdz w jakim stanie jest przewód gumowy od obudowy filtra powietrza do turbo

    sprawdziłem go dokładnie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mam ten sam problem i zaden elektryk tego nie kuma, ale jak doleje benzyny do polowy zbiornika to problem znika, pojawia sie na nowo jak poziom spadnie do 1/4

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mam ten sam problem i zaden elektryk tego nie kuma, ale jak doleje benzyny do polowy zbiornika to problem znika, pojawia sie na nowo jak poziom spadnie do 1/4

    sprawdz w zbiorniku wężyk którym idzie paliwo do listwy

    mozliwe że jest tam przeciek, albo pompa zasysa powietrze

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    więc problem rozwiązany wysrała się przepływka dałem za nią ok 400 zł około półtora roku temu

    teraz kolejny problem czy zamawiać

    ASO?

    Zamiennik?

    Używka?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    aso najprostrze rozwiazanie ale kosztowne, zamiennik pochodzi ci znowu pol roki i znowu nowa to wyjdzie cie wtedy jak z aso. uzywka musisz trafic na dobry egzemplarz

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    trafiłem używkę i latał tylko 100 km teraz odcieło mi drugi gar myślałem że to cewka świeca lub fajka ale to nie to. Zamieniłem cewkę z pierwszego garu na drugi i nic na drugim garze nie ma iskry więc zamierzam iść po kablu do kompa i szukac jakiegoś załamania lub przerwania obwodu

    jak ktoś ma jakieś pomysły lub przeżył coś takiego proszę propozycje

    dodam że vag nic nie pokazuje brak błędów

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W książce sam naprawiam jest opisane jak sprawdzić czy ECU daje impuls do cewek.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Polecam jakiejś dobrej marki kupić ten moduł. Kupiłem kiedyś na allegro jakiś Brazylijski za 170zł, to działał 2mc :wallbash: Następny kupiłem Boscha i Inter Cars'ie i działa ponad rok i 0 problemów :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy