Siwy981 0 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Witam wszystkich klubowiczów troszkę posiedziałem na forum i poczytałem na temat problemów ale takich jak u mnie nigdzie nie znalazłem lub nie potrafiłem znaleźć a zaczeło się tak wybrałem się z żoną do zakopca na urlop i niunia zaczeła kichać (zimny i ciepły silnik) z dołu ciągnie jak szalona o ile nie wcisne gazu do dechy tylko stopniowo do jakichś 4tys obr potem szarpie strzela w tłumik i tu juz zaczeła mi psuc urlop najgorzej było podczas wyprzedzania bo nie wiadomo kiedy straci moc i przestanie wyprzedzać więc pomyślałem sobie może świece lub fajki więc po drodze do sklepu i zakup nowe świece 150PLN i fajki 200PLN i nic brak poprawy w Zakopcu troszke polatałem i poprawa gaz w podłogę a ona jak szalona do odcinki w siedzenia wgniata ale pogorszyło sie w innej kwestii wsiadam rano odpalam i odsnierzam samochód a on zgasł więc jeszcze raz odpalam i chodzi wsiadam do samochodu wciskam sprzęglo zgasł odpalam wciskam sprzeglo włączam wsteczny ruszać a on zgasł więc ponownie odpalamy tylko ruszamy na większych obrotach i jakoś idzie no ale jak można katowac audi na zimnym silniku 2,5tys obr aby ruszyć proszę o pomoc bo jakoś musze z Zakopca 500 km wrucić pozdrawiam i licze na POMOC Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaku2_88 0 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 A czy jak go odpalisz gdy jest zimny to wlacza sie tzw. ssanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdansky 0 Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 chyba by trza było zvagovać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy981 0 Posted January 28, 2012 Author Share Posted January 28, 2012 chyba by trza było zvagovać o vag-u to ja wiem tylko jestem w obcym miejscu i nie mam gdzie jak wróce do domu to będe vag-ował czekałem na jakieś pomysly co mogę sprawdzić lub gdzie szukac problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaku2_88 0 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym? ssanie ????? a tam jest gaźnik ??? bo pierwsze słyszę Siwy981 najpierw VAG, przepływka, przepustnica, cewki, szczelnosc dolotu, N75, czujnik H2O Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaku2_88 0 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Chodzi mi o tzw. ssanie czyli zwiększona dawka paliwa oraz obroty silnika w celu rozgrzania go. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy981 0 Posted January 28, 2012 Author Share Posted January 28, 2012 Nie odpowiedzialeś czy masz ssanie na zimnym? ssanie ????? a tam jest gaźnik ??? bo pierwsze słyszę Siwy981 najpierw VAG, przepływka, przepustnica, cewki, szczelnosc dolotu, N75, czujnik H2O będe w poniedziałek vag-ował dodatkowe objawy dziś wyszły w temp przy poniżej -13 samochód nie pokazuje żadnych wad wszystko chodzi jak należy w trasie jak temperatura wzrosła do -7 wróciły problemy chyba zacznę od sprawdzenia dolotu oraz czujnika temp powietrza w dolocie bo słyszałem że takowy tam jest co o tym myślicie Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzemo 0 Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Prędzej będzie problem ale z czujnikiem cieczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczuraz 7 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Chodzi mi o tzw. ssanie czyli zwiększona dawka paliwa oraz obroty silnika w celu rozgrzania go. to nie polonez ECU wzbogaca mieszankę przy rozruchu ale nie podnosi obrotów np o 500rpm Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaku2_88 0 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 O to mi dokladnie choszilo ale nie kazdy zna ten zimny start od strony technicznej jak to sie odbywa dlatego nazwalem to prostymi slowami jak wiekszosc kierowcow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianus 0 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 pierwszy objaw, czyli przerywanie i kaslanie to mialem jak mi jedna cewka zaniemogla. ale problem ze startem, nie wiem sprawdzaj po kolei co dev. napisal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy981 0 Posted February 22, 2012 Author Share Posted February 22, 2012 SPRAWDZIŁEM KILKA RZECZY I NIC NASTĘPNE SPRAWDZENIE TO PĄPKA PALIWA KTO WIE JAKIE CIŚNIENIE POWINNA DAWAĆ POMPKA PALIWA W AEB? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 0.4 MPa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy981 0 Posted February 23, 2012 Author Share Posted February 23, 2012 0.4 MPa wymieniłem filtr paliwa ciśnienie pompka paliwa daje tak jak powinna podmieniłem cewki brak poprawy jeszcze raz sprawdziłem dolot brak jakichkolwiek pęknięć po 10 godz w garażu mam już jej dosyć :wallbash: jutro sprawdzę jeszcze sondę lambde i podmienie przepływkę jeżeli to nnie będzie to :wallbash: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 sprawdz w jakim stanie jest przewód gumowy od obudowy filtra powietrza do turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy981 0 Posted February 23, 2012 Author Share Posted February 23, 2012 sprawdz w jakim stanie jest przewód gumowy od obudowy filtra powietrza do turbo sprawdziłem go dokładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristofelus1 0 Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 mam ten sam problem i zaden elektryk tego nie kuma, ale jak doleje benzyny do polowy zbiornika to problem znika, pojawia sie na nowo jak poziom spadnie do 1/4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 mam ten sam problem i zaden elektryk tego nie kuma, ale jak doleje benzyny do polowy zbiornika to problem znika, pojawia sie na nowo jak poziom spadnie do 1/4 sprawdz w zbiorniku wężyk którym idzie paliwo do listwy mozliwe że jest tam przeciek, albo pompa zasysa powietrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy981 0 Posted February 28, 2012 Author Share Posted February 28, 2012 więc problem rozwiązany wysrała się przepływka dałem za nią ok 400 zł około półtora roku temu teraz kolejny problem czy zamawiać ASO? Zamiennik? Używka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now