Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Silnik pracuje na trzech cylindrach, pomocy!!!


Szymonss

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

kurcze moje auto po raz pierwszy mnie zawiodło i bardzo zmartwiło..

Jechałem jak zwykle, 3000 obrotów było i silnik wskoczył w stan awarii, znam temat bo miałem tak bardzo często przed czyszczeniem turba.

Wszystko było fajnie dopóki nie stanąłem, silnik jakby chodził bez któregoś z tłoków, telepie jak wściekły i chmura niebieska za mną...

Po kilku k...ach w powietrze dojechałem na stację i zgasiłem silnik. Pierwsza myśl-turbina puściła olej, ale zdjąłem wąż od ssania, łopatki całe, sztanga chodzi (turbo czyszczone 2 miesiące temu). Co jeszcze powoduje takie objawy????? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie bez kosztownej naprawy się nie obejdzie.a takie niezawodne miały być 1.9.cóż ja też w swój niezawodny diesel wpakowałem ponad 7tys.bierz do mechanika sprawdzaj ciśnienie a jak nie to głowica do góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to samo mi po głowie chodzi...

Silnik juz wiadomo swoje przeszedł ale odkąd go mam nie oszczędzałem , wszystko najlepsze kupowałem i ot jaka wdzięczność...

Z mechanikiem już jestem umówiony, ciekawe ile krzyknie.. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mechanikiem już jestem umówiony, ciekawe ile krzyknie.. :wallbash:

Mam nadzieje ze masz dobrego mechanika i sprawdzonego... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od sprawdzenia, ( po wykreceniu - lub poluzowaniu swiec zarowych) latwosc obracania walem korbowym. jezeli nie zauwazysz nic niepokojacego sprawdz kompresje.

sprawdz bledy VAG-iem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok ok 100zł(jakbys chcial to akurat mam w BDB stanie),uszczelka pod glowica,miske,kolektory-300zł.Planowanie glowicy(i ewentualnie,wymiana zaworow szlifowanie gniazd,wymiana prowadnic)moze byc 50zł moze byc 400-500,jak masz wyjechany to rozrzad-300-400.Sruby do glowicy tylko kup ori a nie zamiennikił,poniewaz sa za twarde-100zł.Generalnie mozesz w tysiacu sie nie zmiescic. Do tego olej+filtr=150zł

Do tego musisz doliczyc wymiane.I albo brniesz w to albo kupujesz drugi slupek goly za 800zł mozna dostac i nie martwisz sie glowicami,tylko jakis z gwarancja,najlepiej jakbys mogl odpalic go jeszcze na samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ Kolego, że Twój piętnastoletni diesel raczej nie ma przebiegu rzędu 200 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pie..le audi, mam to w pupie, człowiek wali kasy ile może i taki efekt??

To ja już wole fiata

:polew: :polew: :polew: kupuje diesla z przebiegiem 500tys, a gada jakby mial nowke z salonu,uzywane to ryzyko,niewazne jaka marka zawsze moze cos pojsc nie tak,nigdy nie wiesz jak przed toba ktos uzytkowal to auto.powodzenia :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj cynka co było bo opcji jest wiele.

Co do wypowiedzi Szymonssa to zastanów sie co ty piszesz!!! ile Ty tej kasy tam wpompowałeś??? Co do fiatów to troche kiepski przykład a jezeli sie tak upierasz to kumpel ma nówke FIACIORA przelot 1500km i - 15*C i nie odpala :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pie..le audi, mam to w pupie, człowiek wali kasy ile może i taki efekt??

To ja już wole fiata

Zauważ Kolego, że Twój piętnastoletni diesel raczej nie ma przebiegu rzędu 200 tys km.

podisuje sie pod tym.

przy 400-500kkm mozna sie spodziewac roznych awarii. to przewaznie kraniec zywotnosci alternatora, rozrusznika, pompy wtryskowej, turbiny itp.

co nie swiadczy zle o marce ani producencie. zwyczajnie, wszystko sie zuzywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...