Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów, turbo AWX, przymiarka do chipa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jest ok

Opublikowano

Rob moda.

EGR zaslepiony ?

Opublikowano

na moje to jest nieszczelnosc drobna w dolocie i to raczej na 99,9%

Opublikowano

na moje to jest nieszczelnosc drobna w dolocie i to raczej na 99,9%

po czym to wnioskujesz?ja nie widze nic
Opublikowano

EGR nie działa od momentu kupna przeze mnie auta (05.2009), cały czas jest błąd 01265, ale się nim nie przejmuję. Dolot jeszcze posprawdzam :)

Opublikowano

Troche jakby za duze wskazania przeplywki w stosunku do doladowania

Opublikowano

Na 99,9 % to nieszczelnosci zadnej nie ma :)

Opublikowano

Troche jakby za duze wskazania przeplywki w stosunku do doladowania

chodzi ci o ten poczatek ?ze jest wiecej masy zmierzonej,to z powodu wiekszego doladowania.

ja u siebie mam wartosc 1250mg przez caly czas 003

Opublikowano

ale dolot moze sprawdzic i podociskac opaski :wink4:[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 21:03_________________________________________________

Troche jakby za duze wskazania przeplywki w stosunku do doladowania

chodzi ci o ten poczatek ?ze jest wiecej masy zmierzonej,to z powodu wiekszego doladowania.

ja u siebie mam wartosc 1250mg przez caly czas 003

nie nie o to mi chodzi

Przemik akurat natknalem sie na twoj watek,i zobaczylem ze logi masz tez na turbo awx,czyli pompuje na gorze wiecej niz seryjny afn porownaj do tego loga:

http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53794.html

Opublikowano

No moja przeplywka swoje juz przeleciała. :)

Nie ma co szukac dziury w doopce. :wink4:

Opublikowano

Rzućcie, proszę, okiem na nowe logi. W aucie został wymieniony kompletny rozrząd, bebechy alternatora i parę innych rzeczy. Zaraz po wymianie (2 tygodnie temu) kontrolka ładowania gasła dopiero po lekkiej przegazówce i pojawiał się błąd 01117 (dał się skasować). Teraz kontrolka gaśnie normalnie, jednak ów błąd jest cały czas i nie można go usunąć. Dodatkowo mam wrażenie, że co kilka-kilkanaście sekund motorem minimalnie zatrzęsie (na jałowym). Logi statyczne powinny wystarczyć:

Statyczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74278.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74281.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74279.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74280.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74277.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74283.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74282.html

BS:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74284.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74285.html

Opublikowano

W tych logach nie widac nic złego.

Co do błedu... pozostaje Ci sprawdzic dokladnie styki i okablowanie do alternatora.

Regulator napięcia byl zmieniany ?

Opublikowano

Regulator był zmieniany, ale na jakiś zamiennik. A te mocno skaczące wartości w 004 nie są powodem do niepokoju?

Opublikowano

Ostatnio zauważyłem, że po odpaleniu (nie ważne czy zimny, czy ciepły) auto puszcza szarego bąka. Tak coś mi się kojarzy, że pierwszy raz zaobserwowałem to po wymianie uszczelek pod deklem i nastawnikiem (jakieś 2 miesiące temu). Wcześniej nie odnotowałem podobnych objawów. Może te delikatne drgania i kopcenie po odpaleniu mają jakąś wspólną przyczynę? Dodam tylko, że auto jeździ tylko na Vervie.

---------- Post dopisany 14-04-2012 at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2012 at 20:23 ----------

Witam ponownie. Rzucam Wam na pożarcie kolejną porcję logów. Niestety regularnie zaczęły pojawiać się notlaufy. Zamontowałem wskaźnik doładowania i zauważyłem, że podczas każdego przyśpieszania sprężarka ładuje o wiele za dużo (dobrze, że jest z AWX). O PSJ nie ma mowy, sztanga chodzi sprężyście. Z błędów to standardowy 575. Przy okazji przypomnę się z problemem delikatnego kopcenia opisanym w poście powyżej.

Oto logi:

Statyczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80843.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80842.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80846.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80847.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80849.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80848.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80845.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80844.html

BS:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80851.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80850.html

Dynamiczne:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80852.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80856.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80857.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80853.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80854.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80855.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80858.html (kilka prób pod rząd)

Opublikowano

Skad masz tą spręzarke ?

Opublikowano

Kupiłem używaną od kolegi z forum. W pierwszych logach pracowała bardzo dobrze, może to N75?

Opublikowano

Czysciłes przed załozeniem?? ... byla rozbierana ?

Opublikowano

Nie była rozbierana.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...