Ossek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Witam. Po wymianie na turbo z AWX auto dwa razy złapało notlaufa (00519). Sztanga chodzi płynnie, przyspiesza równomiernie. Oto logi: statyczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70468.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70470.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70471.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70473.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70472.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70469.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70474.html BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70477.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70476.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70475.html dynamiczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70486.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70490.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70487.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70491.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70485.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70488.html 011 (x3) - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_70489.html Z góry dziękuję.
vauxhall95 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 na moje to jest nieszczelnosc drobna w dolocie i to raczej na 99,9%
Piotrek98igo Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 na moje to jest nieszczelnosc drobna w dolocie i to raczej na 99,9% po czym to wnioskujesz?ja nie widze nic
Ossek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2012 EGR nie działa od momentu kupna przeze mnie auta (05.2009), cały czas jest błąd 01265, ale się nim nie przejmuję. Dolot jeszcze posprawdzam
vauxhall95 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Troche jakby za duze wskazania przeplywki w stosunku do doladowania
przemik Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Na 99,9 % to nieszczelnosci zadnej nie ma
Piotrek98igo Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Troche jakby za duze wskazania przeplywki w stosunku do doladowania chodzi ci o ten poczatek ?ze jest wiecej masy zmierzonej,to z powodu wiekszego doladowania.ja u siebie mam wartosc 1250mg przez caly czas 003
vauxhall95 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 ale dolot moze sprawdzic i podociskac opaski [br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 21:03_________________________________________________ Troche jakby za duze wskazania przeplywki w stosunku do doladowania chodzi ci o ten poczatek ?ze jest wiecej masy zmierzonej,to z powodu wiekszego doladowania.ja u siebie mam wartosc 1250mg przez caly czas 003 nie nie o to mi chodzi Przemik akurat natknalem sie na twoj watek,i zobaczylem ze logi masz tez na turbo awx,czyli pompuje na gorze wiecej niz seryjny afn porownaj do tego loga: http://vaglog.rtnet.pl/przemik_53794.html
przemik Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 No moja przeplywka swoje juz przeleciała. Nie ma co szukac dziury w doopce.
Ossek Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Rzućcie, proszę, okiem na nowe logi. W aucie został wymieniony kompletny rozrząd, bebechy alternatora i parę innych rzeczy. Zaraz po wymianie (2 tygodnie temu) kontrolka ładowania gasła dopiero po lekkiej przegazówce i pojawiał się błąd 01117 (dał się skasować). Teraz kontrolka gaśnie normalnie, jednak ów błąd jest cały czas i nie można go usunąć. Dodatkowo mam wrażenie, że co kilka-kilkanaście sekund motorem minimalnie zatrzęsie (na jałowym). Logi statyczne powinny wystarczyć: Statyczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74278.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74281.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74279.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74280.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74277.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74283.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74282.html BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74284.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_74285.html
przemik Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 W tych logach nie widac nic złego. Co do błedu... pozostaje Ci sprawdzic dokladnie styki i okablowanie do alternatora. Regulator napięcia byl zmieniany ?
Ossek Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Regulator był zmieniany, ale na jakiś zamiennik. A te mocno skaczące wartości w 004 nie są powodem do niepokoju?
Ossek Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ostatnio zauważyłem, że po odpaleniu (nie ważne czy zimny, czy ciepły) auto puszcza szarego bąka. Tak coś mi się kojarzy, że pierwszy raz zaobserwowałem to po wymianie uszczelek pod deklem i nastawnikiem (jakieś 2 miesiące temu). Wcześniej nie odnotowałem podobnych objawów. Może te delikatne drgania i kopcenie po odpaleniu mają jakąś wspólną przyczynę? Dodam tylko, że auto jeździ tylko na Vervie. ---------- Post dopisany 14-04-2012 at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany 24-03-2012 at 20:23 ---------- Witam ponownie. Rzucam Wam na pożarcie kolejną porcję logów. Niestety regularnie zaczęły pojawiać się notlaufy. Zamontowałem wskaźnik doładowania i zauważyłem, że podczas każdego przyśpieszania sprężarka ładuje o wiele za dużo (dobrze, że jest z AWX). O PSJ nie ma mowy, sztanga chodzi sprężyście. Z błędów to standardowy 575. Przy okazji przypomnę się z problemem delikatnego kopcenia opisanym w poście powyżej. Oto logi: Statyczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80843.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80842.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80846.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80847.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80849.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80848.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80845.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80844.html BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80851.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80850.html Dynamiczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80852.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80856.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80857.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80853.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80854.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80855.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ossek_80858.html (kilka prób pod rząd)
Ossek Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Kupiłem używaną od kolegi z forum. W pierwszych logach pracowała bardzo dobrze, może to N75?
przemik Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Czysciłes przed załozeniem?? ... byla rozbierana ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się