piotrsob1 277 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 No dalej to już wróżenie z fusów, zrób porządną diagnostykę ( logi ) :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 dokładnie, przede wszystkim logi jak zachowuje się turbo i N75 wtedy będzie wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 na III biegu już jest wszystko git i rwie cały czas od dołu do góry zrobie logi jak warunki pogodowe na to pozwolą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 pompki w jakim stanie masz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 szczerze mówiąc nie wiem niedawno miałem problem z turbiną bo kierownice byłe zapieczone i robiłem logi to nikt nic nie pisał że coś z nimi nie tak Ok wrzucam logi Statyczne i BS Statyczne Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72940.html Grupy: 007,023 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72938.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72939.html Grupy: 013,018 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72941.html BS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72943.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_72942.html Dynamiczne wrzucę wiecczorem Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_73020.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_73019.html zrobiłem też na II biegu : Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_73021.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/Krzysiekcalibra_73022.html czy widzi ktoś tam coś niepokojącego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 cos sie wyjasnilo z twoim problemem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Chirurg 2 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Siema A masz moze ASR? Ja niestety mam to dziadostwo co niby ma zapobiegać zerwaniu kół przy ruszaniu. Ale jak za bardzo dam w palnik to tak potrafi zamulić ze prawie zgasić silnik i zatrzymać auto np w połowie skrzyżowania. Masakra. Bardzo niebiezpieczne dziadostwo. Na szczęście mam przycisk który wyłącza to badziewie. Ale po kolejnym zapaleniu znów sie z automatu załącza i trza je wyłączyć za kazdym razem. Ja właśnie bym to obstawił jak masz ASR? Pozdro ZC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiekcalibra 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Ja ma ESP ale to napewno nie od tego bo jak wyłączam ESP to jest to samo w logach ponoć coś wychodzi nie tak z EGR więc go zaślepie i zobacze czy to coś pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scholl22 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Nie cieknie ci pompa vacum? Sprawdź pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 no troszke cieknie z wezyka ---------- Post dopisany at 01:13 ---------- Poprzedni post napisany at 01:12 ---------- mi tez z egr cos nie tak wychodzilo i z przeplywka. Egr juz zaslepiony, przemplywka wylaczona ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scholl22 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 POdobne objawy były u kolegi .Wymienił pompę vacum i pomogło. Nie wiem co w twoim przypadku może być odpowiedzialne za to przymulenie. Odpisz jak znajdziesz przyczynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 po zaslepieniu egr i wylaczeniu przeplywki wszystko wrocilo do normy. Zobacze na jak dlugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się