aaaPablo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Witam. Od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem auta (nie gra roli czy mróz, czy ciepło). Jak już odpali, to z rury wali biała chmura, potrafi też przez moment zaraz po uruchomieniu troszkę nierówno pracować. Zaczęło się to w zasadzie, po wymianie rozrządu. Wymieniałem też wszystkie filtry, olej, wtryskiwacze i świece. Dodatkowo zaobserwowałem wzrost spalania. Dochodzi do 10 litrów (w mieszanym). Proszę o porady.
pieciajek Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Kto wymieniał rozrząd, jakie końcówki wtrysków założyłeś i czy przy wymianie rozrządu ktoś ruszał pompę wtryskową?
aaaPablo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 Końcówki używki z forum, ale sprawdzane u pompiarza. Pompa raczej musiała być ruszona, bo wogóle to cały silnik był wymieniany. Po wymianie silnika (oprócz tego że nowy rozrząd był założony-robił to mechanior który już raz mi wymieniał rozrząd i wogóle u niego głównie auto było robione zawsze, tyle że nie bardzo ostatnio się przykłada do roboty) okazało się, że świece są do niczego, no i wyszła przy okazji sprawa lejących wtrysków z mojego starego silnika więc kupiłem inne, bo regeneracja oberwałaby mi kieszeń.
wiktorsam Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Kąt wtrysku do kontroli to podstawa. Generalnie bez logów się nie obejdzie, warto sprawdzić czujnik temperatury.
aaaPablo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 Też mi ten kąt wtrysku chodzi po głowie
aaaPablo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2012 Co najmniej statyczne... Postaram się tylko będę potrzebował pomocy w realizacji. Dzięki.
aaaPablo Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 Witam. Logi zrobione. Nie wiem czy mogę umieścić tu?? Czy w diagnostyce vag?? ---------- Post added at 13:51 ---------- Previous post was at 13:49 ---------- Log (0 - 003) Log (1 - 004) Log (2 - 011) Log (3 - 000)
pawelone28 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 kąt masz mocno za wcześnie log 3 nie widze czy to było w bs robione druga pozycja od lewej masz 98 a powinno być ok 51
Jay_Z Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Powiedzcie mi tak przy okazji. Czy lekko przestawiony kąt wtrysku tzn aktualnie koło 60 może mieć wpływ na spalanie?
pawelone28 Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Powiedzcie mi tak przy okazji. Czy lekko przestawiony kąt wtrysku tzn aktualnie koło 60 może mieć wpływ na spalanie? tak mała odchyłka niema żadnego znaczenia na spalanie ale na odpalanie ma
aaaPablo Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Opublikowano 20 Marca 2012 przestawiony rozrzad Tzn.?? Co teraz oprócz kąta wtrysku do ustawienia?
pme Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 najpierw sprawdż rozrząd potem kąt wtrysku potem logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się