aaaPablo 0 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Witam. Od jakiegoś czasu mam problemy z odpaleniem auta (nie gra roli czy mróz, czy ciepło). Jak już odpali, to z rury wali biała chmura, potrafi też przez moment zaraz po uruchomieniu troszkę nierówno pracować. Zaczęło się to w zasadzie, po wymianie rozrządu. Wymieniałem też wszystkie filtry, olej, wtryskiwacze i świece. Dodatkowo zaobserwowałem wzrost spalania. Dochodzi do 10 litrów (w mieszanym). Proszę o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Kto wymieniał rozrząd, jakie końcówki wtrysków założyłeś i czy przy wymianie rozrządu ktoś ruszał pompę wtryskową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Końcówki używki z forum, ale sprawdzane u pompiarza. Pompa raczej musiała być ruszona, bo wogóle to cały silnik był wymieniany. Po wymianie silnika (oprócz tego że nowy rozrząd był założony-robił to mechanior który już raz mi wymieniał rozrząd i wogóle u niego głównie auto było robione zawsze, tyle że nie bardzo ostatnio się przykłada do roboty) okazało się, że świece są do niczego, no i wyszła przy okazji sprawa lejących wtrysków z mojego starego silnika więc kupiłem inne, bo regeneracja oberwałaby mi kieszeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Kąt wtrysku do kontroli to podstawa. Generalnie bez logów się nie obejdzie, warto sprawdzić czujnik temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Też mi ten kąt wtrysku chodzi po głowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danu44 4 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Co najmniej statyczne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Co najmniej statyczne... Postaram się tylko będę potrzebował pomocy w realizacji. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Witam. Logi zrobione. Nie wiem czy mogę umieścić tu?? Czy w diagnostyce vag?? ---------- Post added at 13:51 ---------- Previous post was at 13:49 ---------- Log (0 - 003) Log (1 - 004) Log (2 - 011) Log (3 - 000) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 kąt masz mocno za wcześnie log 3 nie widze czy to było w bs robione druga pozycja od lewej masz 98 a powinno być ok 51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 przestawiony rozrzad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jay_Z 0 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Powiedzcie mi tak przy okazji. Czy lekko przestawiony kąt wtrysku tzn aktualnie koło 60 może mieć wpływ na spalanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelone28 0 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Powiedzcie mi tak przy okazji. Czy lekko przestawiony kąt wtrysku tzn aktualnie koło 60 może mieć wpływ na spalanie? tak mała odchyłka niema żadnego znaczenia na spalanie ale na odpalanie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 przestawiony rozrzad Tzn.?? Co teraz oprócz kąta wtrysku do ustawienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pme 0 Opublikowano 20 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 najpierw sprawdż rozrząd potem kąt wtrysku potem logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się