tomek80A4 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Proszę o analizę logów... Moje pierwsze log'owanie http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70778.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70779.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70780.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70781.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70782.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70783.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70784.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70785.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70786.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70787.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70788.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70789.html http://vaglog.rtnet.pl/kawatomasz_70790.html pozdrawiam
Sztomel Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Tak na szybko to : - dawka ustawiona wysoko (chyba, że tak chciałeś), - 81*C to ciut mało jak na rozgrzany silnik - termostat zaczyna przepuszczać, - nieszczelność w dolocie (zbyt wysoka wartość masy zasysanego powietrza w stosunku do wartości ciśnienia doładowania), - korekcja na 4 cylindrze dość wysoka.
tomek80A4 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 Tak na szybko to : - dawka ustawiona wysoko (chyba, że tak chciałeś), - 81*C to ciut mało jak na rozgrzany silnik - termostat zaczyna przepuszczać, - nieszczelność w dolocie (zbyt wysoka wartość masy zasysanego powietrza w stosunku do wartości ciśnienia doładowania), - korekcja na 4 cylindrze dość wysoka. - dawki (rozumiem na biegu jałowym) nie ruszałem, więc powinna być 3-9mg, Tak?? - było troszkę mroźno to pewnie dlatego - tą nieszczelność gdzie dokładnie szukać?? - odnośnie korekcji, to zalałem liqui moli do czyszczenia wtrysków, nie wiem czy pomoże, czy spróbować zamienić wtryski 1 z 4?? A pozostałe elementy motorowni jak tam?
Sztomel Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Optymalna dawka to granice około 3,2-3,5 mg/skok, zimno może być ale silnik i tak powinien trzymać temperaturę roboczą w granicach 90*C po rozgrzaniu, nieszczelności musisz szukać pomiędzy turbosprężarką a kolektorem ssącym (najczęściej pękają krótkie gumowe łączniki w dolocie, zwłaszcza od spodu więc można łatwo to przeoczyć), możesz podmienić wtryskiwacze miejscami - będzie widać czy to wina słąbszej kompresji na 4 cylindrze czy też korekcja pójdzie za wtryskiem. Wartości w pozostałych logach są OK.
tomek80A4 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Dawkę zmieniłem Dolot przeglądnąłem, podociągałem opaski opaski, był malutki luz między łączeniem obudowy filtra powietrza i przepływki. (czy to może mieć wpływ) Logi (003 dyn i 011 dyn) ponownie zrobię w tygodniu Wtryskami się zajmę jak się troszkę ociepli Ale pytanie odnośnie aktualnego logu 011 dyn po przekroczeniu ok 3400 widać, że turbina troszkę mniej ładuje i w aucie też mam takie odczucie, co z tym???
Sztomel Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Dolot przeglądnąłem...był malutki luz między łączeniem obudowy filtra powietrza i przepływki. (czy to może mieć wpływ) To nie ma wpływu na Twoje logi. Musisz jeszcze raz ale tym razem bardzo szczegółowo posprawdzać węże dolotu pomiędzy turbo a kolektorem ssącym - musi być nieszczelność. Jak ją usuniesz to wtedy zloguj dynamicznie grupę 010 i będzie widać jak wtedy turbo pompuje. Teraz zaniża wartość ciśnienia doładowania bo powietrze ucieka przez nieszczelność i czujnik G71 dlatego mierzy mniej ciśnienia a za to G70 mierzy zbyt dużo powietrza. Wjedź autem na kanał jeśli masz takowy, druga osoba niech na rozgrzanym silniku wciska cyklicznie pedał gazu w podłogę a Ty w tym czasie obmacaj wszystkie elementy dolotu od dołu a potem od góry - w ten sposób szybciej znajdziesz pęknięty wąż. Popatrz też za śladami wycieku oleju z węży - tam powinna być nieszczelność.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się