Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Ciężko pali Octavia na zimnym


rafalx11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z paleniem na zimno w Skoda Octavia 2002 r. 1.9 Tdi 90 KM . Wiec podczas porannego palenia samochód przez kilka chwil przebiera a po momencie jest już normalnie . Za każdym razem tak jak silnik jest zimny . Nie pomogła wymiana filtra paliwa , świece też są sprawne . Może się wtrysk wieszać czy coś innego to będzie ? Auto ma przebieg 155 000 i jest dosyć zadbane , garażowane w blaszaku .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostanio wymieniając świece w oplu spotkałem sie z przypadkiem że próbówka pokazywała wszystkie świece sprawne a po wykręceniu i podłączeniu na krótko jedna byłą spalona, Kąt wtrysku ustawiony prawidłowo.teraz większosć klekotów przy -15 zaczyna mieć problem,y z odpalaniem ważny jest dobry akumulator i rozrusznik świece kąt wtrysku i dobra ropka oraz dawka paliwa i stan pompy wtryskowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski się nie wieszają bo by nie zapalił wogule ,

sprawdź kąt wtrysku , a najlepiej komplet logów

pozatym auto 10lat , jesteś pewny stanu licznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No akumulator jest dobry , a rozrząd był wymieniany w tamtym roku i wtedy nie było problemów , dopiero tak od miesiąca jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciąg jeszcze świece i sprawdź każdą z osobna i czy prąd dochodzi do nich

również czy świece są tej samej marki

nastepnie kąt wtrysku , dawkę rozruchową , a najlepiej to jeszcze kompresię na każdym z cylindrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No akumulator jest dobry , a rozrząd był wymieniany w tamtym roku i wtedy nie było problemów , dopiero tak od miesiąca jest

ja miałem podobnie i miałem świece jebniętą
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diś sprawdzę świece ale bede miał problem z kąt wtrysku , dawkę rozruchową , a najlepiej to jeszcze kompresię na każdym z cylindrów jak to najprościej sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie podepne sie pod temat sprawdzalem dzis swiece zarowe probowka tj podlaczylem ja do plusa i przykladalem do kazdej na pierwszej zaroweczka palila a na pozostalych trzech nic :blink: czy jest to mozliwe aby na jednej swiecy odpalala przy -12 stopni? jak panowie jeszcze ja mozna sprawdzic bez wykrecania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiasz miernik na pomiar rezystancji. Jeden kabel przykładasz do masy, np silnik, klema - itp. drugi kabel od miernika przykładasz do każdej świecy i mierzysz rezystancje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie z ciekawosci wypiolem wtyczki z dwoch swiec po czym wsiadam odpalam normalnie :blink: i nic sie nie dzieje chodzi jak zwykle ... a rezystancja ile powinna wynosic? naczytalem sie juz postow o zrywajacych sie swiecach w poprzednim golfie 1.9d wziolem klucz odkrecilem i tyle tylko ze tam byly krotkie swiece ale konstrukcja zapewne jest taka sama i uzyte materialy prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...