piotr26a4 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam ostatnio zobaczyłem w mojej a4 że przednia opona od strony pasażera jest dość mocno zjechana od środka od strony kierowcy minimalnie co to może być za przyczyna dodam jeszcze że cała geometria była robiona jakieś półtora roku temu. auto prowadzi się ok nie słychać żadnych stuków niby wszystko jest ok. Z góry dzięki za pomoc
jezer Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 kolego musisz zacząć od sprawdzenia zbierzności.
Arturoo Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 zbieżność do sprawdzenia i przy okazji zawieszenie
tomaszstn Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Tylko zacznij od sprawdzenia całego zawieszenia a potem dopiero na zbieżność abyś 2x nie płacił. Ustawisz zbieżność a okaże się że masz coś jeszcze uwalone to kasa pójdzie w błoto.
mar_92 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Tylko zacznij od sprawdzenia całego zawieszenia a potem dopiero na zbieżność abyś 2x nie płacił. Ustawisz zbieżność a okaże się że masz coś jeszcze uwalone to kasa pójdzie w błoto. myślę ze jak będą luzy, to mu powie ten co będzie miał ustawiać
burus2 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 jak przedmówcy piszą , a furka leży na glebie :gwizdanie:
piotr26a4 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Ok dzięki za pomoc wszystko posprawdzam i dopiero geometria :>
piotr26a4 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Na stacji powiedzieli że ok więc pojechałem na zbieżność i powiedział że prawy dolny tylny i przedni do wymiany w jednym sworzeń w drugim tuleja oraz dwie końcówki drążków. I jak tu wierzyć diagnostom mało tego byłem na trzech stacjach i na żadnej nic nie znaleźli Zaraz po świętach planuję założyć nowe kości i jazda...
tomaszstn Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Bo na stacji mało który ogarnia wielowahacz. Lepiej breszką dokładnie sprawdzić. Jak wymienisz i zrobisz zbieżność będzie ok
piotr26a4 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Tak też myślę ---------- Post dopisany 30-04-2012 at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany 04-04-2012 at 12:36 ---------- Wymieniłem cały kpl. wszystko nowiutkie zrobiłem geometrie i mam nadzieję że będzie gicio...
lapek85 Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Bo na stacji mało który ogarnia wielowahacz. Lepiej breszką dokładnie sprawdzić. Jak wymienisz i zrobisz zbieżność będzie ok przecież ten zawias to co 3 diesel w naszym kraju ma, a oni jeszcze tego nie ogarniają? :polew:
tomaszstn Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 I to jest właśnie bardzo dziwne. Ja też spotkałem się z kilkoma mechaniorami którzy nie mieli pojęcia jak to sprawdzić, wszyscy mówili że wszystko ok a po rozebraniu okazało się że dwie tuleje były do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się