witux Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Jak w temacie. Gaśnie mi za niecałą minutę. Dzieje się to na benzynie i na gazie. Instalacja gazowa sekwencyjna. Audi A4 1995r, Silnik AAH 2.8. Ostatnio miałem drobny remont > http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=234538.msg2800750#msg2800750 Ponad to wymieniłem: Termostat, filtry, świece, kable zapłonowe. Wczoraj podłączyłem VAG'a i wywaliło to: Wydaje mi się że albo czujnik temperatury płynu, który podaje sygnał do ECU siadł bo czym auto bardziej rozgrzane to bardziej się dławi. Albo przepływomierz lub któraś sonda. Nie wiem do czego się dobrać.
toniu84 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 P1106 Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S2) – napięcie za niskie – przeciek powietrza - cokolwiek to znaczy
tomaszstn Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 17514 - P1106 446A Sonda Lambda 1, bank 2 - niskie napięcie/nieszczelność/zwarcie grzałki do plusa ja znalazłem coś takiego [br]Dopisany: 03 Luty 2012, 00:16_________________________________________________wygląda na to że coś z sondą
witux Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Widzę, że VAG to za mało by zdiagnozować auto. Będę musiał się wybrać do elektronika posiadającego skaner.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się