Chowix 0 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam, otóż chciałbym się zapytać czy to bezpieczne.. Rano (auto garażowane) wyjeżdżam do pracy oczywiście auto pali od kopa, zero problemów. godzina 16 auto stało 8 godzin na mrozie -10 - -15 wchodze odpalam i słysze głośne najpierw takie jakby przeciągnięci (wzzzzziiuuum) po czym wyje coś pod maską. skręcając kierownicą wycie się nasila. oczywiście poczekałem 5min ale na jałowym biegu to sie chybaby 30min grzał tak wiec ruszam. Wraz z wzrostem obrotów dzwięk sie nasila. Przejechałem 10km dzwięk ustąpił wszystko chodzi cicho. Czy to bezpieczne tak jeździć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielik 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 sprawdź czy pasek nie jest już stary i popękany. jak jest stary to przy niskich temp jest twardy i może piszczeć a jak popracuje i się rozgrzeje to robi się elastyczny i piszczenie ustaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4łapy 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam Pasek może być zużyty, ale najprędzej winna jest ujemna temperatura, olej zgęstniał i przez to ciśnienie się robi zbyt wysokie i opór do tego jeszcze wzrasta, zbytnio bym się nie przejmował tylko dałbym mu na wolnych chwile popracować, z czasem warto by do paska zajrzeć i olej wymienić też nie zaszkodzi. 4Ł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilglm 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Ewentualnie możesz sprawdzić jeszcze rolki paska wieloklinowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 pompa do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Taa auto do wymiany. Pompa jest ok - ogrzewanie działa. Przyczyną jest na pewno termostat - nie otwiera sie co sprawdziłem dotykając chłodnicy oraz węży. Tak jak kolega 4łapy potwierdził to mechanik - "Mrozy, to auto nie nalezy do nowych ale nie powinno piszczeć ale jeżeli przestaje tz że nie jest zepsute. Paski były wymieniane 1.5roku temu (rozrząd paski napinacz pompa wody) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 koledzy mam to samo wyje mi pompa od wspomagania a zaczela jak zrobolo sie na polu -18 -20 , plyn jest chyba stary bo niejest taki czysciutki i czerwony, i stan jest ponizej minimum . czy to wina ze plynu jest malo? auto rozgrzalem do 90 stopni na biegu jalowym troche ustalo wycie ale jak dodaje gazu i slrecam wyje jak cholera nigdy tak nie mialem pomocy pasek jest nowy bo rok temu rozrzad zmienialem i wszystkie paski . pompcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 uzupełnij płyn płyn oczywiście przed odjazdem go nieco rozgrzej w czasie drogi przestanie :/ niestety fala mrozów :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Taa auto do wymiany. Pompa jest ok - ogrzewanie działa. Przyczyną jest na pewno termostat - nie otwiera sie co sprawdziłem dotykając chłodnicy oraz węży. Tak jak kolega 4łapy potwierdził to mechanik - "Mrozy, to auto nie nalezy do nowych ale nie powinno piszczeć ale jeżeli przestaje tz że nie jest zepsute. Paski były wymieniane 1.5roku temu (rozrząd paski napinacz pompa wody) A co ma pompa wody i termostat do pompy wspomagania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aron 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 no własnie.piszczy pompa wspomagania czy wody? ja tez tak mam i nie wiem która pompa,a może coś innego?po głosu to jakby łożysko bez smaru . i to stało się przy mrozach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek123 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 ja jeszcze płynu nie uzupełniłem ale auto dzisiaj stało całą noc w ogrzewanym garażu i nadal wyje , zaraz jak sklepy otworzą jade po płyn , ale boje się ze pompa pada [br]Dopisany: 04 Luty 2012, 08:17_________________________________________________koledzy trudno samemu płyn zmienić bo dzisiaj mój mechanik oczywiscie ma wolne , a ja jutromusze na Wiedeń lecieć do pracy . pompcy [br]Dopisany: 04 Luty 2012, 08:19_________________________________________________awaria usunięta wymiana płynu pomogła bo od nowości chyba nie był zmieniany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samuray-X 0 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Wymienić płyn można za pomocą strzykawki z wężykiem. Jak juz płynu nie ma w zbiorniczku to ręcimy kierownicą prawo-lewo i znów wybieramy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marks2004 0 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Da się tak samo w B6 ? oraz czy się coś nie za powietrzy ? no i czy trzeba cos odpowietrzać ? potrzebuję pewnej informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się