oro Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Witam. Pomocy w mojej A4 1,9 tdi AWX coś sie zrypało. Prz dodaniu gazu i nagłym odjęciu (zejściu z wysokich obrotów) coś syczy i jest dziwny bulgot w rejonie filtra. Samochód nie wykrywa żadnych błędów. Auto nie traci na mocy. Wąż od interkulera ten co idzie od chłodnicy mocno powiększa swój obwód o ok. 2 cm.
Jarol Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Masz problem z turbosprężarką poszukaj bo było juz o tym troche na forum.
zibizab Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Kolego podłącz VAG-turbina chyba pompuje na max.
oro Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Zrobie log z 011 i wkleję go ocenicie i może pomożecie czy jest jakaś możliwość regulacji tego.
alvaro Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 oro czy jest jakaś możliwość regulacji tego. tak N75
Musashi Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Zrobie log z 011 i wkleję go ocenicie i może pomożecie czy jest jakaś możliwość regulacji tego. tylko sie pospiesz.... Prz dodaniu gazu i nagłym odjęciu (zejściu z wysokich obrotów) coś syczy i jest dziwny bulgot w rejonie filtra. Samochód nie wykrywa żadnych błędów. a BTW, o bulgocie jeszcze nie slyszalem
kalina Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Pewnie klapa łagodnego gaszenia, one tak mają że czasami świrują. !
oro Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2008 jak tu zamieścić rysunek [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 20:02 _________________________________________________tutaj umieściłem log 003 i 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff3b108ba7fbf496.html [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 20:26 _________________________________________________i cowy nato powiecie jakbyście to zdiagnozowali
mcm Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 poczytaj o zamieszczaniu logów na forum bo te są nieczytelne trzeba się głowić żeby odczytać[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 20:32 _________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t5141.0.html;highlight=diagnostyka+vag[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 20:33 _________________________________________________logi kolegi oro http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13710355dd495f70.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c6b86eab78ea703.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b88a6f941cca442.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3003402be5274874.html[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 21:57 _________________________________________________dziwią mnie obroty silnika dlaczego takie duze 1407 ??? chyba coś nie tak zrobiłeś
kalina Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Obroty takie mają być, tylko jest 2 razy to samo zrobione, w pierwszym 011 BS jest zonk, w drugim jest wszystko ok
oro Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 samochód po włączeniu 003 albo 011 sam automatycznie podniósł sobie obroty A czemu to niemam pojęcia [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2008, 19:41 _________________________________________________a i te logi co sa zrobione z 12 godziny to robiłem przed czyszczeniem egr a te z 19 robiłem po czyszczeniu egr. Bo jak wyciagłem egr to był nieżle zasyfiony Więdz powiec mi czy te z 19 sa oki czy te co były robione o 12 a tak pozatym to serdeczne dzieki za opinie [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2008, 19:45 _________________________________________________A tak apropo szukałem po ile są turbiny i znalazłem coś takiego co wy nato http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=344438407
kalina Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Napewno czyściłeś egr, a nie czasami klape o której pisałem wyżej?
oro Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2008 Dokładnie to dziadostwo http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=271&Itemid=11
oro Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2008 no wiem ze to turbina ma luzik prawdopodobnie i bedzie trzeba przygotować sie do regeneracji lub kupienia nowej [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2008, 19:24 _________________________________________________Panowe i Panie dzisiaj sie okazało coto tak świzdało padł alternator jeszcze niewiem co w nim padło bo bede go rozbierął jutro. A świstanie przenosiło na lewą strone i można było szukać.
DareQ Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 u mnie ten sam dzwiek - moze to tez alternator...
oro Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Zrobiłe to była rolka ze srzęgiełkiem na alternatorze i ona taki dawała dzwięk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się