Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Syczenie przy zejściu z wysokich obrotów i dziwny odgłos w filtrze powietrza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pomocy w mojej A4 1,9 tdi AWX coś sie zrypało. Prz dodaniu gazu i nagłym odjęciu (zejściu z wysokich obrotów) coś syczy i jest dziwny bulgot w rejonie filtra. Samochód nie wykrywa żadnych błędów. Auto nie traci na mocy. Wąż od interkulera ten co idzie od chłodnicy mocno powiększa swój obwód o ok. 2 cm.

Opublikowano

Masz problem z turbosprężarką poszukaj bo było juz o tym troche na forum.

Opublikowano

Zrobie log z 011 i wkleję go ocenicie i może pomożecie czy jest jakaś możliwość regulacji tego.

Opublikowano

oro

czy jest jakaś możliwość regulacji tego.

tak N75 :wink4:

Opublikowano

Zrobie log z 011 i wkleję go ocenicie i może pomożecie czy jest jakaś możliwość regulacji tego.

tylko sie pospiesz....

Prz dodaniu gazu i nagłym odjęciu (zejściu z wysokich obrotów) coś syczy i jest dziwny bulgot w rejonie filtra. Samochód nie wykrywa żadnych błędów.

a BTW, o bulgocie jeszcze nie slyszalem :decayed:

Opublikowano

poczytaj o zamieszczaniu logów na forum bo te są nieczytelne trzeba się głowić żeby odczytać[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 20:32 _________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t5141.0.html;highlight=diagnostyka+vag[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 20:33 _________________________________________________logi kolegi oro

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13710355dd495f70.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c6b86eab78ea703.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b88a6f941cca442.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3003402be5274874.html[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 21:57 _________________________________________________dziwią mnie obroty silnika dlaczego takie duze 1407 ??? :mysli: chyba coś nie tak zrobiłeś

Opublikowano

samochód po włączeniu 003 albo 011 sam automatycznie podniósł sobie obroty A czemu to niemam pojęcia

[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2008, 19:41 _________________________________________________a i te logi co sa zrobione z 12 godziny to robiłem przed czyszczeniem egr a te z 19 robiłem po czyszczeniu egr. Bo jak wyciagłem egr to był nieżle zasyfiony Więdz powiec mi czy te z 19 sa oki czy te co były robione o 12

a tak pozatym to serdeczne dzieki za opinie :notworthy:[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2008, 19:45 _________________________________________________A tak apropo szukałem po ile są turbiny i znalazłem coś takiego co wy nato http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=344438407

Opublikowano

no wiem ze to turbina ma luzik prawdopodobnie i bedzie trzeba przygotować sie do regeneracji lub kupienia nowej

[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2008, 19:24 _________________________________________________Panowe i Panie dzisiaj sie okazało coto tak świzdało padł alternator jeszcze niewiem co w nim padło bo bede go rozbierął jutro. A świstanie przenosiło na lewą strone i można było szukać.

Opublikowano

u mnie ten sam dzwiek - moze to tez alternator...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...