Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Syczenie przy zejściu z wysokich obrotów i dziwny odgłos w filtrze powietrza


oro
 Share

Recommended Posts

Witam. Pomocy w mojej A4 1,9 tdi AWX coś sie zrypało. Prz dodaniu gazu i nagłym odjęciu (zejściu z wysokich obrotów) coś syczy i jest dziwny bulgot w rejonie filtra. Samochód nie wykrywa żadnych błędów. Auto nie traci na mocy. Wąż od interkulera ten co idzie od chłodnicy mocno powiększa swój obwód o ok. 2 cm.

Link to comment
Share on other sites

Masz problem z turbosprężarką poszukaj bo było juz o tym troche na forum.

Link to comment
Share on other sites

oro

czy jest jakaś możliwość regulacji tego.

tak N75 :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Zrobie log z 011 i wkleję go ocenicie i może pomożecie czy jest jakaś możliwość regulacji tego.

tylko sie pospiesz....

Prz dodaniu gazu i nagłym odjęciu (zejściu z wysokich obrotów) coś syczy i jest dziwny bulgot w rejonie filtra. Samochód nie wykrywa żadnych błędów.

a BTW, o bulgocie jeszcze nie slyszalem :decayed:

Link to comment
Share on other sites

poczytaj o zamieszczaniu logów na forum bo te są nieczytelne trzeba się głowić żeby odczytać[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 20:32 _________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t5141.0.html;highlight=diagnostyka+vag[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 20:33 _________________________________________________logi kolegi oro

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13710355dd495f70.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c6b86eab78ea703.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b88a6f941cca442.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3003402be5274874.html[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2008, 21:57 _________________________________________________dziwią mnie obroty silnika dlaczego takie duze 1407 ??? :mysli: chyba coś nie tak zrobiłeś

Link to comment
Share on other sites

samochód po włączeniu 003 albo 011 sam automatycznie podniósł sobie obroty A czemu to niemam pojęcia

[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2008, 19:41 _________________________________________________a i te logi co sa zrobione z 12 godziny to robiłem przed czyszczeniem egr a te z 19 robiłem po czyszczeniu egr. Bo jak wyciagłem egr to był nieżle zasyfiony Więdz powiec mi czy te z 19 sa oki czy te co były robione o 12

a tak pozatym to serdeczne dzieki za opinie :notworthy:[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2008, 19:45 _________________________________________________A tak apropo szukałem po ile są turbiny i znalazłem coś takiego co wy nato http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=344438407

Link to comment
Share on other sites

no wiem ze to turbina ma luzik prawdopodobnie i bedzie trzeba przygotować sie do regeneracji lub kupienia nowej

[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2008, 19:24 _________________________________________________Panowe i Panie dzisiaj sie okazało coto tak świzdało padł alternator jeszcze niewiem co w nim padło bo bede go rozbierął jutro. A świstanie przenosiło na lewą strone i można było szukać.

Link to comment
Share on other sites

u mnie ten sam dzwiek - moze to tez alternator...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...