dzwonek Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Witam mam mały problem. Mianowicie na mrozie auto odpala normalnie. Jadę dalej staje na światłach wbijam bieg jałowy a obroty idą mi do 2,5-3tys tak jakbym dodawał gaz. Jaka może byś przyczyna? silnik 1,6 benzyna bez lpg
kamilglm Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Najlepiej zapnij pod VAG'a, zawsze mnie uczyli że jak obroty falują to główny podejrzany to przepływomierz.
dzwonek Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Właśnie też mi się tak zdaje chociaż myślałem że może być to jeszcze sonda. Myślicie że samo czyszczenie pomoże?
kamilglm Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz, ale szczerze to wątpię że czyszczenie coś da...
Onkel Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Przyczyn może być wiele. Podpinaj VAG-a i czytaj błędy.
Chowix Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Odepnij sobie akumulator na godzinke i podepnij i nie zapomnij o adaptacji przepustnicy. Być może coś się poprzestawiało Zaczynaj od prostych rzeczy i polecam po tej operacji podpiąć VAG-a
serko Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Odepnij przepływomierz i sprawdź czy w trybie awaryjnym też się tak zachowuje. Właściwie to mozesz po kolei odpinać bo w trybie awaryjnym silnik będzie chodził bez przepływomierza , bez sondy, jak masz przepustnice na linkę to też. Jak ci zwiększa obroty to ja bym też podejrzewał czujnik halla.
dzwonek Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Kurczę z tego co piszecie to brzmi to skomplikowanie heh. Ale tak jak wcześniej kolega napisał to jak nie sprawdzę to się nie dowiem.
serko Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Najlepiej zacząć od vaga to podstawa. Jak nic nie pokaże to możesz się martwić , bo przyczyn falowania obrotów jest od ch.ja. Jak zwiększa obroty to jest duża szansa, że łapie gdzieś lewe powietrze. Na twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia szczelności dolotu.
kamilglm Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Może wyda się wam to głupie, ale tak jak sobie pomyśle, to może być też zasyfiony filtr paliwa, i jak staje na światłach to dostaje ''przypływu'' benzyny i wkręca się na wyższe obroty? Co o tym myślicie ?
serko Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Przy zasyfionym filtrze by ci się mulił strasznie przy przyspieszaniu i raczej by się dusił na wolnych obrotach.
Chowix Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 filtr paliwa chyba odpada.. z racji tego że auto by przymulało niż "dodawało mocy" LPG widzę nie masz tak wiec dolot albo/i czujniki albo/i adaptacja/coś nie tak przepustnica
Onkel Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zobacz, ile ludzi tyle diagnoz. I przy tym pytaniu inaczej być nie mogło bo to temat rzeka. Podpinaj VAG-a. nie zapomnij o adaptacji przepustnicy Kto po odpięciu aku robi adaptacje przepustnicy??? :kox:
dzwonek Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Teraz po tym jak auto trochę odtajało to jest wszystko ok więc to może od mrozu? Po weekendzie podepnę go pod kompa i zobacze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się