Panda z Teksasu Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam Mam taki problem który bardzo mnie denerwuje a dokładnie przy temperaturach < 15 stopni Celcjusza na zimnym silniku przestaje płynąć prąd kablami do Skrzyni i gaśnie światełko z remote który jest podłączony do wzmacniacza wydaje mi się że jest to wina słabego wzmacniacza który z niewiadomych przyczyn nie przepuszcza prądu dalej Wzmacniacz firmy Peiying Na postoju nigdy nie rozłączą mi głośniki dopiero po odpaleniu silnika macie jakieś pomysły co to może być?[br]Dopisany: 03 Luty 2012, 19:50_________________________________________________widzę że nie ma nikt pomysł co to może być ?
Bromchit Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Znajomy ma Peiyinga i nic takiego u niego się nie dzieje. Sprawdź najpierw na którym kablu znika napięcie, czy na głównym zasilającym, czy na remote.
Panda z Teksasu Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Opublikowano 4 Lutego 2012 ok sprawdze jeszcze dzisiaj
rastafaraj87 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 zware gdzies masz ze odcina . a jaki bezpiecznik (moze za duzy) w zmaku i jaka moc?
Panda z Teksasu Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Bezpiecznik chyba 10 Moc wzmacniacza teoretycznie 2000 Watt
Mauros88 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 2000wat P.M.P.O to bym sie zgodzil Skoro bezpiecznik 10A to max moc ok 120wat. Tak jak koledzy mowili sprawdz gdzie Ci sie prad traci.
Panda z Teksasu Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Opublikowano 15 Lutego 2012 3 bezpieczniki po 30 watt są sprawdziłem dzisiaj bo wystawiłem akurat auto z garażu także nie wiem czy jest opcja by za małe były tak tak ja podałem moc tą maksymalną bo tej prawdziwej to chyba nikt nie zna
krzysaudi Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Znając życie w pejingu kleknęła przetwornica - o ile posiada ten wzmacniacz coś takiego . osobiście jestem na NIE tego typu sprzętom . Jednak sprawdz co ginie po odpaleniu silnika - napięcie załączania czy też zasilanie główne . Krzysiek
Panda z Teksasu Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 No alee to mozee miec cos wsppolnego z pogoda? Bo w tamta zime mialem tak samo a jak sie zrobilo cieplo no to smigalo wszystko... Chyba najlepiej to bedzie kupic porzadny wzmacniacz niz meczyc sie z tym
rastafaraj87 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 a masz dodatkowy wyłącznik gdzies na kablu + od wzmaka założony. I jaki masz gruby kabel zasilający od wzmaka? jak to masz podłączone ?
Panda z Teksasu Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Zadnych wylaczen nie mam Kable Lanzar podobno bardzo dobre Podlaczone hm... No zasilanie prosto z aku idzie gdzie jest bezpiecznik na kablu przy akumulatorze zaraz, masa jest w bagazniku a reszta do radia idzie... Innych autach tez tak kladlem i dziala wszedzie tylko tutaj nie
przemek4net Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 3 bezpieczniki po 30 watt są sprawdziłem dzisiaj bo wystawiłem akurat auto z garażu także nie wiem czy jest opcja by za małe były tak tak ja podałem moc tą maksymalną bo tej prawdziwej to chyba nikt nie zna nie zna ale mozna obliczyc maksymalna mozliwa zalozmy ze bezpieczniki maja 20% zapasu to mamy 72A.. przy 14V w instalacji (no jak przy takim poboerze utrzyma auto takie napiecie ) mamy okolo 1000W poboru pradu Powiedzmy, ze sprawnosc wzmacniacza to jakies szczytowo okolo 60% mamy 600W laczniej na glosniki... pewnie przy 2 ohmach Przy 4 ohmach dzielimy na oko przez 2 i mamy okoko 300W na wszystkie glosniki lacznie - co i tak z nadwyzka wystarczy bo jakby policzyc co seryjny radioodtwarzacz bez przetwornicy (okolo 14V) zasilajacy glosnik 4ohmowy dac mozeto jest i tak przepasc Markowe sprzety tez maja oszukana moc.. np moc podowana dla 16V mimo, ze takie napiecie w sprawnym aucie nie wystepuje ;( 2KW to bierze betoniarka na budowie... alternator by nie podolal (wszyscy klamia w zywe oczy ) Pozdrawiam, Przemek
krzysaudi Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Zgodzę się z Tobą kolego - wszyscy producenci car audi oraz w ogóle audio prześcigają się w mocach - ale tylko na papierze . krzysiek
Panda z Teksasu Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Opublikowano 16 Lutego 2012 Nie no wiadoma sprawa a zauwazylem ze im gorsza firma tym wieksze przeklamanie np: tuba manty 2000 watt przy 20 cm glosniku a moc ta niby prawdziwa malym druczkiem na samym dole 100 Watt Moze poprostu ten wzmacniacz jest do kitu i najlepiej kupic jakis pozadniejszej firmy? Co puszcze prad zmieenny bo ten podobno caly czas taki sam daje, a moze kondensator cos by pomogl w tej kwestii?
krzysaudi Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Miernik w łapki i mierzyć co się dzieje po odpaleniu silnika . Czy ginie +12V załączeniowe , czy głowne , czy masa . Jeśli wszystko jest to wzmacniacz albo do naprawy albo do odesłania na zieloną trawkę .
przemek4net Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 trzeba byc gluchym by potrzebowac 1000W w blaszanej puszce tu jest wzmak za 12 kola co ma tylko 2x12W http://allegro.pl/luxman-sq-n100-sq-n100-wzmacniacz-salon-torun-i2111264952.html Wracajac do problemu zaniku pradu...pomacac kable, miejsca laczen... moze cos sie grzeje?
Panda z Teksasu Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 a polecicie jakieś dobre wzmacniacze w rozsądnej cenie ? Polecano mi kiedyś jakiś Ground Zero 400 Watt za 350 zł[br]Dopisany: 16 Luty 2012, 20:40_________________________________________________Na kablu jest prad a z wzmacniacza juz nie ma
przemek4net Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 co to znaczy "brak pradu ze wzmacniacza"? wejscie wzmacniacza to - sygnal/dzwiek "na czinczach" (ewentualnie wejscie "glosnikowych kabli" z radia/jak nie ma wyjscia liniowego) - plus (na stale ma byc):gruby kabel dobrej jakosc polaczenia, koniecznie z dala od kabli sygnalowych - minus (na stale ma byc): gruby kabel dobrej jakosci - rem (plus podawany z radia po jego wlaczeniu: zalacza przekaznik we wzmacniaczu) wsio wysjcie - ewentualny sygnal/dzwiek np do drugiego wzmacniacz - wyjscia na glosniki
Panda z Teksasu Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Opublikowano 18 Lutego 2012 na kablu zasilającym jest prąd natomiast na remote i kablach głośnikowych podłączonych do wzmacniacza tego prądu już nie ma
krzysaudi Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 To jak nie ma prądu na remote na włączonym radio - to na co czekasz . Atakuj radio albo przewód . Sprawdz czy wychodzi z radia to napięcie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się