Bieniek 4 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 .?. Chodzi o to,ze bedzie wioska tracilo:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 .?. Chodzi o to,ze bedzie wioska tracilo:facepalm: Nie podobają mi się takie wynalazki w kratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Pitolicie Zobaczcie sobie jak wyglądają fabryczne realizacje DRLi w niektórych autach. Po tanim faceliftingu nagle DRLe się pojawiają Będę mógł w końcu wykorzystać pełną funkcjonalność MCE z B7 (czujnik deszczu i światła ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 PLUS: LED jest duży a nie choinkowy jak to widać na większości instalacji typu custom... MINUS: jedyny wariant, który pasuje stylistycznie do nadwozia B6 to nie żadne kratki czy podróbki "węża" z B8 tylko prosty, ładny pasek taki jak zastosowany w poliftowym reflektorze C6. Ale to tylko moje zdanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 (...)MINUS: jedyny wariant, który pasuje stylistycznie do nadwozia B6 to nie żadne kratki czy podróbki "węża" z B8 tylko prosty, ładny pasek taki jak zastosowany w poliftowym reflektorze C6. Ale to tylko moje zdanie... Zgadzam się, wygląda to rozwiązanie imponująco. Ale montowanie ich w klosz od B6 to gruba rzeźba, trudna do powtórzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 PLUS: LED jest duży a nie choinkowy jak to widać na większości instalacji typu custom...MINUS: jedyny wariant, który pasuje stylistycznie do nadwozia B6 to nie żadne kratki czy podróbki "węża" z B8 tylko prosty, ładny pasek taki jak zastosowany w poliftowym reflektorze C6. Ale to tylko moje zdanie... Amen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Spy photos: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 wrzuc foty jak się świecą, najlepiej in night Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Nie podłączyłem ich jeszcze, może dzisiaj znajdę czas. Choć przewiduję problemy z komunikatami o błędach spalonych żarówek na FIS. DRLami na sterować MCE z B7 korzystający z odczytów czujnika światła więc na zdjęcia w nocy bym nie liczył. MCE przełączy światła na mijania i wyłączy DRL-e [chyba że w B7 jednak to inaczej działa?] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 :confused4:Zawsze mozna wrocic do serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 IMHO to najlepsza z łatwodostępnych opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 IMHO to najgorsza z mozliwych opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 IMHO to najgorsza z mozliwych opcji To jaka jest najlepsza z mozliwych IYHO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Rezanie lamp, ale to gruba sprawa (robil to kiedys jeden z userow w B6). Takie dokladanie swiecidelek do zderzaka wyglada jak kupa... moze w lanosie, czy polonezie spoko, ale w Audi? Andy chyba nie trzaska 100000km rocznie zeby to mialo jakikolwiek sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Chyba najlepsza opcja to wyraznie na module i swieci drogowe z minimalna moca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Czy w kostkach u dołu słupka A od strony kierowcy są kable związane z oświetleniem wnętrza (lampki górne przód i tył) i mikrofonem BT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Tak - pomarańczowa kostka 17-pin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Rezanie fotochromów zewnętrznych Szczegóły w pierwszym poście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm87 0 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Widzę, że rezałeś sam lustra zew fotochromowe. Ja kupiłem całe z fotochromem już, ale nie hulają. Podejrzewam, że muszę podciągnąć przewody od lusterka wewnętrznego na oba zewnętrzne. Od lusterka wewnętrznego wiadomo bo było rozpisane pin 4 = aktywacja fotochromu dla lusterek zewnętrznych (w drodze do lusterek kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 7 – w lewym dolnym słupku A) [fioletowo/biały] pin 5 = aktywacja fotochromu dla lusterek zewnętrznych (w drodze do lusterek kabel przechodzi przez pomarańczowy 17-pinowy konektor – pin 8 – w lewym dolnym słupku A) [fioletowy] A dokąd ciągnąć do od strony lusterek zewnętrznych? No i którędy? Tak jak w B8 tutaj http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/montaz-dzialanie-wewnetrznego-lusterka-fotochrom-230480/ demontując osłonę przeciwsłoneczną i słupek? To byłby fajny link, tylko fotek nie ma niestety Automatisch abblendbare Aussenspiegel nachrüsten - A4-Freunde.COMmunity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN 14 Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Z tego co pamiętam, bo było to prawie rok temu, zrobiłem tak: Tak jak napisałeś powyżej, kable od lusterka wewnętrznego doprowadziłem do kostki znajdującej się na słupku A po stronie kierowcy demontując przy okazji osłonę słupka przedniej szyby. Od kostki tej poprowadziłem kable do każdego z lusterek zewnętrznych. Do lusterka prawego kable poprowadziłem wewnątrz deski rozdzielczej (na całej długości 2x0,5mm owinięte taśmą parcianką). Po każdej ze stron doprowadziłem je do wtyczki łączącej wiązkę auta z wiązką drzwi (widać to na drugim zdjęciu). Od strony lusterka kable dociągnąłem od wtyczki przy wkładzie lusterka do wtyczki łączącej drzwi z resztą auta. Pominąłem sterownik znajdujący się w drzwiach. Pytaj jeśli coś jest niejasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się