RonM 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jest pewna rzecz która mnie zastanawia od czego zależy to że auto brata VW Passat B5 1.9 TDI AFN szybciej osiąga temp. 90 stopni niż moje audi a4 z tym samym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Od nogi kierowcy :> A tak poza tym to od tego czy ci działaja swiece dogrzewające, egr, czy silnik jest obudowany z dołu i z góry, od termostatu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RonM 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Świece dogrzewające mam nowe EGR działa a i silnik też mam zabudowany Termostat też mam nowy jesienią wymieniałem Brat ma zalane auto płynem chłodniczym g12 a ja kulerem K2... Może to mieć wpływ na szybkość nagrzewania się?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiu32 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 mam pytanko czy ten sam model ale z grudnia 96 też ma te świece dogrzewające EGR jak to gdzie one są zamontowane kiedyś go wyciągałem do czyszczenia i nic takiego nie widziałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 mam pytanko czy ten sam model ale z grudnia 96 też ma te świece dogrzewające EGR jak to gdzie one są zamontowane kiedyś go wyciągałem do czyszczenia i nic takiego nie widziałem? świece dogrzewające są tuż przy głowicy a EGR to inna bajka :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiu32 0 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 świece żarowe są dobre stoi pod chmurką i odpala od pierwszego. troszku źle to przeczytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo 2 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 no przeciez wystarcza 2 sopnie mrozu wiecej i juz musisz dłużej czekać a po za tym wystarczy że ty bedziesz jechał 70km/h a brat 80 no i dziwne że jemu szybciej zagrzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamien85 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 dodatkowo ogrzewanie jakie sobie ustawisz wewnątrz też ma znaczenie, czynników jest naprawde sporo. Musielibyście to sprawdzić w tych samych warunkach żeby stwierdzić czy Passat faktycznie rozgrzewa się szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Jest pewna rzecz która mnie zastanawia od czego zależy to że auto brata VW Passat B5 1.9 TDI AFN szybciej osiąga temp. 90 stopni niż moje audi a4 z tym samym silnikiem Gdzie sprawdzasz temperaturę? VAG, klimatronik czy deska rozdzielcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 trzeba dodac ze passat jest ciezszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RonM 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Sprawdziliśmy to nawet pod kątem stylu jazdy jechałem równo za nim i jak on miał już na blacie 90 stopni mi wskazówka wogóle się nie ruszyła [br]Dopisany: 04 Luty 2012, 11:51_________________________________________________Sprawdzam na klimatroniku to co pokazuje klimatronik pokrywa się z vagiem [br]Dopisany: 04 Luty 2012, 11:52_________________________________________________Dzisiaj sprawdzaliśmy z wyłączonymi nadmuchami i jemu auto bardzo szybko się nagrzało a moje wskazówką nawet nie ruszyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 No dobra, ale osiąga ci 90*C w czasie jazdy czy osiąga i spada. Kuler K2 jest dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RonM 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 w trakcie jazdy trzyma ładnie 90 stopni ale wystarczy mały postój i od razu spada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 w trakcie jazdy trzyma ładnie 90 stopni ale wystarczy mały postój i od razu spada Temperatura w moim audi zachowuje się tak samo. Termostat nowy ori VW/AUDI. Kuler K2 różowy G12+ Ważne, że w czasie jazdy trzyma ci 90*C pion. Mój osiąga temp. 90*C też po dłuższej jeździe, tak ok. 12 km z obrotami pow. 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 u mnie jest podobnie tylko dużą różnicę odgrywa nawiew jak jest wyłączony to silnik szybciej się nagrzewa a jak nawiew chodzi od włączenia silnika odrazu to troche spowalnia nagrzanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RonM 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Mój osiąga 90 stopni po 25 km i też obroty utrzymuje w okolicach 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 przy jakiej temperaturze zewnętrznej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RonM 0 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 -12 z do połowy zasłoniętą chłodnicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 u mnie przy takiej temperaturze wystarczy 10-12km przy 2tys obrotów [br]Dopisany: 04 Luty 2012, 13:09_________________________________________________dodam jeszcze że przy takiej temperaturze rano jak jadę na uczelnie wolniej się grzeje a jak wracam z uczelni przy takiej samej temperaturze jakoś szybciej to się nagrzewa to czas postoju bez odpalania też musi mieć jakiś wpływ[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 13:11_________________________________________________i z tego co pamiętam to kiedyś mechanik mi mówił że parametry oleju też mają jakiś wpływ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simsonek 3 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Mi w normalnych warunkach 8-9km z obrotami ok 2000 i jest 90*C. Wczoraj -25*C jechalem 20km z obrotami ok 2000 i max mi osiągneło auto 80*C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi