Dastin Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Ponieważ coraz częściej załączały mi się w trakcie jazdy kontrolki ESP i czasem ABS postanowiłem wymienić wyłącznik świateł stop. Wysłałem znajomego do serwisu i po numerze VIN dobrali mi ten wyłącznik. Po wymontowaniu mojego okazuje się, że one nieznacznie się różnią: Stary wyłącznik ma numer: Natomiast nowy: Problemy są dwa obudowa nowego różni się trochę od starej, ale te najważniejsze wymiary są takie same, czyli można go właściwie założyć. Nie jestem jednak pewien czy to właściwy wyłącznik bo patrząc na numery jest różnica. Drugim problemem jest to, że po podłączeniu nowego światła w ogóle nie świecą, Więc albo to nie ten wyłącznik, albo jest niesprawny (brak przejścia pomiędzy skrajnymi stykami). Stąd moje pytanie, czy ten nowy wyłącznik jest właściwy? Z wyjęciem nie było problemu natomiast mam kłopot z ponownym włożeniem wyłącznika na swoje miejsce. Wsuwa się do środka ale nie mogę go obrócić. Czy jest na to jakiś patent?
nastradamus Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Jak dla mnie są to dwa różne wyłączniki, ostatnio ten temat przerabiałem, miałem to samo co ty, chciałem kupić nowy, ale zdemontowałem stary, rozruszałem go, na nowo ustawiłem, i już 6 miesiąc mam spokój
wrclaguna Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Wg ETKI to dobry ci dobrali w ASO . Z biegiem czasu kilkakrotnie zmieniali numery i teraz aktualny jest 1K2945511
kkam Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 wyłącznik ma dobre oznaczenia. W początkowych modelach był taki włącznik jaki miałeś, potem zmienili na nowy rodzaj. Jest on uniwersalny, jest stosowany także w a4 b7 i a6. A co do samego montażu: Wkładasz czujnik i przekręcasz, już nie pamiętam w którą stronę. W czujniku jest plastik, który musi się obrócić. Jeżeli podłączysz sam czujnik, bez montażu to światła nie będą świecić. Ważne jest, aby plastik w czujniku się przekręcił podczas montażu, bez tego nie będzie działać
domjenick Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18710.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=159504.0 ja też wymieniałem-miałem czarny-jak ten z lewej i dostałem taki jak po prawej-tyle, ze w VW Touranie, ale kupowany w serwisie Audi-bo to przecież to samo numer jest identyczny z moim- ale skąd masz pewność,że to ten czujnik walnął? Objawy zepsutego czujnika stop-to nie ESP i ABS, tylko migająca kontrolka świec żarowych, brak tempomatu i błąd w sterowniku silnika
nastradamus Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Objawy zepsutego czujnika stop-to nie ESP i ABS, tylko migająca kontrolka świec żarowych, brak tempomatu i błąd w sterowniku silnika U mnie objawiało się tym wszystkim włącznie ze esp i abs... dłubnąłem czujnik i jest git
domjenick Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 błąd będzie 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 000 - - - MIL ON Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: -98.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 13.68 V Bin. Bits: 00000000 Torque: 0.0 Nm Bin. Bits: 0 00 0
Dastin Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Opublikowano 4 Lutego 2012 W czujniku jest plastik, który musi się obrócić. Jeżeli podłączysz sam czujnik, bez montażu to światła nie będą świecić. Ważne jest, aby plastik w czujniku się przekręcił podczas montażu, bez tego nie będzie działać Muszę to sprawdzić na tym "starym". Kontrolki włączają się różnie. Najpierw miałem tak, że świecił się ESP i ABS. Nieraz sam ESP, a ostatnio same świece żarowe. Fakt pod kompa nie podłączałem, ale od tej pory nie kasowałem błędów, więc muszę to zrobić w najbliższych dniach i wszystko wyjdzie. Kolejność co prawda nie ta, ale po co w końcu to nasze forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się