Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BAU] co może sie wtedy dziać podczas porannego odpalenia podczas minus 17


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wiec panowie mam taka sprawe gdyż dzisiaj jak odpaliem moją niunie to jak zwykle podczas mrozów załapał odrazu przez 2 sekundy go lekko szarpneło az załapie normalnie i wejdzie na ssanie. wszedł na ssanie po czym po chwili zaczoł znowu szarpac i kontrolka sie zapaliła ESP i pojawił się dym siwy dodałem lekko gazu przestał i kontrolka zgasła po chwili znowu na chwilke to samo i przestało i pozniej normalnie wszystko. zobacze pozniej jeszcze zejde i sproboje odnowa odpalic czy dalej tak samo bedzie. miał ktos cos takiego? albo moze wie co to moze byc przyczyna?

Opublikowano

rzucanie silnikiem na dużym mrozie może być wynikiem niedomagania świecy (świec) żarowej

co do zapalania się kontrolki to może być słaby aku, po dodaniu gazu zwiększa się prąd ładowania i kontrolka gaśnie (ale to tylko jedna z teorii)

Opublikowano

Miałem ostatnio "walkę" z moim starym ako i po dłuższym kręceniu zapaliła mi się kontrolka AIR BAG więc u Ciebie również stawiałbym , że to ma jakiś związek. Co do trzęsiawki podobno TDI po odpaleniu jeszcze przez chwilę dogrzewa sobie świecami więc skontrolowałbym je jak radzi poprzednik. Tak sobie myślę , że w sumie to obie sprawy mogą mieć związek jeśli masz bardzo kiepskie ładowanie i słaby akumulator.

Opublikowano

świeczki mialem noweczki w aso montowane:)

Opublikowano

ja kiedyś pisałem o tym, wkręciłem 4 nowe i jedna nie domagała :polew::wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...