Dev 1443 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 sprawdz jak jest napieta linka recznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 sprawdz jak jest napieta linka recznego jak baranie jaja tak napieta, jak reczny zaciagne o 5cm to mi blokuje tylne kola na suchym asfalcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 no to juz wiesz gdzie jest lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 no to juz wiesz gdzie jest lipa gdzie jest regulacja tej linki zeby mu troche popuscic na wodzy? Podejrzewam ze machanior po prostu przelozyl zaciski i tyle bez zbednych testów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Ja u siebie po przełożeniu na 288 nie musiałem nic regulować, ręczny działa tak jak poprzednio. Może mechanior coś spidolił. Zdejmij koła i zobacz jak masz założoną linkę, wsuwka blokująca na miejscu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szefcio 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Mi też na początku lipnie działał ręczny po wymianie hebli, z tym że w drugą stronę. Mechanior kilkakrotnie zaciągnął i zwolnił ręczny i wszytko się samo ustawiło:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Dev czy te tarcze Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN STANDARD CoatZ 100.3312.20 będą pasować do zacisków 320 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Mi też na początku lipnie działał ręczny po wymianie hebli, z tym że w drugą stronę. Mechanior kilkakrotnie zaciągnął i zwolnił ręczny i wszytko się samo ustawiło:decayed: po wymianie trzpieniu reczny troche poszedl do gory i felgi zimne po przejazdach, przednie jeszcze delikatnie trzymaja ale nowe klocki dam im troche niech sie podetrą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bono 0 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Dev dostałeś moje zdjęcia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 panowie ma ktoś na zbyciu jarzmo na tył pod 288MM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Mam nowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 używka styknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 O uzywki trudniej jak o nowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disem 0 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Panowie jak poradzic sobie z sygnalem o kończących sie klockach w b5 ? Zronilem zworki w wtyczkach czojnika i nic to nie dało :-\ gdzie moze byc jeszcze przerwa ? Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 A bez zworki tylko na wypietej co jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disem 0 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 To samo za kazdym razem wyskakuje blad Wysłane z mojego GT-I9100 ---------- Post dopisany at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ---------- To samo za kazdym razem wyskakuje bladZ tego co sie dowiedzialem to sygnal odzie jak jest przerwa w obwodzie :-( pytanie czy trzeba blad skasowac jakiś vagiem ? Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 To wychodzi z licznika idzie do koła z niego na drugie i wraca do licznika. Czyli sprawdź oba koła lub oba zmostkuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disem 0 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Tak jest zrobione i nic to nie dało Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Stawiam ze przetarte przewody. W liczniku to chyba zielono szary z brązowym trzeba zmostkowac. Od koła do koła chyba czarny. Można jeszcze spróbować dwa metry kabla i połącz te mostki ze sobą prawe i lewe koło i zobacz co będzie. Albo szybciej bo to masą sterowane to te mostki jeszcze zmasuj do budy. PS. Nie denerwuj się ale pytanie . To na pewno klocki czy kontrolka braku płynu hamulcowego lub ręczny? Bo już dużo widziałem. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się