Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

320 to na 100000000% nie jest. Całkiem inny zacisk. Wygląda mi to na 312 jeśli jest to z a4.[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 18:16_________________________________________________

ale jestes uparty... Zacisk na 320mm zupelnie inaczej wyglada.

ludzie z waRRRRRRRszzzzzaaaawwwyyy tak mają... :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ale jestes uparty... Zacisk na 320mm zupelnie inaczej wyglada.

Nie chodzi tu o to że jestem uparty tylko lubię być pewny swojego, jeżeli ktoś Tobie wpiera że jest pod 320 tak jak robi to jeden z allegrowiczów to wolisz być pewny że tak nie jest i powiedzieć mu pewne argumenty, które świadczą o tym, że masz racje.

320 to na 100000000% nie jest. Całkiem inny zacisk. Wygląda mi to na 312 jeśli jest to z a4.[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 18:16_________________________________________________

ale jestes uparty... Zacisk na 320mm zupelnie inaczej wyglada.

ludzie z waRRRRRRRszzzzzaaaawwwyyy tak mają... :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Jeżeli chodzi o takie wypowiedzi to brak słów, ale to może wynika z kompleksów :kox: żeby ta wypowiedź była oparta o wiedzę ,,A4 to 312,, kolego mylisz się bo zacisk jest z A6 C6 2.4 benzyna gdzie były 3 rodzaje zacisków jak podaje Etka.

314mm A6

Taka wypowiedź jest potwierdzeniem tego co mówił kolega devastation i o takie potwierdzenie mi chodziło. Dziękuje i już wiem co mam odpisać temu allegrowiczowi. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcza 312/25mm z A4/A6 wyglada minimalnie inaczej i jest nizsza

[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 18:38_________________________________________________a tak na marginesie to w A6 C6 były 4 rodzaje tarcz:

314,321, 347 i 360mm

a nie jak podałes 3 rodzaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz poprawiłem, za mocno sie rozpedziłem podczas pisania :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcza 312/25mm z A4/A6 wyglada minimalnie inaczej i jest nizsza

[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 18:38_________________________________________________a tak na marginesie to w A6 C6 były 4 rodzaje tarcz:

314,321, 347 i 360mm

a nie jak podałes 3 rodzaje

Masz racje 4 rodzaje :hi: Ty ogólnie zawsze masz racje jeżeli chodzi o hamulce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcza 312/25mm z A4/A6 wyglada minimalnie inaczej i jest nizsza

[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 18:38_________________________________________________a tak na marginesie to w A6 C6 były 4 rodzaje tarcz:

314,321, 347 i 360mm

a nie jak podałes 3 rodzaje

Masz racje 4 rodzaje :hi: Ty ogólnie zawsze masz racje jeżeli chodzi o hamulce.

no wreszcie coś przyzwoitego napisałeś

Jeżeli chodzi o takie wypowiedzi to brak słów, ale to może wynika z kompleksów :kox: żeby ta wypowiedź była oparta o wiedzę ,,A4 to 312,, kolego mylisz się bo zacisk jest z A6 C6 2.4 benzyna gdzie były 3 rodzaje zacisków jak podaje Etka.

opierała się o taką wiedzę że na pewno to nie był zacisk pod 320 bo jest on całkiem inny.

Zaciski pod 312 w a4 i 314 w a6 są dość podobne dlatego napisałem że jeśli jest to z a4 to jest to 312.

Powyżej jednak zaznaczyłem że na 10000% nie jest to zacisk 320, a tego tyczyło pytane.[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 19:05_________________________________________________i moja wiedza nie opiera się tylko na tym co sobie przeczytam w Etce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcza 312/25mm z A4/A6 wyglada minimalnie inaczej i jest nizsza

[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 18:38_________________________________________________a tak na marginesie to w A6 C6 były 4 rodzaje tarcz:

314,321, 347 i 360mm

a nie jak podałes 3 rodzaje

Masz racje 4 rodzaje :hi: Ty ogólnie zawsze masz racje jeżeli chodzi o hamulce.

no wreszcie coś przyzwoitego napisałeś

Jeżeli chodzi o takie wypowiedzi to brak słów, ale to może wynika z kompleksów :kox: żeby ta wypowiedź była oparta o wiedzę ,,A4 to 312,, kolego mylisz się bo zacisk jest z A6 C6 2.4 benzyna gdzie były 3 rodzaje zacisków jak podaje Etka.

opierała się o taką wiedzę że na pewno to nie był zacisk pod 320 bo jest on całkiem inny.

Zaciski pod 312 w a4 i 314 w a6 są dość podobne dlatego napisałem że jeśli jest to z a4 to jest to 312.

Powyżej jednak zaznaczyłem że na 10000% nie jest to zacisk 320, a tego tyczyło pytane.[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 19:05_________________________________________________i moja wiedza nie opiera się tylko na tym co sobie przeczytam w Etce

A widzisz moja opiera się tylko o Etkę dlatego grzecznie zadałem pytanie, nie znam się na tym i wizualnie nie potrafię ocenić zacisków. Ale Twoja wypowiedź na temat ludzi z Warszawy nie była już taka ... :thumbdown: wydaje mi się że wszystkie moje wypowiedzi są przyzwoite w odróżnieniu od niektórych forumowiczów zwłaszcza ze statusem ,,klubowicz,, bo tacy powinni świecić przykładem :gwizdanie: zanim nie poznasz nie oceniaj ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dajcie spokój Koledzy ;( ;(

Kolega Dominikt1 ma prawo weryfikowac to co widzi, słyszy, czyta na forum

w porównaniu z tym co ktos chce mu sprzedac (wcisnąc)

jakis czas temu zwrócił sie do mnie z zapytaniem w sprawie tego zacisku (foto)

usłyszal ode mnie dokładnie taka samą odpowiedz jak dzisiaj od Kolegów

wiem ze chce kupic zaciski na 320mm ale nie kazdy dysponuję odpowiednia gotówką na zakup zestawu

i dlatego szuka takiego który pozwoli mu na jego zakup

najważniejsze jest to że upewnia sie przed zakupem aby nie miec pozniej kłopotów i to uważam za słuszne :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szpece od hebli...

Od momentu jak spadl spory snieg - przy hamowaniu slysze tarcie metal o metal z przodu :kwasny:

Nie mam oslon metalowych od wewnetrznej strony, nawet po 20km jazdy po miescie tarcie jest...

WTF?! Cos dostalo sie miedzy klocek/tarcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tych temperaturach guma traci swoje wlasciwosci, tloczek slabo sie cofa a tym samym klocek trze o tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...