nastradamus Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Panowie Dzisiaj z rana (-19'C) po przejechaniu około 2km gdy przycisnąłem audiczke by osiągnąć 3000obrotów to gdy wskazówka przekraczała 2000 obrotów, poczułem lekkie szarpnięcie i spadek obrótów, i od tego momentu samochód nie przyspieszał, tylko tak jak by chciał a nie mógł... Po ponownym uruchomieniu samochodu na światłach wszystko wróciło do normy. Rozumiem że turbo odmówiło posłuszeństwa i się wyłączyło, co mogło się stać, turbinka siada, czy coś nie kontakci? Da się to sprawdzić bez Vaga pod domem? Nie bić pozdrawiam
kamien85 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 typowy notlauf, przyczyn może byc sporo, podłącz się pod Vaga i powinno się wyjaśnić
dante0018 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Zrob logi i poczytaj troche na temat notlaufu... Najczesciej jest turbo do czyszczenia...
spanky Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 niske temperatury sprzyjaja takiemu zachowaniu sprezarki tym bardziej jak juz jest zasyfiona ...
nastradamus Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 dzięki za info, zaraz biorę się do lektury...
Krzyh00 Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 mam ten sam problem. do afn zalozylem turbo awx, pare miesiecy pojezdzilem i ostatnio na trasie non stop jak go dobrze przegonie po biegach to na piatce na wysokich obrotach nagle jest zmuł, wylaczam i wlaczam zaplon i bangla, ale raz mialem tak ze wylaczalem z 5 razy i nie pomoglo, dopiero jak fura troche ostygla. teraz pytanie, czy trzeba turbine sciagac czy jest jakis moze preparat ktory chociaz doraznie pomoze zanim sie zrobi troche przyjazniejsza temp na dworze do dlubania? klopotliwe jest to czyszczenie czy sprowadza sie do szmatki + nitro czy trzeba rozbierac turbine na mak?
Pulpit Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie. tu widać o co chodzi, dobrze czy nie, ale o to chodzi
dante0018 Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 aby wyczyscic trzeba wyjac turbo i rozebrac aby wyjac kierownice. A preparatem to sobie mozna kibel wyczyscic
marzec39 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam przy ilu powinna załanczać się turbina auto było na wymianie turbo teraz ciagnie od 2000 wydaje mi sie ze wczesniej ciągneło od 1500 ma cos do znaczenia przepływomierz bo mam uszkodzony.
musti Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam przy ilu powinna załanczać się turbina auto było na wymianie turbo teraz ciagnie od 2000 wydaje mi sie ze wczesniej ciągneło od 1500 ma cos do znaczenia przepływomierz bo mam uszkodzony. 1800 i już powinno gwizdać
marzec39 Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 To cos kolo tego lapie przed wymiana byl bardziej zywszy niz po wymianie zrobil bym logi ale nie mam czym fakt mam kabelek program laptopa tyle ze cos to nie chodzi.
marcuso86 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Zrób logi dynamiczne i wszystko bedzie wiadomo
marzec39 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 zrobie jak sie poprawia warunki kolega z forum ma mi pomudz[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 18:24_________________________________________________zrobie jak sie poprawia warunki kolega z forum ma mi pomudz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się