Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Turbo, przestało ciągnąć, co może być przyczyną...?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie

Dzisiaj z rana (-19'C) po przejechaniu około 2km gdy przycisnąłem audiczke by osiągnąć 3000obrotów to gdy wskazówka przekraczała 2000 obrotów, poczułem lekkie szarpnięcie i spadek obrótów, i od tego momentu samochód nie przyspieszał, tylko tak jak by chciał a nie mógł... Po ponownym uruchomieniu samochodu na światłach wszystko wróciło do normy. Rozumiem że turbo odmówiło posłuszeństwa i się wyłączyło, co mogło się stać, turbinka siada, czy coś nie kontakci? Da się to sprawdzić bez Vaga pod domem?

Nie bić :)

pozdrawiam

Opublikowano

typowy notlauf, przyczyn może byc sporo, podłącz się pod Vaga i powinno się wyjaśnić

Opublikowano

Zrob logi i poczytaj troche na temat notlaufu... Najczesciej jest turbo do czyszczenia...

Opublikowano

niske temperatury sprzyjaja takiemu zachowaniu sprezarki tym bardziej jak juz jest zasyfiona ...

Opublikowano

dzięki za info, zaraz biorę się do lektury... :)

Opublikowano

raczej do rozkrecania, kata tez wywal

Opublikowano

mam ten sam problem. do afn zalozylem turbo awx, pare miesiecy pojezdzilem i ostatnio na trasie non stop jak go dobrze przegonie po biegach to na piatce na wysokich obrotach nagle jest zmuł, wylaczam i wlaczam zaplon i bangla, ale raz mialem tak ze wylaczalem z 5 razy i nie pomoglo, dopiero jak fura troche ostygla.

teraz pytanie, czy trzeba turbine sciagac czy jest jakis moze preparat ktory chociaz doraznie pomoze zanim sie zrobi troche przyjazniejsza temp na dworze do dlubania? klopotliwe jest to czyszczenie czy sprowadza sie do szmatki + nitro czy trzeba rozbierac turbine na mak?

Opublikowano

aby wyczyscic trzeba wyjac turbo i rozebrac :decayed: aby wyjac kierownice.

A preparatem to sobie mozna kibel wyczyscic

Opublikowano

Witam przy ilu powinna załanczać się turbina auto było na wymianie turbo teraz ciagnie od 2000 wydaje mi sie ze wczesniej ciągneło od 1500 ma cos do znaczenia przepływomierz bo mam uszkodzony.

Opublikowano

2150 albo 1900 jakos tak

Opublikowano

dzięki

Opublikowano

Witam przy ilu powinna załanczać się turbina auto było na wymianie turbo teraz ciagnie od 2000 wydaje mi sie ze wczesniej ciągneło od 1500 ma cos do znaczenia przepływomierz bo mam uszkodzony.

1800 i już powinno gwizdać

Opublikowano

To cos kolo tego lapie przed wymiana byl bardziej zywszy niz po wymianie zrobil bym logi ale nie mam czym fakt mam kabelek program laptopa tyle ze cos to nie chodzi.

Opublikowano

Zrób logi dynamiczne i wszystko bedzie wiadomo

Opublikowano

zrobie jak sie poprawia warunki kolega z forum ma mi pomudz[br]Dopisany: 17 Luty 2012, 18:24_________________________________________________zrobie jak sie poprawia warunki kolega z forum ma mi pomudz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...